|

با پالتو خز چی بپوشیم؟ / یه نیو تیپ ملیح بساز که هر کی از کنارت رد شد مات بمونه

در این مطلب در خصوص این که با با پالتو خز چی بپوشیم براتون صحبت کردیم که میتونید با توجه به نکات ذکر شده یه ست استایل عالی داشته باشید.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- مسلما برای همه ی ما خوش استایل بودن بسیار مهمه چون بالاخره استایل ما میتونه در خیلی از مواقع باعث بشه که مردم حتی شخصیتمون رو با توجه به اون قضاوت کنن در وهله ی اول! مثلا در صورتی که شما به سراغ استفاده از رنگ های شاد در استایلتون رفته باشید خیلی ها که در نگاه اول که شما رو میبینن حس میکنن شما یه فرد شاد هستید و حسابی دنیا به کامتونه حتی اگر اینطور نباشه و یا مثلا در صورتی که زیاد به سراغ استفاده از رنگ های تیره مثل مشکی برید افراد اینطور برداشت میکنن که شما یه فرد خشک و جدی هستید که خب به این موضوع میشه روانشناسی رنگ ها در استایل گفت که شما میتونید ازش به نفع خودتون استفاده کنید.

در این بین اصلی ترین چیزی که در خصوص استایل خوب وجود داره که خیلی مهم هست نحوه ی ست کردن آیتم های مختلف با هم هستش مثلا شما باید چطور ست کردن شلوار و نیم بوت رو بلد باشید تا وقتی که این دو آیتم در استایل شما کنار هم قرار میگیرن به زیبایی دیده بشن و گند نزنن به تیپ و استایلتون چون در این صورت شما با پوشیدن اون ها در کنار هم معذب میشید و در نهایت اعتماد به نفستون هم پایین خواهد اومد به همین دلیل ما در این مقاله میخواهیم در راستای ست کردن یکی از آیتم های بسیار مهم در استایل های زمستونه یعنی پالتو خز براتون صحبت کنیم و به این سوال که با پالتو خز چی بپوشیم پاسخ بدیم، پس در ادامه با ما همراه باشید.

با پالتو خز چی بپوشیم

کنار پالتوهای خز جین بپوشید که سازگارترینن

پارچه هایی که از جنس خز هستن در صورتی که برای مدت زمان زیادی در مقابل نور مستقیم خورشید قرار بگیرن میتونن خراب بشن و رنگ و روشون رو از دست بدن بنابراین بهتره که به سراغ اون دسته از خزهایی برید که دارای رنگ خنثی هستن که با وجود رنگ پریدگی هم اونقدرا این موضوع در اون ها به چشم نیاد هر چند که در این صورت نمیتونید یه استایلی که خیلی توی چشم هست بسازید ولی خب میتونید یه استایل که شیک بودن اون هر کسی رو وادار به تعریف میکنه داشته باشید. 

حالا در صورتی که تصمیم گرفتید که در قسمت بالاتنه از یه پالتو به رنگ خنثی استفاده کنید برای پایین تنه باید به سراغ چه پوششی برید؟ پیشنهاد ما به شما رفتن به سراغ شلوارهای بوت کات و جین دمپا با رنگ آبی روشن هست. در صورتی هم که استایلتون کلاسیک و رسمیه میتونید برای کامل کردن استایل خودتون به سراغ نیم بوت های پاشنه بلند برید و اینطوری بدرخشید البته که در صورت کژوال پوش بودنتون هم میتونید به سراغ کتونی های اسپرت با لژ بلند برید.

با پالتو خز چی بپوشیم

unnamed

استایل دارک با پالتوی خز از شما یه ملکه میسازه

یه سری از رنگ ها هستن که همیشه طرفدار دارن و از قضا طرفدارهاشون هم بسیار زیادن مثل رنگ مشکی که هر فردی توی کمدش چه آقا و چه خانوم حداقل یه دونه لباس به این رنگ داره که باهاش بتونه خودش رو به شیک پوش شدن نزدیک کنه. حالا توصیه ی ما به شما این هست که در خصوص انتخاب رنگ پالتوی خز به سراغ این رنگ یعنی مشکی برید تا یه پالتو داشته باشید که هم میشه برای تیپ های رسمی و خانومانه ازش استفاده کرد و هم میشه به عنوان پالتوی مجلسی اون رو مورد استفاده قرار داد یعنی یه تیر و چند نشون رو باهم بزنید. 

پس با این حساب در صورتی که میخواهید در زمستونی که سفید پوش هست تک و خاص باشید نه تنها برای رنگ پالتوتون بلکه برای بقیه ی آیتم ها هم به سراغ رنگ مشکی برید و برای خودتون یه استایل دارک بزنید. بهتره که برای یه همچین استایلی در قسمت شلوار به سراغ لگ های مشکی و چرم برید تا از این طریق جذابیت استایلتون رو دو برابر کنید.

با پالتو خز چی بپوشیم

میخواهید یه استایل خاص زمستونی داشته باشید به سراغ خزهای رنگی رنگی برید

در بین عموم مردم یه تصوری جود داره که فکر میکنن باید در صورتی که پالتوی پوست و یا خز میپوشن باید به سراغ رنگ های طبیعی پوست و یا رنگ های تیره برن در صورتی که این مدل پارچه ها از رنگ های شاد و متنوعی برخوردار هستن که میشه انواع اون ها رو در استایل های متنوع مثل کژوال، کلاسیک و ماکسیمال استفاده کرد. پس با این حساب میشه گفت که پالتوهای خز رنگی میتونن یکی از بهترین انتخاب های یه خانوم شیک پوش و جسور در زمستون باشن. در صورتی که تصمیمتون رو برای خوشتیپ شدن با این پالتوها قطعی کردید توصیه میکنیم که برای هر چه بیشتر زیبا دیده شدن استایلتون برای پوشش پایین تنه به سراغ شلوارهای کتان و همچنین کتونی و یا بوت و نیم بوت سفید برید. 

با پالتو خز چی بپوشیم

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی