|

گل های مناسب بالکن در زمستان / فک نکنی برف بیاد اینا پس میفتن هر چهار فصل سبزن و زیبا

در این مقاله در خصوص گل های مناسب برای بالکن در زمستان صحبت کردیم که میتونید اون ها رو در هر فصلی داشته باشید.

لینک کوتاه کپی شد
2

شایانیوز- این روزا همه حداقل یک الی دو تا گلدون رو دارن توی خونشون و اینجوری یه صفا و زینت خاص به خونه و زندگیشون بخشیدن چرا که گیاهان آپارتمانی از وسایل لوکس هم حتی بسیار با اهمیت تر شدن و وجود اون ها توی دکورهای امروزی بسیار حیاتی هست و خوبی که دارن اینه که شما میتونید رنگ اون ها رو با وسایلتون ست کنید مثلا گیاهان آپارتمانی با برگ های رنگی رو میشه با توجه به رنگ های موجود در آیتم های های منزلتون انتخاب کنید و اینطوری به راحتی و با یه هزینه ی معقول هارمونی از رنگ ها داشته باشید که توجه هر بیننده ای به خودش جلب میکنه و باعث تعریف و تمجیدش میشه.

در این بین گیاهان در زمینه های مختلفی میتونن نیازهای ما رو برآوورده کنن مثلا در صورتی که میخواهید هوای خونه رو عوض کنید میتونید از گیاهان تصفیه کننده ی هوای خانه کمک بگیرید و یا مثلا در صورتی که میخواهید در یه مدت زمان کم یه فضای مملو از گل در خونتون داشته باشید که نقطه ی کانونی محسوب میشه میتونید به سراغ گل های آپارتمانی با رشد سریع برید که انگار با هم مسابقه ی اول شدن گذاشتن و در یه چشم بهم زدن میبینید که چقدر بزرگ شدن و به فضای شما جذابیت و شادی رو منتقل کردن. حالا در این مقاله هم میخواهیم در خصوص گل های مناسب بالکن در زمستان براتون صحبت کنیم و چند نمونه رو معرفی کنیم پس با ما همراه باشید.

گل های مناسب بالکن در زمستان

بگونیا از گل های مناسب بالکن در زمستان

بگونیا رو میشه یکی از زیباترین گیاهان آپارتمانی به شمار آوورد که کافیه در یه فضا حضور داشته باشه تا در یه چشم بهم زدن زیبایی رو به فضای شما ارزونی کنه. گل های بگونیا میتونن به رنگ های صورتی، قرمز، حتی طلایی و سفید هم باشن. البته که این گیاه به سبب برگ های قلبی شکلی که داره به قدری زیباست که اصلا نیازی به این که گل داشته باشه هم نداره و بدون این رنگارنگ ها هم زیبایی خاص خودش رو داره و میتونه رسالت خودش رو در این زمینه ادا کنه. این گیاه در مقابل نور کم مقاومت بسیار بالایی هم داره و از این رو برای بالکن هایی که نور کمی دارن بسیار مناسبه و در خصوص آبیاری هم باید منظم آبدهی بشه ولی نباید بیش از اندازه بهش آب بدید و همچنین کود دهی هم فراموش نشه.

گل های مناسب بالکن در زمستان

آپتنیا یا گل ناز از گل های مناسب بالکن در زمستان

یکی دیگه از گیاهان بالکنی که با اطمینان خاصر میتونید برای نگهداری از اون در این فضا به سراغش برید آپتنیا هست که از گل های صورتی رنگ و ریزی برخورداره که واقعا به اون چهره ی دلنوازی بخشیدن . این گیاه ناخودآگاه تداعی کننده ی لبخند بچه ها هست چرا که به کلی ریزه میزه هست و حتی برگ های اون هم ریز و کوچیک هستن. شما میتونید به سبب مقاومت بالایی که داره این گیاه اون رو در دماهای مختلف نگهداری کنید و برای نور لازم هم باید شش تا هشت ساعت در طول روز نور دریافت کنه. همچنین این رو هم اضافه کنیم که این گیاه دارای گل هایی با رنگ های متفاوت هست که شما میتونید رنگ اون رو با توجه به سلیقه و فضایی که میخواید از این گیاه در اونجا استفاد کنید انتخاب کنید و از زیباییش بهره مند شید.

گل های مناسب بالکن در زمستان

گیاه آشتی از گل های مناسب بالکن در زمستان 

گیاه آشتی رو میشه از جمله گیاهانی دونست که از زیبایی ظاهری فوق العاده ای برخورداره و در نهایت به شما گل هایی با رنگ و لعاب زیبا و ظریف رو هدیه میکنه. خوبی که این زیبا رو داره این هست که شما میتونید از اون در فضای بالکن بهره مند بشید و یه فضای شیک و منحصر به فرد بسازید. در خصوص میزان نور تنها شش ساعت در روز برای اون کفایت میکنه که نور دریافت کنه و حتی در این حالت بهترین عملکرد رو از این گل خواهید دید. این گیاه برخلاف ظاهر ظریفی که داره از اون دسته از گیاهانی هست که مقاومت نسبتا خوبی داره و میتونه تا دمای بالای منفی پنج رو تحمل کنه و به همین دلیل میشه اون رو چه در داخل و چه در خارج خونه کاشت و از زیباییش برخوردار شد.

 گل های مناسب بالکن در زمستان

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی