|

یادت نره نارنجی پوشیدن الکی و دست همه نیست / اینجوری باید بلد باشی تا شارپ و جذاب بشی

اگر شما هم از شیفتگان رنگ نارنجی هستید اما نمیدونید چه مواردی رو به چه رنگ هایی میشه با نارنجی ترکیب کرد، پس حتما با این مطلب هنمراه باشید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- در واقع همون قدر که انتخاب مدل لباس و دیگر آیتم ها در یک استایل اهمیت داره، به همون میزان هم رنگ عناصری که برای پوشیدن یا استفاده انتخاب می کنیم اهمیت داره و میتونه به شدت تاثیر گذار باشه. اگر بخوایم درمورد رنگ نارنجی صحبت کنیم باید بگیم که بی تعارف این رنگ رنگی نیست که محبوب دل خیلی ها باشه. نارنجی عموما خورشید و شادی رو به یاد ما میاره، چرا که این رنگ رو میشه تو زیباترین لحظات روز دید و از طلوع و غروب آفتاب گرفته تا انواع گلهای طبیعی زیبا نارنجی رو پیدا کرد. شاید نارنجی توی لباس خیلی مورد توجه نباشه، اما میتونه همه کا رو به نظاش و سرحالی دعوت کنه. اگر از علاقمندان این رنگ هستید و یا حداقل فکر می کنید مه این رنگ بتون میاد، اصلا ازش غافل نشید چرا که حس خوبی در شما ایجاد خواهد کرد و دلیل کمتر محبوب بودنش به دلیل خاص بودنشه. میگید نه؟ پس با ادامه مطلب ما همراه باشید تا به شما ثابت کنیم که اگه نارنجی با رنگ مناسبی ترکیب بشه چقدر میتونه زیباییش رو به رخ بکشه.

Untitled

ترکیب رنگ نارنجی با آبی چقدر میتونه خوب باشه؟

نارنجی و آبی میتونن با هم سازش خوبی داشته باشند چرا که مکمل یکدیگر هستند و میتونن ترکیبات زیبایی خلق کنند. هر طیف رنگی از این دو رنگ میتونن یه هیجان جدید و جذاب به وجود بیارن و استفاده از ترکیب رنگ نارنجی با آبی باره غلیظ بودن هر دوی اونها رو کم خواهد کرد و به همین دلیل با وجود اینکه رنگهای تندی هستند اما در شما احساس آرامشی دلبرانه میسازند. اگرم دلتون میخواد که بیشتر به چشم بیاید، به کار بردن رنگای قدرتمندتری از این ترکیب، میتونه راز جذابیت شما خانوم زیبا باشه.

1684224953_881_آیا-می-دانید-کت-نارنجی-را-با-چه-رنگی-ترکیب

نارنجی با بژ میتونه واست غوغا کنه

در واقع استفاده از دو رنگ نارنجی سیر و بژ میتونه شما رو کاملا با فصل پاییز هماهنگ کنه و از طرفی به شخصه از اینم دو رنگ در زمستان هم استفاده میکنم. اینجوری که میتونید از شلوار و کت جین آبی استفاده کنید و زیر کت جین هم از هودی نارنجی با شال نارنجی بهره ببرید. واقعا جالب میشه. 

درسته که آبی سرده، اما گرمای این ترکیب میتونه شما رو به مهمونمی رنگها برده و حس و حالی تازه بهتون هدیه بده. ویژگی این ترکیب هم اینه که هم خانم و هم آقای میتونن ازش استفاده کنند که خب در نتیجه خیلی راحت میتونید با همسر یا نامزدتون ست استایل داشه باشید. 

Untitled

با نارنجی و مرجانی استایلی ایده آل بساز

شاید قبل از این فکر می کردید که رنگ مرجانی رو فقط میشه به عنوان رژلب استفاده کرد، در حالی که استفاده از اون در کنار نارنجی میتونه در لباس هم برای شما ایده آل باشه و شما رو نه تنها زیبا و دلفریب کنه، بلکه به اعتماد به نفس و جرات شما نیز اضافه کنه. البته این رو هم بگیم که ترکیب این دو رنگ بیشتر مناسب فصل تاستونسهتش نه فصول سرد! پس بهتره که یه فکری به حال بهار قشنگ کنید و عیدتون رو این مدلی بگذرونید چرا که هوا گرم تر میشه. 

12-6-775x1024

نارنجی با رنگ عشق! مشکی چطوره؟

یکی از انواع ترکیب رنگ ها برای نارنجی که میتئومنید تو مهمونی ها هم ازش استفاده کنید رنگ نارنجی به همراه رنگ مشکی هستش که هم میتونید به صورت یک دست و هم به شکل ترکیبی ازشون استفاده نمایید. تاین رو از ما تضمین داشته باشید که این دو رنگ نمای فوق العاده ای برای شنا خواهد ساخت. 

با این حالت از اونجایی که این ترکیب یه حس و حال لاکچری القا میکنه، بهتره که اونرو به همراه اکسسوری های لاکچری هم استفاده کنید تا استایل خود را کامل کرده باشید. نکته جالب حالا چیه؟ اینه که میتونید این ترفند رو به شکل برعکس هم یاد بگیرید.

مثلا اینجوری که از لباس و اکسسوری هایی با رنگ مکمل نارنجی و آبی استفاده نمایید. بدونید که اکسسوری های نارنجی رنگ هم خوشگلن و هم با توجه به اینکه تنوع بسیاری دارند، میتونید خیلی راحت ازشون انتخاب کرده و لذتش رو ببرید.

meshki9

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها