|

گل های آپارتمانی با رشد سریع / دیدی بعضی گلا رشدشون فس فسی و لاک پشتیه اینا شدید فرزن

در این مطلب چندتا از گل های آپارتمانی با رشد سریع رو بهتون معرفی کردیم که میتونید در صورت علاقمندی اون ها رو تهیه کنید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- این روزا خیلی از افراد دوست دارن که توی خونشون یه گل و گلدونی داشته باشن چرا که دیگه خبری از حیاط های بزرگ و باصفا نیست که مملو از گل و گیاه باشن و آدم با دیدنشون روحش تازه بشه بنابراین باید این صفا رو به یه طریق دیگه مهمون خونه هامون کنیم و چه راهی بهتر از نگهداری از گیاهان آپارتمانی محبوب که شهره ی عام و خاص هستن و هر کسی مایل هست که حداقل یکی از اون ها رو داشته باشه و از قضا این دوستان محبوب ترند هم هستن و خوبیشون اینه که ترندهایی نیستن که از مد بیفتن چرا که زیباییشون رو همیشه و همیشه دارن و از دست نمیدن.

حالا در این بین شما میتونید با استفاده از یه سری از گل و گیاه ها به دکوراسیون منزل خودتون روح و جلا ببخشید مثل گیاهان با برگ بنفش که در صورتی که شما در دکور خونتون بیشتر از رنگ های خنثی مثل طوسی استفاده کرده باشید یه گل با برگ های این رنگی میتونه نشاط و جذابیت به فضا ببخشه و اون رو از حالت یکنواختی و کسالت دربیاره بنابراین گیاهان کاربردهای خوبی دارن حالا در این مقاله هم میخواهیم در خصوص گل های آپارتمانی با رشد سریع براتون صحبت کنیم که یه سری از افراد به دنبال یافتن ازینگل و گیاه ها هستن چرا که میخوان در مدت زمان کمی یه فضای طبیعی و تداعی کننده ی طبیعت در منزلشون داشته باشن پس در ادامه چندتا از اون ها رو بهتون معرفی کردیم.

گل های آپارتمانی با رشد سریع

 ژینورا یا شب تاب از گل های آپارتمانی با رشد سریع

این گیاه زیبا داررای برگ هایی به رنگ بنفش هست و میتونه از اون جلادهنده های خوب برای خونتون باشه چرا که به قدری رنگش خاص هست که در برخی از اوقات خیلی ها باورشون نمیشه که یه همچین چیزی طبیعی باشه و خیال میکنن که یه گیاه مصنوعی رو دارید پرورش میدید! این گیاه از نظر ظاهری دارای برگ هایی هست با لبه های طرح دار که ترکیبی از سبز و بنفش رو در دل خودش جا داده که یه حالت مخملی داره و از این رو میتونه مورد توجه هر فردی قرار بگیره و ناخودآگاه همه ی چشم ها رو به خودش خیره کنه.

اما یکی از ویژگی های خوب این گیاه رشد سریع اون هست که سرعت برق و بادی داره و در صورتی که به دنبال یه همچین گیاهی که سرعت رشد بالا و جنس خاص داشته باشه هستید توصیه ی ما به شما نگهداری از ژینورا هست. در خصوص شرایط نگهداری اون هم باید بگیم که آبیاریش با چالش روبه رو هست و باید بهش حسابی دقت کنید در این زمینه و نباید بهش بیشتر و نباید کمتر آب بدید چون در این صورت احتمالا شاهد پوسیدگی اون خواهید بود و یا میبینید که گل هاش ظاهر شدن البته که شاید براتون عجیب باشه که خب گل مگه بده؟! در خصوص این گیاه بله متاسفانه بده چون گل هاش عطر خوبی ندارن و اذیت کننده هستن و باید چیده بشن.

گل های آپارتمانی با رشد سریع

فیلودندرون زانادو از گل های آپارتمانی با رشد سریع

برسیم به یکی دیگه از گیاهان آپارتمانی که زود رشد میکنن یعنی فیلودندرون زانادو که از قدیم الایام مورد توجه خیلی ها بوده و هست؛ این گیاه از ظاهر خاصی برخورداره و در این خصوص میشه به برگ های سبز تیره و چرمیه اون اشاره کرد که با همین برگ های تکه ای و درخشانی که داره میتونه به زیبایی هر چه تمام تر محل کار، خونه و هر فضایی که قصد نگهداری این گیاه رو در اونجا دارید رو به یه مکان عالی و مدرن تبدیل کنه و شادابی و جذابیت رو مهمون محیط شما کنه. یکی از دیگر ویژگی های خاص این گیاه پهنای اون هاست که میتونه به سی سانتی متر هم برسه و از لحاظ طولی هم میتونه تا چهل سانتی متر رشد کنه.

گل های آپارتمانی با رشد سریع

دیفن باخیا از گل های آپارتمانی با رشد سریع

شما میتونید یکی از براق ترین و چرمی ترین برگ ها رو که به رنگ سبز تیره هستن در دیفن باخیا مشاهده کنید که از جمله گیاهانی هست که دارای برگ های پهن هست و رشد بسیار سریعی هم داره طوری که شما رو شگفت زده میکنه و به علت داشتن ظاهر زیبا و سریع الرشد بودنش در بین گیاهان آپارتمانی بسیار محبوب هست و مورد توجه که علاقمند به نور غیر مستقیم خورشید هست و از نور مستقیم فراریه چون برگ هاش آسیب میبیننن و در خصوص آبیاری هم باید باید در صورت خشک شدن خاک بهش آب بدید.

گل های آپارتمانی با رشد سریع

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی