|

فرش های جدید 1403 / ببین چه رنگای جیگری امسال مد شده اگه داریشون خوش به حالته حسابی

در این مقاله چندین مدل از فرش های جدید 1403 رو گردآوری کردیم و در خصوص مسائلی که باید هنگام خرید فرش بهشون توجه کنید براتون گفتیم.

لینک کوتاه کپی شد
2

شایانیوز- تا چه اندازه به دکور و شیک بودن خونتون اهمیت میدید؟ دیدید یه عده رو حسابی سانتال مانتال هستن و به تیپ و قیافشون میرسن ولی کافیه که پاتو بذاری تو خونشون به قدری بی سلیقه و بد چیده شده خونشون و از طرفی نامرتبه که آدم باورش نمیشه اینا چطور تو این خونه ی شلوغ و پلوغ وقت میکنن این همه خودآرایی کنن و چیتان پیتان ولی احتمالا شمایی که در حال حاضر این مقاله رو میخونید یکی از اون هایی باشید که براتون زیبا بودن خونه مهم باشه که یکی از راه های زیباسازیه اون میتونه درست انتخاب کردن فرش برای قسمت های مختلف اون باشه که راحت میشه از این ور و انور برای این منظور ایده گرفت مثل ایده فرش برای آشپزخانه.

به کلی ما ایرانی ها علاقمند هستیم که کف خونمون رو در هر نقطه ای منزل از اتاق ها، پذیریی، آشپزخانه و حتی راهروها با فرش بپوشونیم چون اصلا لذت راه رفتن روی زمین نرم وگرم یه چیزه دیگست و و حتی بعضی وقتا دراز کشیدن روی فرش یه لذتی داره که روی هیچ خوشخوابی خوابیدن این لذت رو نمیده ولی خب باید براتون مهم باشه که چطور فرش رو انتخاب میکنید مثلا فرش برای راهرو باریک باید چطور باشه که اگر علاقمند هستید درباره اش بدونید قبلا بهتون گفتیم میتونید بخونیدش حالا در این مقاله و امروز قصد داریم که در خصوص این که موقع خرید فرش باید به چه چیزهایی دقت کنید صحبت کنیم و چند تا از مدل های فرش های جدید 1403 براتون گردآوری کردیم که ازشون ایده بگیرید، امیدواریم لذت ببرید.

فرش های جدید 1403

دقت به تراکم و شانه ی فرش موقع خرید

در بین فرش های ماشینی از لحاظ شانه و تراکم تنوع بسیار بالایی وجود داره و در صورتی که یه بار هم برای خرید فرش اقدام کرده باشید مسلما اعداد متفاوتی به گوشتون خورده در خصوص شانه ی فرش که شاید اصلا براتون معنی نداشته چون نمیدونستید که چی هستن و چه تمایزی ایجاد میکنن! در حال حاضر اون دسته از فرش هایی که 700، 1200 و 1500 شانه هستن بسیار پرفروش تر از باقی مدل ها اند که در زیر برخی از ویژگی های اون ها رو براتون بیان کردیم:

فرش 700 شانه: در صورتی که بخواهیم ویژگی های این فرش ها رو شرح بدیم میتونیم به دوام زیاد، طول عمر بالا و قدرت پاخوری زیاد اون ها اشاره کنیم که تمام این ویژگی ها باهم سبب شده که فرش های با این شانه برای اون قسمت هایی از خونه عبور و مرور در اون ها بیشتره مناسب تر باشن مثلا برای راهرو ها و حتی آشپزخانه بهتره که از این فرش ها استفاده بشه هر چند که میتونید اون ها رو حتی برای اتاق خواب و پذیرایی هم مورد استفاده قرار بدید. قیمت این فرش ها نسبت به شانه های بالاتر مناسب تر هم هست.

فرش های جدید 1403

فرش های جدید 1403

فرش 1200 شانه: اون دسته از فرش هایی که نقشه و بافتشون طوریه که از ظرافت زیاد شباهت بسیاری به فرش های دستبافت دارن اغلب دارای 1200 شانه هستن که خب در این فرش ها نقش و نگارها بیشتر هست و جزئیات کار بهتر دیده میشه که پهن کردن یه همچین فرش هایی در پذیرایی میتونه بسیار حرکت خوبی باشه که اون دسته از فرش های 1200 شانه که دارای تراکم 3600 هستن رو میشه یه مورد مناسب برای فضای پذیرایی بشمار آوورد که در این بین یه سری از فرش های گل برجسته هم با این شانه میتونن انتخاب مناسبی باشن.

فرش 1500 شانه: گفتیم که فرش های 1200 شانه جزئیات نقشه و طرح فرش رو به خوبی نشون میدن ولی فرش های 1500 شانه رو دست این فرش ها زدن و در حال حاضر میشه اون ها رو دقیق ترین فرش ها در نشان دادن نقوش در بازار بشمار آوورد که خیلی ها به همین دلیل این فرش ها رو به فرش های دستبافت که خیلی گرون تر هستن ترجیح میدن. در کل فرش های دارای 1500 شانه چه از لحظا کیفیت، چه از لحاظ ظاهر و چه از لحاظ ساختار در لول بالاتری نسبت به سایر فرش های موجود در بازار هستن.

فرش های جدید 1403

فرش های جدید 1403

دقت به اندازه ی فرش هنگام خرید

در صورتی که قصد دارید که برای جهیزیه فرش بخرید یا به هر دلیلی علاقمند به تعویض فرش های فضاهای مختلف در خانه مثل اتاق ها، پذیرایی و... هستید یکی از مهم ترین نکاتی که باید به اون توجه کنید اندازه ی فرشتون هست چرا که این اندازه باید با اون فضایی که قراره فرش در اون فضا پهن بشه متناسب باشه و در هر صورتی باید فرشتون در فضاهای کوچک حداقل بیست سانتی متر از دیوار و در فضاهای بزرگ تا چهل سانتی متر از دیوار فاصله داشته باشه و به قولی فرش رو به دیوار نچسبونید که با این کار فضا رو خفه نشون میدید و همچنین در خصوص پذیرایی باید اندازه ی فرش طوری باشه که پایه هایی جلویی مبلمان روی فرش قرار بگیره.

فرش های جدید 1403

دقت به رنگ فرش هنگام خرید

در خصوص انتخاب بهترین رنگ برای فرش از اونجایی فرش ها دارای تنوع رنگی بسیار بالا هستن و میشه در نقوش مختلف اون ها چندین و چندین رنگ رو مشاهده کرد بنابراین بهتره به جای این که فرش رو اول بخرید و بعد آیتم هایی مثل مبل ها رو باهاش ست کنید اول مبلمان رو تهیه کنید و بعد اقدام به خرید فرش ست با مبلمانتون کنید چون اینجوری دستتون بازتر خواهد بود. در کل رنگ هایی که امسال مد هستن فیلی، فیروزه ای، سرمه ای، کرم، آبی و گردویی هستن که پر طرفدارترین ها شناخته شدن.

فرش های جدید 1403

اگر دوست دارید یاد بگیرید که چجوری خونه تون رو خوشگل بچینید صفحه چیدمان خونه ما رو دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها