|

شکم و پهلو داری و همیشه لباسای گشاد میپوشی؟/ راهکار دارم برات تا کلی خوشتیپ دیده بشی!

توی این مقاله چندتا ترفند یاد میگیریم که چی بپوشیم و چیکار کنیم تا بزرگی شکم و پهلومون مشخص نباشه و توی جمع و مهمونی انداممون بهتر بنظر برسه

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- چه فرم بدنمون سیب باشه و همیشه دغدغه پوشوندن شکممون رو داشته باشیم، چه تازه زایمان کرده باشیم و شکممون هنوز جمع نشده باشه و چه کسی باشیم که شکم نداشته و تازه شکمش بزرگ شده، ترفندهای پوشوندن شکم با لباس مناسب به درد هممون میخوره. شاید فکر کنی که برای پوشوندن شکم بزرگ باید شومیز گشاد بپوشی ولی اینطور نیست. تو فقط باید لباسی بپوشی که در عین اینکه اندازه بدنت هست مدلی داشته باشه که بزرگی شکم رو نشون نده. اگه توی کمدمون چندتا لباس مناسب داشته باشیم اعتماد به نفسمون هم بیشتر میشه و حس بهتری از توی جمع بودن داریم. توی این مقاله چندتا ترفند یاد میگیریم که چی بپوشیم و چیکار کنیم تا بزرگی شکم مشخص نباشه و انداممون بهتر به نظر برسه. تا پایان مطلب همراه ما باش...

33fcb019e0369f940d6dc89ebbc752d0

بلوز سایز مناسب

اکثر خانوما فکر میکنن وقتی شکم و پهلو دارن باید بلوز و شومیزهای چند سایز بزرگتر بپوشن تا بهتر دیده بشن ولی خب این کاملا اشتباهه و با این کار یه بالاتنه غول آسا با پاهای لاغر از خودمون می سازیم و از چیزی که هستیم بدتر دیده میشیم.

3

باید بگم بلوز و شومیز مناسب برای افرادی که شکم و پهلو دارن، بلوزی هست که تقریبا فیت بدن باشه و ساسون یا برشی داشته باشه که از نظر بصری، کمر رو جمع تر نشون بده. حواسمون باشه این مدل بلوز نه بهمون میچسبه و نه 20 سانت آزادتره، فقط مدلش جوریه که بزرگی قسمت شکم و پهلو رو میپوشونه. و البته هرچی جنس این بلوز یا شومیز سفت تر و آهاردار باشه ایست بهتری توی تن داره.

2

مدل مناسب لباس در قسمت شکم

یه ترفند خوب برای پوشوندن شکم، انتخاب لباسی هست که در قسمت زیر سینه و بالای شکم مدل و برش مناسب داشته باشه. وقتی شکم بزرگی داشته باشیم، قاعدتا کمر باریکی هم نداریم و باریک‌ترین قسمت هیکلمون میشه زیر سینه و بالای شکم. به همین دلیل بهترین گزینه مدل بلوز، شومیز، پیراهن یا حتی مانتو مدلهایی هست که از زیر سینه و در پهلو یه حالت گره خوردگی یا به هم پیچیدگی داشته باشن، بالاتنه کوتاه بدون چین روی شکم داشتن باشن، مدل چپ و راستی با کمر پهن جدا بالاتر از شکم و در کل مدلی داشته باشن که نگاه رو از شکم به سمت بالاتر از شکم و زیر سینه، بکشونن.

8dbe0c2ccbaec1e3eee91dd9ffbf37cc

سرشانه پفی و شلوغ

ترفند دیگه ای که برای باریک نشون دادن کمر و پوشوندن شکم وجود داره اینه که نگاه ها رو به سمت شونه‌هامون بکشونیم. جالبه بدونی هر چقدر شونه رو پهن و شلوغ نشون بدیم، کمر و شکم در تضاد با اون باریک و جمع دیده میشه. بنابراین موقع انتخاب بلوز می‌تونین دنبال بلوزهای سرآستین پفی یا با سرشانه حجیم باشین. فقط باید بگم که اگر بازو و شونه چاقی دارین، این ترفند مناسب شما نیست.

984079f6962e6a3d7e02badd183f18f4

آستین پفی کوتاه یا سه ربع

آستین هم مثل سرشونه لباس نقش مهمی در لاغر نشون دادن ما داره. اگر لباس رو با آستین پفی کوتاه یا آستین حجیم سه ربع  از جنس‌های لَخت و افتاده انتخاب کنین، می‌تونین کاری کنین که دو تا مستطیل پهن دیگه کنار سینه شما اضافه بشه. نگاه ما در مقایسه به جای یه شکل میانی پهن و دو تا خط آویزون در کنارش، سه تا مستطیل رو در کنار هم می‌بینه که دوتای بیرونی کوتاه‌تر از وسطی هستن که این باعث می‌شه تنه ما لاغرتر دیده بشه.

bd0f081844fdd696bd82e9db4346c5cc

انتخاب درست مدل لبه پایینی بلوز

وقتی که لبه پایینی بلوزمون صافه، یه خط افقی پهن به بدن ما اضافه می‌شه که هم قد رو کوتاه می‌کنه و هم شکم رو چاق و پهن نشون می‌ده و توجه رو به این سمت می‌کشونه. بنابراین بهتره موقع خرید بلوز و شومیز حواستون باشه که مدلی رو انتخاب کنین که برش لبه پایینش گرد، کوتاه بلند، مثلثی و یا یک طرفه باشه.

9c8b6281e85ed8335d0904fa56b3e391

توی این مطلب، چندتا راهکار یاد گرفتیم که چطور لباس انتخاب کنیم تا شکم و پهلوی چاقمون رو بپوشونیم و توجه ها رو ازش دور کنیم. اینجا مطالب بیشتری در مورد آراستگی و زیبایی ببین.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها