|

اینکه کمدت پر لباس باشه که کار شاقی نیست؛ اینجوری رنگ لباس رو با رنگ موهات ست بزن

اگر شما هم از دست افرادی هستید که ربه استایل خود توجه زیادی دارید، پس بدونید که رنگ مو تاثیر فراوونی در انتخاب رنگ لباس داره.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- لباس و استایل به نوعی غیر مستقیم بیانگر باطن و روحیات و البته تا حدودی شخصیت ما هستند که دارن با دیگران درباره ما صحبت می کنند و اطلاعاتی از ما به اونها میدن. شما پوشیدن یک ست لباس درست میتونید بدرخشید درست مثل سیندرلا که وقتی لباس زیبا و کفش های بلورین رو پوشید از این روبه اون رو شد. اما به همون میزان هم اگر ترکیب بندی لباس شما به درستی نباشه میتونه ظاهری نه چندان درست ازتون بسازه و به همون میزان هم با دیگران صحبت کنه و بگه چقدر شما سلیقه ای کج دارید. اما یکسری از موارد باید به درستی رعایت بشن تا ما بتونیم جذاب بشیم و یکی از اون آیتمای مهم، به درستی ست کردن رنگ موها با رنگ لباس می باشد. 

در این مطلب قراره یاد بگیریم که چه رنگ موهایی با کدوم رنگ لباس ها بیشتر میان، آخه میدونین که رنگ پوست و مو انتخاب کننده رنگ لباس ما هستند که نشون میدن کدوم رنگ بهمون میاد  کدوم رنگ بهمون نمیاد. پس با ادامه مطلب همراه باشید.

رنگ مو

به موهای قهوه ای تیره چه رنگ لباسی میاد؟

اگر موهایی قهوه ای و تیره دارید باید بگیم که موهای شما پررنگ و اشباع شده هستند که به همون منظور هم رنگ هایی به شما خواهند اومد که اشباع شده و براق باشن تا بتونن جلوه زیباتری به موها و چهره شما بدن. رنگ هایی مثل سرخابی، قرمز و فیروزه‌ ای!

اگر از علاقمندان پارچه های طرحدار هستید، پس بهتره که عاقلانی و محتاط تر ازشون استفاده کنید. چرا که این لباس‌ ها در کنار رنگ موهاتون ویژگی‌های چهره شما رو برجسته میکنند. در جریان باشید که استفاده از رنگ های بژ برای شما مناسب نیست چرا که چهره شما رو رنگ پریده نشون میده. 

رنگ مو

به موهای بلوند چه رنگ لباسی میاد؟

خانوم زیبا بهتره که بدونید اگر موهایی بلوند دارید، شما با رنگ لباس هایی مثل آبی سورمه ای و شتری عالی به نظر میاید. از طرفی هم رنگ هایی مثل خاکی و یا رنگ های پاستلی مثل آبی روشن و هلویی و صورتی میتونن گزینه هایی ایده آل برای چهره شما باشن.

اگر از علاقمندان لباس های طرحدار هستید بهتره که به سراغ الگوهای ریز برید نه اونهایی که درشت هستند. چرا که نقش های بزرگ میتونن به راحتی ظاهر شما رو تحت تاثیر قرار بدن. اگر موهایی بلوند دارید باید بگیم که درسته مشکی به همه میاد، اما ممکنه خیلی به شما نیاد چرا که شما رو خجالتی نشون میده و کمتر هم به چشم میاید. در عوضش بیاید و از رنگی مثل سورمه ای استفاده کنید تا زیبایی شما دوچندان شود.

رنگ مو دخترانه جدید سال 2023

به رنگ موهای قرمز طور چه رنگ لباسی میاد؟

اگر موهای قرمز طور دارید فراموش نکنید که رنگ موهای شما برخلاف بلوندها و قهوه ای ها اصلا رنگ مویی خنثی به نظر نمیاد و بلکه خیلیم پررنگ و جسورانه هستید و شاید خبر ندارید! شما باید در انتخاب های لباس خود برای کمدتون حسابی مراقب باشید و زیاده روی نکنید. 

مثلا اینکه آبی مکمل رنگ قرمز هستش، پس بهتره که به جای رنگ مشکی از آبی استفاده کنید تا شما رو منحصر به فرد نشون بده. جدا از اینکه رنگ سبز خیلی به شما میاد، میتونید از رنگای که خاکی و روشن هستند مثل شکلاتی، مرجانی، سبز آبی و شتری هم استفاده داشته باشید و فراموششون نکنید. شما نیز باید از رنگ مشکی دور باشید و از طرفی هم رنگای پاستلی رو بیخیال بشید چرا که به موهای تیره شما نمیان!

فرمول ترکیب رنگ موی ماهگونی + تصاویر

به رنگ موهای مشکی چه رنگ لباسی میاد؟

رنگ موهای شما تیره ترین رنگ محسوب میشه که خب به همون میزان هم باید رنگ های انتخابی شما برای لباس پررنگ باشه. تا به اینجا خیلی از لباس های طرحدار پیشنهاد خاصی نداشته ایم که خب باید بگیم اگر رنگ موهایی مشکی دارید، بدونید که لباس های طرح و نقش دار مناسب شما هستند و به علاوه رنگ هایی مثل مشکی، سفید، آبی، بنفش، سبز لباس هایی هستند شما باید به دنبال اونها باشید و ایده آل ترینن. 

رنگ های کمرنگ شما رو رنگ پریده نشون میدن. اما در عوض رنگ های پاستلی چون یه تضاد جالب ایجا میکنن میتونن برای شما کمی تا قسمتی مناسب باشند. 

8825dd95-fb2f-4e7d-8673-c0d795eb3956

به رنگ موهای خاکستری و پلاتینی چه رنگ لباسی میاد؟

اگر سن و سالی میانسال دارید و میخواید با این رنگ مو سپیدی موهای خود را بغل کنید و یا اینکه اصلا همینجوری این رنگ رو دوست دارید و ازش استفاده کردید، باید بدونید که ترکیب خاکستری و نقره ای اصلا بد نیست و از طرفی هم رنگ های متضاد مثل سیاه و سفید به شما خیلی میان. فراموش نکنید که شما میتونید از رنگ هایی مثل مشکی، آبی سرمه ای، بنفش هم بهره ببرید و زیبایی خود را به اعلا برسونید. همونطور که یاقوتی و یا آبی کبود بهتون خیلی میاد، با این رنگ مو رنگ لباس هایی مثل استخوانی و یا خاکستری به شدت براتون بده و میتونه شما رو پوچ نشون بدن جوری که اصلا به چشم نیاید. راستی فراموش نکنید که رنگ هایی که تناژ سبز دارند هم خیلی مناسب نیستند چرا که میتونن رنگ موهای شما رو به سبز تبدیل کنند و خطای دیده ایجاد کنند. 

a0c97610-9b98-402e-95f3-687ed7da385a

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی