|

واسه عید دیوار پشت تلویزیون رو خاص کن / تو یه خوشگلی بهش بده اون یه حال خوب به تو

اگر شما هم با قرار دادن جای تلویزیون تو خونتون مشکل دارید و دقیق نمیدونید کجا بزارین بهتره، پس حتما با این مطلب همراه بشید که مختص خودتونه.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- احتمالا شما هم به هنگام چیدن لوازم خونتون دچار یکسری چالش ها شده باشید. چرا که همیشه قرار دادن چیزای مختلف کنار هم سخته. در حالی که همخونی و تناسب خوبی داشته باشن و از طرفی هم به لحاظ رنگ و جنسی به هم بیان خب در نظر گرفتن همه اینها با هم سخته! یکی دکوراسیون خیلی سخته و یکی استایل زدن که خب برای هر دوتاشون هم شما باید سایز و ابعاد و رنگ و جنس و سلیقه و بودجه و اصول ها رو در نظر داشته باشید!

خونه نقطه امن و آسایش شماست پس باید به بهترین نحو ممکن چیده بهش چرا که شما وقتی خسته و کوفته از کار و زندگی بر میگردین خونه، دلتون میخواد تا اون وسایل و دیزاینی رو ببینید که دوستش دارید و از طرفی هم رنگ ها و لوازم به ذهن شما آرامش ببخشند نه شلوغی و سردرگمی بیشتر!

مثلا مکان قرارگیری تلویزیون از دست معضلاتی هستش که ممکنه تو هر خونه ای پیش بیاد کجای خونه بزاریم بهتره و یا اینکه پشت تی وی رو چطور دیزاین کنیم بهتره! اگر این سوال شما هم هست پس بهتره که با ادامه مطلب ما همراه باشید.

9dd7f06a-d4f5-410c-9a70-41d789cbeac7

تابلوها و لوزام بزرگ هنری نصب کن

قطعا نصب تابلو ها میتونن نمایی جذاب برای دیوار شما بسازند. در حالی که یکسری میگن نباید دیوار پشت تی وی جوری تزیین بشه که حواس ها پرت بشه، اما برخی هم بر این نظرند که نصب لوازمی مثل گیتار و تابلو های هنری و برجسته میتونه تی وی روم رو هنری کنه در حالی که شما خونه ای کوچیک و نقلی دارید، اینجوری فضای نشیمن صمیمانه تر خواهد شد.

Untitled

دیزاین مدرن با شومینه برقی؛ میخوای با کلاس بشه خونت؟

احتمالا شما هم تو فیلم و سریالا دیدین که که مثلا واسه نشون دادن لاکچری بودن یک خونه، فضای تی وی روم رو طوری طراحی کردن که تلویزیون بالای شومینه برقی قرار بگیره و شعله و رنگ شومینه زیر تی وی به چشم بیاد.

این یکی از ایده های جذاب برای زیباسازی این قسمت هستش که میتونه ظاهر خونه شما رو به تنهایی و یک تنه دگرگون کنه. تازه اینجوری فضا گرم تر هم احساس خواهد شد.

stunning-70-inch-fireplace-tv-stand-living-room-diy-with-padded-coffee-table-and-curtains-and-high-cabinet-and-chair-and-sofa-and-cushions-and-books

دیوار چوبی بزن دکوراسیونت روستیک میشه

سبک روستیک در واقع سبکی هستش که در اون ما متیرل و لوازم رو از دل طبیعت میاریم. مثلا از چوب و حصیر و غیره زیاد استفاده میشه و در مجموع میشه گفت یه ظاهر روستای طور تحویل میده. اگر از علاقمندان چنین طاهری هستید خب پیشنهاد ما به شما اینه که از ایده دیوار چوبی برای قسمت پشت تی وی استفاده کنید. به نظر من که نصب یک ساعت بزرگ چوبی هم میتونه این دیوار رو زیباتر کنه و فضایی دلنشین و خاص به شما هدیه بده.

Untitled

قفسه های مدولار جایگزین کاغذ دیواری

البته جایگزین کردن به این معنا نیست که کاغذ دیواری ایده خوبی نیست خیر! بلکه اتفاقا هنوز هم این پوشش علاقمندان و محبوبیت خاص خودش رو داره. اما از ایده های مدرنی که این روزا تو خونه ها دیده میشه استفاده از قفسه های مدولار هستش. قفسه های مدولار هم در طراحی و هم در کاربردی بودن دست شما رو حسابی باز نگه میدارن تا اونطور که دلتون میخواد اونا رو بچینید. درست به مانند این تصویر که از ده قفسه مستطیلی برای تزیین دیوار پشت تی وی و قرار دادن لوازم دکوری، کتاب ها و گیاهان آپارتمانی استفاده کرده است.

6789b071-873a-427e-895f-6c6496d9360b

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی