|

هیچی نخری فقط یه لوستر سبک گلم بخری خونت لاکچری ترینه / بگیم شیک ترینه بازم واسش کمه

اگر دلتون یه فضای لوکس همراه با درخشندگی بی وصف میخواد، پس بهتره که برید سراغ لوستر هیا گلم که ظاهری مجلل و خیره کننده تحویل شما میدن.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- از همون قدیم ندیما و از دوران خیلی دور، لوستر مترادف با تجمل و لوکس بودن بوده. لوستر ها به مانند دیگر وسیله ها سبک و انواع خاص خودشون رو دارند که به نظر من در هر نوعی هم که باشن باز به دلیل اینکه در نقطه مرکز دکوراسیون قرار میگیرند و درخشندگی دارند، میتونن خیره کننده باشند و  مورد توجه قرار بگیرند. ظرافت و پیچیدگی از دست خصوصیات لوستر هاست که خب سبک لوستر گلم یکی از اونهایت با دقیقا همین خصوصیات. در واقع لوسترهای گلم این قدرت رو دارند که تو هر فضایی، از سالن های رقص بزرگ گرفته تا اتاق نشیمن شیک، رو به قلمروهای جذابی از درخشندگی تبدیل کنند. شاید این اسم به گوشتون آشنا نباشه اما قطعا مدل های این سبک رو به وفور دیده ید.

لوستر سبک گلم

لوستر سبک گلم چی هست اصلا؟ قراره چه خصوصیتی رو فریاد بزنه؟

این سبک نوعی لوستر می باشد که به سبک طراحی داخلی "گلم" تعلق داره و در حقیقت دکوراسیونی با این نام نیز وجود داره. سبک گلم که مخفف عبارت Glamorous هستش که با مجلل، ظرافت و تجمل مشخص و بولد میشه. فضای داخلی گلم اکثرا ترکیبی از رنگای جسورانه، البته بافت‌ های غنی و وسایل دکوری شاخ و مجلل رو نشون میده که حس عظمت و پیچیدگی رو در فضا ایجاد میکنه.

یک لوستر سبک گلم معمولا زرق و برق فراوونی داره که اغلب هم بزرگ و چشم نواز می باشند. عناصر تشکیل دهنده اونها آیتم هایی به مانند کریستال ها، دونه های شیشه ای، یا پرداخت های فلزی درخشان هستند که تزییناتشون رو دربر می گیرند. قطعا حالا متوجه شدید که چرا این سبک تجمل رو فریاد میزنه!

لوستر سبک گلم

از لوستر گلم برای کدوم فضاها میتونیم استفاده کنیم؟

خب قطعا لوستری که این ظاهر و ماهیت رو داره باید برای فضاهایی به مانند اتاق‌ های غذاخوری، اتاق‌ های نشیمن، ورودی‌ های بزرگ یا هر فضایی که قراره ظاهری جسورانه و زیبا نشون بده استفاده بشه.

در واقع بوستر گلم چیزیه که بیش از یک روشنایی هستش و با بازی با نور و سایه و همچنین ظاهر خیره کننده ای که داره میتونه فضایی مسحور کنده برای شما بسازه.

لوستر سبک گلم

واسه کدوم سبک دکموراسیون میشه لوستر گلم زد؟

به جرئت میتوان گفت لوسترهای سبک گلم همه کاره هستن و میتونن تو موضوعات مختلف طراحی داخلی، از سنتی گرفته تا مدرن، گنجونده بشن و زیبایی رو به رخ بکشن. اونها توانایی این رو دارند که به فضاهای مسکونی و تجاری رنگی از زرق و برق ببخشند و یه گزینه محبوب برای هتل های مجلل، رستوران های خفن و بالاشهر و البته خونه های مجلل هستند. لوستر های گلم چه بر روی یه میز ناهارخوری رسمی آویزان شده باشند و چه در ابتدای ورودی، باید گفت لوسترهای سبک گلم همیشه نقطه کانونی قابل توجهی رو ایجاد می کنند که تاثیری موندگاری برجای خواهند گذاشت.

لوستر سبک گلم

اما دکوراسیون سبک گلم چجوریه؟

سبک گلم در دکوراسیون در واقع یه رویکرد طراحی داخلی هستش که همه چیزهای لوکس، ظریف و البته عجیب رو تجلیل میکنه. این سبک با الهام از دوران طلایی هالیوود و جذابیت زرق و برق دنیای قدیم ندیم، فضاها رو با حسی از پیچیدگی و مجلل القا میکنه. این تم طراحی از مواد مجلل، بافت های مجلل و لهجه های چشم نواز برای ایجاد فضایی از لذت و جذابیت استفاده میکنه.

لوستر سبک گلم

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی