|

خونه های شهر شدن لونه زنبور بس که کوچیکن / ولی این خونه 38 متری چه غوغا دکوراسیون کرد

اگر شما هم خونه ای کوچیک در حد 40 متر دارید و نمیدونید چطور به همه نیاز های خود پاسخ دهید، پس حتما با این مطلب همراه بشید که مختص خودتونه.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- خب دیگه این روزا می بینیم که تعداد خونه های متراژ پایین تو سطح شهر زیاد شده و اونقدری فراوون ساخته میشن که گویی شهر لونه زنبوری هستش با هزاران سوراح و محل زندگی. این موضوع در واقع تو شهر های بزرگ اتفاق میوفته و اونچه که واضحه اینه که متراژ ها ومدن زیر 40 متر!

اما این موضوع به این معنی نیست که امکانات باید برای خونواده ها خیلی کم بشه و آرامش اعضای خونواده به هم بریزه! حالا چجوری؟ اینجور ی که تنها کافیه تا طراح محترمه ذهنی خلاق داشته باشه و با تموم ضروریات یک خونه آشناییت داشته باشه، اونوقته که میتونه خیلی راحت حتی تو خونه 38 متری بسیاری از امکانات ضروری رو فراهم کنه و جای بده، بدون اینکه فضا خونه بیش از اندازه گرفته و کوچیک به نظر برسه.

06646f3703e3a988d89a6d94168aa505

طراحی خونه 38 متری طوری که فکرشم نمی کنید

 مثلا در ادامه مشاهده می کنید نمونه بارز یک خونه 38 متری رو که با طراحی داخلی عالی و بی نظیرش هنر دست طرح رو نمایش گذاشته و با استفاده از وسایل چند منظوره و ساده به تموم نیاز های اونها پاسخی ایده آل داده.

اگر شما هم خونه ای با متراژ پایین دارید و نمیدونید چه کنید که خونتون تبدیل به خونه بشه و دوستش داشته باشید، فقط کافیه کمی تا قسمتی خلاقیت و البته سلیقه به خرج دهید و تمام.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها