|

دکوراسیون عجیب غریب خونه 150 متری که خانوم خونه طراحیش کرده / جسارتش آمپر چسبونده!

گاهی جسارت در دکوراسیون خونه میتونه خیلی بولد باشه اما هر جسارتی معایبی داره که باید بلد باشید چطور اونهارو مهار کنید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- آدمی از هزاران مدل سلیقه تشکیل شده. البته که شاید هم بهتر باشه بگیم میلیون ها سلیقه، چرا که هیچ دو نفری نیستش که دقیق و صد تمام سلیقه هاشون یکی باشه و قطعا هر چقدر هم که مچ باشن باز یه جای کار با هم اختلاف سلیقه دارند. تنوع تو دنیای استایل فراوونه و این دقیقا به دلیل همون موضوعیه که خط بالا گفتیم. از طرفی هم دکوراسیون و سبک دکورها خیلی زیادن که البته به نظر میاد مد و فشن تونسته خیلی از دکوراسیون جلو بزنه چرا که فشن خاصیتش همینه که تقریبا هر ساله تغییر کنه اما هیچوقت نمی بینید دکوراسیون هر سال یه عالمه فرق کنه!

اینها در واقعا همه پیش زمینه ای بود که بگیم میتونید تو دکوراسیون و چیدمان خونتون و البته انتخاب وسایلی که تو خونه استفاده دارید متفاوت باشه. بله اصلا هیچ اشکالی نداره. اصلا چه کسی این باید ها و نباید ها رو گفته؟ چرا حرف اون شخص رو باید به طور صد قبول کنیم و کی گفته که حتما بادی راهی که دیگرا رفتن رو بریم؟ ما میتونیم یه راه جدید برای خودمون بسازیم خب!

مثلا قراره تو این مطلب با یه خونه 150 متری آشنا بشیم که طبیعت رو آورده تو دل خونش. شاید هم خودش رفته تو دل طبیعت! در ادامه با ما همراه باشید تا جسارتی جذاب ببینیم.

دکوراسیون خانه 150 متری

دلیل انتخاب این خونه چی بوده؟

قطعا تو بحث طراحی داخلی اونچه که به شدت اهمیت داره و مِن جمله آیتم های مورد توجه و موثر هستش، نور می باشد. نور میتونه فضا رو کوچیک یا بزرگ کنه. میتونه به فضا انرژی مثبت بده یا نه. 

تو این خونه هم یکی از مهمترین دلایلی که انتخاب شده و توسط خانوم خونه خیلی مورد استقبال قرار گرفته ورش هستش که موجب دلباز بودنش هم شده. نور میتونه سرزندگی رو به خونه دعوت کنه و تو این خونه هم از طریق پنجره ها نور وارد سالن اصلی میشه و اون وظیفه جذابی که داره رو انجام میده.

دکوراسیون خانه 150 متری

ویژگی منحصر به فرد این خونه چیه؟ جسارتش کجاست؟

همه ما تو خونه هامون لوازمی داریم که از جنس چوب باشه، اما جالبه که تو این خونه 150 متری خانوم خونه بیش از اندازه شیفته چوب هستش و دلیلش هم اینه که ایشون رو یاد خاطرات کودکی خونه پدریش میندازه. 

حالا تو دکوراسیون خونه 150 متریش که سه خواب داره، با الگوبرداری از اون زمان، جسارت به خرج داده و بیشتر وسایل رو از چوب و حصیر تهیه کرده. طراح داخلی این خونه خود خانوم خونه هستش که تو تمام فضاها از جمله نشیمن، پذیرایی و آشپزخونش میشه این متریال گرم و جذاب رو دید و لذت برد. 

آیتم هایی مثل میز تلویزیون، مبلمان نشیمن، پاف کنار مبلی، کنسول، میز و صندلی قهوه‌ خوری، لوستر و غیره وسایلی هستند که تو این خونه 150 متری، از متریال چوب هستند و یه ویژگی خاص و منحصر به فرد محسوب میشن.

دکوراسیون خانه 150 متری

دکوراسیون خانه 150 متری

آیتمی که خونه 150 متری رو از یکنواختی درآورد

استفاده از چوب خیلی قشنگه و میتونه حس و حال آدمو خوب کنه، مخصوصا اینکه عاشق این جنس لوازم باشید. اما نکته اینجاست که حتی برای عشاق چوب هم ممکنه اینهمه استفاده زیاد بعد از مدتی تکراری و خسته کننده به نظر بیاد، که خب خانم خونه اومده و با استفاده از گل و گیاه های آپارتمانی تو سایز و ابعاد مختلف این تکرار رو مرهم بخشیده و می بینیم که تا به چه اندازه گل های آپارتمانی تو این فضا تاثیر گذار بوده اند. به شما نیز توصیه میشه به جهت انرژی دادن هرچه بیشتر به خونه و البته تصفیه هوا و زیبایی بی وصف، از گل و گیاه آپارتمانی استفاده کنید و این گزینه فوق العاده رو به خونتون اضافه کنید.

دکوراسیون خانه 150 متری

کابینت و اکسسوری هایی که شوک به خونه وارد کردن

البته که قطعا استفاده بی رویه از یک متریال هم میتونه معایب خودش رو داشته باشه و به همین جهت با ذکاوت جذاب خانوم خانومای این خونه، کابینت هایی که تو خیلی از خونه ها قهوه ای هستند، در اینجا اما به رنگ سفید انتخاب شدن و زیبایی چشم نوازی به قسمت آشپزخونه خونه دادن. البته ظروف و شلف های جذابی هم با رنگ قهوه ای و جنس چوب در دکوری ها می بینیم که میون سفیدی کابینت ها جلوه جذابی پیدا کرده اند.

از طرفی هم استفاده از اکسسوری ها و لوازمی که به عنوان دیتیل دکوراسیون به حساب میاد در انی چیدمان بسیار دیده میشن و نشون میده که قطعا این جزئیات هستند که میتونن به کلیات روح ببخشن و بولدشون کنن و فضا رو از بی روحی بکشن بیرون. 

دکوراسیون خانه 150 متری

دکوراسیون خانه 150 متری

دکوراسیون خانه 150 متری

دکوراسیون خانه 150 متری

دکوراسیون خانه 150 متری

دکوراسیون خانه 150 متری

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی