|

گیاهان آپارتمانی خوشبو / مامامیا ماماسیتا با رایحه خوش اینا غذاتم بسوزه بوشو نمیفهمی

در این مقاله در خصوص گیاهان آپارتمانی خوشبو براتون صحبت کردیم که میتونید با نگهداری از اون ها در خونه از رایحه ی خوششون بهره مند بشید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- این روزا که زمستون رسیده طبیعت در خواب خودش به سر میبره و حتی دیگه در برخی از جاها خبری از برگ های زرد و نارنجی روی درختا هم نیست که این موضوع شاید باعث بشه دلتون بگیره حتی با وجود این که میدونید موقتیه ولی خب چرا باید دلتون بگیره وقتی میتونید طبیعت رو مهمون خونتون کنید اون هم فقط با داشتن گل و گیاه که البته شاید در این بین بهونه ی این رو داشته باشید که به علت مشغله هایی که دارید نمیتونید اقدام به این کار کنید ولی پذیرفته نیست بهونتون چون شما میتونید به سراغ گیاهان آپارتمانی کم دردسر برید که نیازی به آبیاری و رسیدگی خیلی زیادی ندارن و شما میتونید حتی در صورتی مبتدی بودن عم اون ها رو پرورش بدید.

همچنین این رو هم اضافه کنیم که گل و گیاه در خونه ی شما میتونن دکورتون رو با تحول بزرگی روبه رو کنن و به همین دلیل هست که این روزا در دکوراسیون مدرن، بودنه این آیتم خیلی مهمه مثلا در صورتی که خونه ی شما تم طوسی داره میتونید برای جلوگیری از یکنواخت شدن فضا و دکور به سراغ گیاهان آپارتمانی با برگ هایی صورتی برید که با طوسی بینظیر میشن و اینطوری و از این طریق با یه هزینه ی کم دکورتون رو زیبا و لوکس جلوه بدید طوری که شاید هزارتا وسیله ی لاکچری هم نتونن از پسش بربیان. حالا در راستای خوبی های این زیبارویان در این مقاله قصد داریم که در خصوص گیاهان آپارتمانی خوشبو براتون صحبت کنیم که با نگهداری از اون ها در خونتون به علت رایحه ی خوشی که دارن فضاتون رو تلطیف و انرژیتون رو مثبت می کنید، پس در ادامه با ما همراه باشید.

گیاهان آپارتمانی خوشبو

گل بگونیا یا همون چای سرخ از گیاهان آپارتمانی خوشبو

گل های بگونیا گونه های متعددی دارن که بیشتر اون ها معطر نیستن ولی در بین گونه های مختلف این گیاه یه نوع خاصی از گل های اون هست که خوشبو و دارای رایحه ی خوب هست. این مدل از گل ها توی گلدون های کوچولو رشد میکنن و با آب و های داخل محیطی که در اون هستن مثل خونه خودشون رو وفق میدن. شما میتونید این مدل از گل ها رو توی گلدون های آویز قرار بدید و آویزونشون کنید و یا کنار پنجره بچیندشون.

گونه از بگونیا که دارای رایحه ی خوش هست از گل های صورتی برخورداره که برگ های براق و سبز رنگ اون ها رو احاطه کردن. در صورتی که بگونیا رو تو یه محیط که دارای نورگیر خوبی هست قرار بدید میبینید که این گیاه به سرعت رشد میکنه و زیباییش رو به رخ شما میکشه. همچنین فراموش نکنید که خاک این گیاه باید از رطوبت بالایی برخوردار باشه و در فصل کوددهی به اون کود لازم رو برسونید که اغلب در بهار و تابستون هست. اون روزهایی که آفتابی هستن بو و عطر بیشتری از گیاه به مشام شما خواهد رسید.

گیاهان آپارتمانی خوشبو

هویا از گیاهان آپارتمانی خوشبو

برسیم به یکی دیگه از گیاهان خوشبو در لیست که ظاهر خوشایندی هم داره یعنی هویا که گل های کوچیک صورتی و سفید اون بین برگ های براق حسابی به چشم میان و بوی خوشی که ساتع میکنن هر کسی رو مدهوش میکنه. البته که از خوبی هایی که این گیاه داره این هست که حتی در زمانی که گلدهی نداره هم برگ های اون به قدری زیبا و جذاب هستن که شما میتونید با نگهداری اون از زیبایی برگ هاش بهره مند بشید.

در صورتی که از اون دسته از افرادی هستید که هی آب دادن به گلاتون فراموش میشه و وقتتون برای این موضوع دقیق و مشخص نیست بهتون توصیه میکنیم که به سراغ این گیاه برید که ناز و ادای فراوون نداره و از این که خاکش خشک بمونه ناراحت نمیشه و قهر نمیکنه و بیشتر ترجیحش این هست که اصلا کمتر آبیاری بشه. برای کوددهی این گیاه هم بهتره که در تابستون و بهار قدام کنید.

گیاهان آپارتمانی خوشبو

ارکیده از گیاهان آپارتمانی خوشبو

ارکیده یه گیاه نام آشنا برای همه هست و کسی نیست که این گیاه زیبارو رو نشناسه و خب از قدیم الایام این گیاه در بین مردم جهان به عطر و بوی خوشی که داره شناخته میشه و میشه. میشه این گیاه زیبا رو به راحتی در خونه پرورش داد و از رایحه ی اون لذت برد و از طرف دیگه خونه رو با رنگ و ظاهر این گیاه لوکس نشون داد. انواع گل های این گیاه دارای رایحه های متنوعی هستن مثل بوی مرکبات و وانیل.

گیاهان آپارتمانی خوشبو

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها