|

میخوای واسه عید تلویزیون بخری ولی میترسی کلاه سرت بره؟ / با 35 میلیون اینا ایده آلن

اگر شما هم قصد خرید تلویزیون رو داری اما نمیدونید چه برند و چه مدلی بهتره، پس حتما با این مطلب همراه باشید تا ایده آل ترین رو انتخاب کنید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- بی شک تلویزیون از دست لوازم به شدت مهم تو هر خونه ای محسوب میشه که بود و نبودش اهمیت زیادی داره. خب خیلی از لوازم خونه هستند که نیمه ضروری محسوب میشن و شاید تو هر خونه ای پیدا نشن، چرا که با روش های دیگه هم بشه زندگی رو راه انداخت. اما اینکه تلویزیون نباشه قطعا سخته و سرگرمی و خیلی دونستنی ها که از طریق تلویزیون انجام میشه به اختلال میخوره. اما میدونید که همه چی دیگه گرون شده! شما کوچیک ترین وسیله ای رو هم که بخواین بخرین باید میلیونی هزینه کنین چه برسه به یک تلویزیون با اینچ بالا و صفحه بزرگ.

اما موضوع اینجاست که تلویزیون های امروزی دیگه فقط واسه نمایش فیلم و سریال نیستن و قابلیت های بسیاری همچون نمایش محتوای آنلاین، گیمینگ و حتی اجرای برنامه‌ های مختلف رو در اختیار افراد میدن. خب با توجه به این امکانات شما باید ببنینی بودجه ای که در دست دارین چقدره تا بتونین بهترین انتخاب رو داشته باشین. مثلا در این مطلب ما میخوایم تا سقف 35 میلیون تومان بینیم چه تلویزیون هایی با چه امکاناتی میتونن خوب باشن. پس اگر قصد خرید دارید با ادامه مطلب ما همراه باشید.

تلویزیون 35 میلیونی

تلویزیون ال ای دی هوشمند جی پلاس مدل GTV-65PU741S (قیمت: 35,000,000 تومان)

این مدل از تلویزیون تجربه فوق العاده ای رو از تماشای تلویزیون برای شما به ارمغان میاره که خب با توجه به اینکه صفحه تخت 65 اینچی داره، با کیفیت تصویر 4K، رزولوشن 3840 در 2160 پیکسل تصاویری شفاف و زنده با دیتیل دقیق و رنگ های غنی شده برای بیننده به نمایش میذاره.

از دیگر ویژگی های این محصول میتوان به وجود پردازنده هسته ای، 16 گیگابایت حافظه داخلی، 2 گیگابایت رم، سخت افزاری قدرتمند و همچنین سیستم عامل اندروید اشاره کرد.

تلویزیون 35 میلیونی

تلویزیون ال ای هوشمند دی زلموند مدل PANA65Z750 (قیمت: 35,000,000 تومان)

شرکت زلموند به عنوان یکی از سازنده های تلویزیون هوشمند شناخته شده هستش که این مدل از تلویزیون رو هم به عنوان یکی از پر فروش ترین های خود اعلام کرده. این محصول با ستیز 65 اینچ صفحه و البته با وضوح تصویر Ultra HD یا 3840 در 2160 مجهز شده می باشد و تکنولوژی صفحه‌ اش نیز از نوع LED هستنش. 

این تلویزیون پنل دیجیتال داره که به این وسیله میتوان همه شبکه هی صدا و سیما رو تماشا کرد و نیازی به گیرنده دیجیتال به صورت جداگانه نیست. این تلویزیون صفحه تخت می باشد و دارای پایه های رومیزی. 

تلویزیون 35 میلیونی

تلویزیون ال ای دی هوشمند اسنوا مدل SSD-65SK700UD (قیمت: 34,000,000 تومان)

اسنوا یک برند پر طرفدار محسوب میشه که این مدل از تلویزیون آن، جزو بالاترین سطح کیفی صفحه هستش. شما بیننده عزیز میتونید در این تلویزیون تصاویر رو با کیفیتی بسیار بالا تماشا کنید و از طرفی هم به دلیل پنل IPS از مقاومت بالایی برخورداره و زاویه دید بهتری هم برای شما ایجاد میکنه. 

از ویژگی های این تلویزیون میشه به سیستم عامل اندروید 9 و پردازنده 4 هسته‌ ای اشاره داشت که با 8 گیگابایت حافظه داخلی میتونید فایل هایی که از اینترنت دانلود می کنید رو به راحتی ذخیره نمایید. 

تلویزیون 35 میلیونی

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها