|

بهترین رنگ مو برای موهای سفید / فوت کوزه گری ترکیب کردن رنگارو یاد بگیری حرفه ای میشی

در این مقاله در خصوص بهترین رنگ مو برای موهای سفید بهتون یه سری اطلاعات داده و رنگ های مناسب رو معرفی کردیم.

لینک کوتاه کپی شد
3

شایانیوز- توی اکثر فرهنگ ها اینطور به نظر میاد که خانوم ها بیشتر از آقایون به زیبایی خودشون اهمیت میدن و خیلی هم بیشتر از آقایون از به خطر افتادن زیباییشون میترسن و دوست ندارن که این نعمت الهی رو از دست بدن و حتی برای روز به روز زیباتر شدن هم تلاش های شایانی میکنن که البته اگر عمل های زیبایی رو از این موضوع فاکتور بگیریم و بریم سراغ کارهای زیبایی طبیعی تر و یا کم ریسک تر حتی اگر شیمیایی هم باشن که به همین علت در این مقاله قصد داریم که در خصوص بهترین رنگ مو برای موهای سفید براتون صحبت کنیم چرا که موهای سفید میتونن یکی از بزرگترین دشمنان زیبایی خانوم ها باشن.

البته که داشتن موی سفید رو بعضی ها دوست دارن ولی خب اکثریت خانوم ها علاقه ای به این که موهاشون حتی در پیری هم سفید بشه ندارن و به همین علت همیشه به دنبال پیدا کردن بهترین رنگ مو برای موهای سفید هستن تا این تارهای رنگ و رو رفته رو از سرشون محو کنن که خوشبختانه کار عملی هم هست و میشه که با این روش این مشکل رو رفع و رجوع کرد ولی در صورتی که موهاتون ناگهانی در حال سفید شدن هستن پیشنهاد ما به جای استفاده از این روش ها مراجعه به دکتر هست چرا که باید بالاخره دلیل این مشکل رو بدونید و از ریشه به فکر حل کردن اون باشید حالا با ما همراه باشید تا برای شناختن بهترین رنگ مو برای موهای سفید.

بهترین رنگ مو برای موهای سفید

انواع رنگ موها برای موهای سفید

رنگ موی موقت: این مدل از رنگ ها میتونن با سرعت و در یه چشم بهم زدن همه ی موهای سفید رو بپوشونن و برای مواقعی که میخواهید فوری و در زمان کم موهاتون رو رنگ کنید و تارهای سفید اون رو بپوشونید توصیه ی ما به شما رفتن به سراغ این مدل رنگ موهاست که میشه از اون ها به شامپوی رنگساژ و اسپری رنگ مو اشاره کرد. شامپو رنگساژ هم میتونه موهاتون رو تقویت و تمیز کنه و هم میتونه موهای سفید از قبل رنگ شده رو هم رنگ کنه و البته که این موضوع وجود داره که اثر این شامپو و اسپری بعد از اولین حمومی که میرید از بین میره.

رنگ موی نیمه‌ دائمی: این دسته از محصولات رنگ مو بسیار جالب هستن و باعث میشن که رنگ موی طبیعی شما رنگ نگیره و تغییر نکنه و تنها اون دسته از موهایی که به رنگ سفید در اومدن رنگ بگیرن و یه جورایی هایلایت روشن درست میکنه که با گذشت زمان و بعد از این که چند بار موهاتون رو شستید اثرش از بین میره.

رنگ موی دائمی: بهترین مدل رنگ مو برای موهای سفید شما رنگ موهای دائمی هست که با بهره گیری از اون ها همه ی موهای سفیدتون کاملا پوشش داده میشن و با شستشوهای مکرر از بین نمیرن و تنها با رشد ریشه ی مو باید قسمت های ریشه رو ترمیم کرد.

بهترین رنگ مو برای موهای سفید

بهترین رنگ های روشن مناسب موهای سفید

موهای سفید به مرور زمان رنگدانه های خودشون رو به طور کامل از دست میدن و به همین علت میزان رنگ پذیریشون میاد پایین و در برخی از مواقع هم میبینید که رنگ دائمی گذاشتید و تنها قسمت موهای سفیدتون بعد از یه تایمی رنگش رو از دست میده که در این مواقع باید بهترین ترکیب رو برای رنگ موهاتون استفاده کنید اون هم بدون دکلره تا مقدار دووم و موندگاری رنگتون بیشتر و بیشتر بشه.

این که دیگه گفتن نداره که دکلره میتونه قاتل جون موهای شما باشه و لطمه ی بدی به ساختار موتون وارد کنه بنابراین بهتره که به فکر رنگ کردن موهاتون اون هم بدون دکلره باشید موهاتون که سفید شده خودش و به همین دلیل رنگ راحت توش باز میشه و برای این منظور باید رنگ های روشن رو باید با هم ترکیب کنید که در این بین بهترین ترکیب از بین رنگ های روشن برای موهای سفید میتونه ده سانتی متر رنگ شکلاتی N۵ نصف رنگ طبیعی N۸ همراه با نصف رنگ دودی N۷، ده سانتی متر رنگ سه صفر و دو سانتی متر از رنگ واریاسون دودی و واریاسون نقره ای همراه با اکسیدان نه درصد باشه که بعد از مخلوط کردن باید اون ها رو چهل و پنج دقیقه الی یه ساعت روی موهاتون بذارید و بعد از شستشو شاهد تارهای روشن و خوش رنگی باشید که موهاتون رو به طور کامل پوشونده.

بهترین رنگ مو برای موهای سفید

بهترین رنگ های تیره مناسب موهای سفید

یکی از بهترین و ایده آل ترین انتخاب هایی که میتونید برای پوشوندن موهای سفید خودتون داشته باشید استفاده از رنگ های تیره هست چرا که موندگای رنگ های تیره خیلی بیشتر از رنگ های روشن هست و مو هر چقدر تیره تر باشه سن کمتر دیده میشه و از این طریق جوون تر هم به نظر میرسید در این بین بهترین ترکیب رنگ تیره برای موهای سفید شما به شرح زیر هست:

  • برای رسیدن به رنگ مشکی پرکلاغی صد میل رنگ موی N۱ یا C۱ رو با بیست میل واریاسیون نقره ای و با ده میل واریاسون آبی مخلوط کنید.
  • برای رسیدن به رنگ قهوه ای تیره سی میل رنگ دودی رو با شصت میل رنگ نسکافه ای و بیست میل رنگ شکلاتی و دو سانت واریاسیون نقره ای مخلوط و اکسیدان شماره یک رو به اون ها اضافه کنید.
  • برای رسیدن به رنگ زیتونی تیره، رنگ موی زیتونید شماره شش و دو رو با چهل سی سی آب و اکسیدان شش دصد مخلوط کنید.
  • برای رسیدن به رنگ شرابی تیره هم کافیه که پنجاه میل رنگ شرابی رو به همراه پنجاه میل رنگ شکلاتی و صد میل اکسیدان و دکلره شش مخلوط کنید.

بهترین رنگ مو برای موهای سفید

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی