|

معرفی بهترین کانسیلر های مناسب پوست خشک / واسه گودی و تیرگی زیر چشمات معجزه میکنن

داشتن پوشت خشک مشکلات فراوونی مِن جمله انتخاب کانسیلر درست داره که خب در این مطلب قراره با کانسیلر های مناسب این نوع پوست آشنا بشیم.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- قطعا برای داشتن یک ظاهر عالی نه تنها لباس و ترکیب بندی آیتم های پوشش اهمیت بالایی داره، بلکه چهره نیز به شدت مهمه. برای آقایان آراستگی فیس مهمه و برای بانوان هم داشتن آرایشی مناسب و تمیز و مناسب میتونه خیلی تاثیرگذار باشه. شاید تا چن سال پیش کرم پودر بود که خیلی مهم بود، اما می بینیم که این روزا با وجود اینستاگرام و آموزش هایی که گذاشته میشه، بسیاری از بانوان به اهمیت دیگر آیتم های پوستی مثل ضد آفتاب و یا کانسیلر پی بردن و ازشون به خوبی استفاده می کند. در رابطه با ضد آفتاب که در مطالب پیشین به طور کامل صحبت کردیم، اما در این مطلب قراره با کانسیلر آشنا بشیم که عضوی بسیار موثر در خوشگلاسیون و بهتر شدن میکاپ می باشد، اما به شرطی که درست و متناسب با پوست شما انتخاب بشه و به درستی هم ازش استفاده بشه.

اصلا کانسیلر چه کاربردی داره؟

خیلی از خانوما اصلا نمیدونن کانسیلر چیه که خب باید بگیم در واقع کانسیلر کرم پودری فشرده شده هستش که به شکل جامد و مایع می باشد که میتونه یکسری موارد پوستی مثل جای جوش، آکنه، لک و تیرگی دور چشم رو به خوبی محو افق کنه و بپوشونه. البته که کانسیلر هم انواع متفاوتی داره که هر کدوم از اونها برای قسمتی خاص از صورت استفاده میشن.

کانسیلر مناسب پوست خشک

پوستم خشکه چیکار کنم آرایشم تیکه تیکه نشه؟

پوست ها میتونن چرب باشن و یا خشک و شاید هم مختلط که خب افرادی که دارای پوست خشک هستند معمولا با مشکل پوسته پوسته شدن صورت و یا تیکه تیکه شدن میکاپ روبرو باشن که خب هر کارم میکنن بعد از گذشت تایمی نه چندان زیاد میکاپشون از اون حالت زیبایش خارج میشه و یه مدلی میشه که انگاری دیگه آرایش روی صورت یکدست کنید تا به راحتی این موضوع رو کنترل نمایید. می پرسین چطوری؟ مثلا هنگام انتخاب و خرید کانسیلر، از نوع مخصوص پوست های خشک اونها تهیه نمیایید. در این مطلب قراره با بهترین کانسیلر های مخصوص پوست خشک آشنا بشیم که میتونن ظاهری زیبا برای شما بسازند. 

کانسیلر شون

شون یکی از برند های به شدت پرطرفداری می باشد که در این چند سال اخیر خوب بودن خودش رو حسابی ثابت کرده. کانسیلر شون که دارای ترکیب طبیعی و گیاهی هستش، بافتی سبک و نرم به پوست میده و از طرفی هم به دلیل پوشانندگی قوی که داره میتونه زیبایی ظاهر شما رو کامل کنه. کانسیلر شون با بهبود بخشی به خشکی پوست و پوشوندن تیرگی و سیاهی دورچشم اونچه که شما از یک کانسیلر انتظار دارید رو برآورده میکنه. این نوع کانسیلر حاوی روغن بادام است که آنتی اکسیدان قوی هم محسوب میشه و از دیگر خوبیاش اینه که چین و چروک دور چشم کم میکنه. ضد باکتری هستش و از حساسیت روی پوست هم جلوگیری داره. 

کانسیلر مناسب پوست خشک

کانسیلر نوت

کانسیلر نوت با داشتن قیمتی مناسب پوشانندگی بالایی داره و از طرفی هم حاوی پروتئین سویا و عصاره روغن آرگان می باشد. کانسیلر نوت به رفع تیرگی های اطراف چشم خیلی کمک میکنه و علاوه بر افزایش کلاژن سازی، در برابر رادیکال های آزاد نیز از پوست مراقبت میکنه. میتونه از خشکی پوست جلوگیری داشته باشه و با ماندگاری عالی و بالا، فاقد پارابن نیز هست. 

کانسیلر مای

مای یه برند جذاب و پرطرفدار ایرانی می باشد که اتفاقا محصولاتی با قیمت بسیار مناسب داره و در کانسیلر نیز محصولی با کیفیت ارائه داده است. این آیتم داریا ماندگاری بالا و قابل توجهی بر روی پوست می باشد که از طرفی هم یه پوشاننده قوی واسه تیرگی ها و لکهای پوست خشک شما می باشد. کانسیلر مای میتونه از پیری زودرس جلوگیری کنه و با کاهش پف زیر چشم به افزایش لطافت پوست هم کمک خوبی داشته باشه و به حفظ طراوت و شادابی پوست شما کمک خوبی داشته باشه.

کانسیلر مناسب پوست خشک

کانسیلر این لی

کانسیلر دور چشم این لی قلمی هستش و دارای فاکتور حفاظتی SPF20 برای محافظت از پوست دور چشم در برابر اشعه‌ های UVA و UVB نور خورشید می باشد که این خودش میتونه نکته ای به شدت مورد توجه باشه. کانسیلر این لی ترکیبات مرطوب کننده داره و آب رسانی برای تامین رطوبت پوست دور چشم که خیلیم حساسه، از ویژگیاشه. کانسیلر این لی از خشکی و چروک اطراف چشم جلوگیری میکنه و به کاهی تیرگی و پف اطراف چشم میتونه کمک خوبی باشه. به بهبود جریان خون مویرگی اطراف چشم حواسش هست و هیچگونه چربی و سنگینی روی پوست ایجاد نمیکنه. این کانسیلر یه پوشش مناسب به تیرگی و چروک های زیر چشم میده که واقعا چشمگیره. 

کانسیلر مناسب پوست خشک

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها