|

دکوراسیون خونه وقتی کامله که تا ریزه کاریشم خوب باشه / مثلا قرنیز جدید نوری بزنی خفن

تو دکوراسیون خونه به جز کلیات، جزئیات نیز اهمیت بالایی داره که یکی از اونها قرنیز می باشد و در این مطلب قراره با نسل جدید قرنیز آشنا بشیم.

لینک کوتاه کپی شد
4

شایانیوز- دکوراسیون خونه اون موقعی خوب میشه که دیتیل داشته باشه. دکوراسیون داخلی خونه نیازمند جزئیات و این جزئیات میتونن در کنار هم کلیاتی قوی و جذاب بسازند. معمولا بیشتر افراد این مدلین که فقط به لوازم خونه و یا دکوری های بزرگ توجه دانرد و به نظرشون مبلمان و تلویزیون و گل و گلدان و از اون طرف هم کفپوش و دیوارپوش رو انتخاب کردن دیگه کافیه! که خب باید بگیم سخت در اشتباهن و بهتره که جزئیاتی همچون قرنیز رو هم فراموش نکنن چرا که میتونه به کل، کل خوشگلیه فضاشون رو بگیره و یا پس بده.

در این مطلب قراره با انواع قرنیز آشنا بشیم که خب به نظر میاد این آیتم کوچولو که خیلی هم تو دید نیست، وقتی خراب باشه خیلیم تو دیده و حسابی مورد توجه دید همگان قرار میگیره.

download (1)

کاربرد و خوبی های قرنیز دیوار چیه؟

قبل از انتخاب رنگ قرنیز بهتره که بدونید این آیتم تاثیر زیادی تو ظاهر دکوراسیون شما داره. خونه شما چه به سبک مدرن باشه و چه کلاسیک و غیره، قرنیز براش مهمه و ناگفته نمونه که نصب قرنیز تنها مختص کف و چسبیده به دیوار نیست، بلکه میشه از اونها بر روی سقف و حتی در برخی طرحاشون رو وسط دیوار هم کار گذاشت که البته این مورد خیلی کم کار میشه.

درضمن قرنیز ها یه جور به عنوان پنهان کننده هم هستند و خرید قرنیز تو خیلی از مواقع یه امر واجبه. نصب این المان تاثیر بسزایی هم برای محافظت از کابل ها و لوله ها داره و آسیب بسیار کمتری به سیستم های گرمایشی مثل رادیاتور و…خواهد رسید. از دیگر مزین هایی که قرنیز و پروفیل دارند میتوان به موارد زیر اشاره نمود.

Untitled

- کفپوش شما از هر جنسی که باشن با وجود قرنیز عمر بیشتری خواهند داشت چرا که اینجوری از هرگونه آسیب و ضربه جلوگیری میشه.

- از آسیب هایی که ممکنه هنگام رطوبت به دیوار و کف میرسه جلوگیری میکنه.

- در صورتی که دیوار و حتی کف ناصافی داشته باشه اونها رو پنهان میکنه.

- با جلوگیری از راه نفوذ حشرات کمک زیادی به حذف اونها به خصوص تو خونه های قدیمی میکنه.

انتخاب-بهترین-رنگ-قرنیز

انواع جنس قرنیز؛ قرنیز چسب دار و نوری چه خوبه!

قرنیز ها جنس و انواع مختلف دارند که البته در رنگ و جنس تنوع بیشتره و ظاهراشون تو یه راستا هدایت میشه مگه اینکه منبت کاری داشته باشه و بیا خونه هایی با دکوراسیون لوکس و کلاسیک انتخاب بشه. اگر بخوایم انواع جنس قرنیز رو بگیم میتونیم به (ام دی اف روکش دار، ام دی اف خام، پلی استایرن، پی وی سی، چوبی طبیعی و …) اشاره کنیم. اما در این بخش میخوایم با نوعی قرنیز چسبی آشنا بیشم که نصبی بسیار آسون هم داره و بدون ذره ای گرد و خاک و سختی کارش رو انجام میده.

البته که نوعی دیگر از قرنیز ها هم هتسند که نسلی جدید محسوب میشن. دیدین واسه سقف کناف تو کار میزنن و نور ایجاد میکنه؟ حالا قراره با قرنیز نوری کف زمین رو هم خوشگلاسیون کنیم که واقعا جذابه.

انتخاب رنگ قرنیز با توجه به دکوراسیون

رنگ قرنیز خب خیلی تو خوشگلیه خونه تاثیر داره. استفاده از قرنیز با رنگ های سردی مثل سفید، طوسی، خاکستری و غیره به طور مستقیم بستگی به رنگ دیوار، کفپوش، مبلمان، پرده و حتی تابلوهایی داره که شما تو خونتون ازشون استفاده کردین و دارین. همه وسایل و متریال ها باید تو یه سبک و طیف رنگی حرکت کنند. مثلا اگر رنگ دیوار و کفپوش خونتون طوسیه، رنگ قرنیز سفید یا طوسی روشن میتونه گزینه خیلی خوبی برای خونه شما باشه.

محبوب-ترین-رنگ-های-قرنیز

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها