|

لباس های ضروری برای خانم ها / اگه 3 تا از اینا رو داشته باشی میتونی بگی خوش استایلی

در این مقاله به معرفی چندتا از لباس های ضروری برای خانم ها پرداختیم که شما باید به عنوان یه خانم اون ها رو داشته باشید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- اگر در حال حاضر این مقاله رو میخونید نشون دهنده ی اینه که از اون دست از خانوم هایی هستید که خوشتیپ بودن براتون بسیار مهمه و دوست دارید که با تیپتون حسابی بدرخشید و به چشم بیایید که همین موضوع میتونه به میزان قابل توجهی روی حال و روحیه ی شما تاثیر بذاره و شما رو شادتر کنه چون هر چقدر بیشتر به خودتون برسید به همین میزان اعتماد به نفستون بالاتر میره بنابراین باید این موضوع یکی از اولویت هاتون باشه در همین راستا ما هم میخواهیم چند تا از لباس های ضروری برای خانم ها رو که میتونه در راه خوشتیپ شدن به اون ها کمک کنه رو بهتون معرفی کنیم که هر خانومی باید اون ها رو توی کمدش داشته باشه.

در خصوص لباس های ضروری برای خانم ها شما میتونید با داشتن هر یک از آیتم هایی که در ادامه براتون اسم میبریم حداقل دو سه تا تیپ مختلف با توجه به سلیقتون داشته باشید و یه جورایی میشه به اون ها لقب آیتم های چند کاره رو داد که میتونن باعث بشن که شما توی بن بست برای استایلتون قرار نگیرید و به راحتی و زیبایی هر چه تمام تر برای خودتون یه تیپ عالی داشته باشید بنابراین داشتن این لباس ها توی کمدتون رو میشه از نون شب واجب تر دونست چون یه خانوم خوش استایل و شیک پوش اهمیت و ارزششون رو میدونه. حالا در ادامه بریم برای سراغ یه سری از این لباس های ضروری برای خانم ها که شما هم باید به عنوان یه خانوم خوشتیپ اون ها رو داشته باشید.

لباس های ضروری برای خانم ها

هودی اورسایز یا پلیور از لباس های ضروری برای خانم ها

یکی از آیتم های واجب که با توجه فصلی که توش هستیم به عنوان اولین لباس از لیست لباس های ضروری معرفی میکنیم هودی اورسایز و یا پلیور هست؛ چون شما میتونید این لباس رو در ایام سرد سال که از پاییز تا بهار شروع میشه با آیتم های مختلفی ست کنید و بپوشید که یکی از راحت ترین گزینه ها برای بودن کنار اون شلوار جین هست که مسلما هر کسی داره و همچنین یکی از خوبی های این لباس راحت بودن اون هست که همین تبدیلش کرده به یه گزینه ی فوق العاده برای استفاده ی روزمره.

لباس های ضروری برای خانم ها

بارانی از لباس های ضروری برای خانم ها

یکی از چیزهایی که شما هیچ وقت از انتخاب و خرید اون احساس پشیمونی نخواهید کرد که هیچ حسابی هم برد با شما خواهد بود، بارانیه؛ چون اکثر بارانی ها از مد نمیفتن و شما میتونید اون ها رو برای سال های متمادی بپوشید و شیک به نظر بیایید بدون این که نگران از دمده شدن اون باشید و همچنین این لباس رو میتونید در سه فصل پاییز، زمستان و بهار بپوشید که به همین علت میشه خیلی پرکاربرد هم دونست اون رو. شما میتونید با بارانی استایل های کلاسیک، روزانه و حتی رسمی داشته باشید که هم برای یه جلسه ی کاری مناسب باشن و هم برای یه مهمونی و دورهمی.

لباس های ضروری برای خانم ها

شلوار جین بگ از لباس های ضروری برای خانم ها

یکی از بهترین آیتم هایی که هر خانومی میتونه بابت داشتن اون توی کمد لباس هاش خوشحال باشه شلوارهای جین بگ هست چرا که این نوع شلوارها قد شما رو بلند تر نشون میدن و به همین دلیل برای خانوم های که قدشون کوتاهه و اضافه وزن دارن یکی از بهترین گزینه ها میتونه شلوار بگ باشه که نباید به هیچ وجه از اون غافل بشن و خوبیه این شلوارها اینه که با اکثر آیتم ها هم ست میشن یعنی میتونید با بارانی، هودی، مانتو عروسکی، کت تک و... اون ها رو بپوشید. همچنین شما میتونید این مدل از شلوارها رو برای دانشگاه هم بپوشید و یه استایل دانشجویی شیک و زیبا برای خودتون رقم بزنید.

لباس های ضروری برای خانم ها

کت چرم از لباس های ضروری برای خانم ها

شاید در نظر شما کت چرم بیشتر مردونه باشه ولی این روزا دخترا و خانوم هایی که دوست دارن یه قدم بیشتر به خوشتیپ بودن نزدیک باشن در استایل های خودشون از انواع کت های چرم استفاده میکنن که میتونه حسابی هر استایلی رو شیک و گرون به نظر بیاره، شما میتونید این کت ها رو در فصل های پاییز و زمستون و حتی بهار بپوشید و به همین علت باید در کمدتون داشته باشیدش. در خصوص ست شدن هم شما میتونید همه ی رنگ های اون رو چه قهوه ای چه مشکی رو با یه شلوار جین آبی ست کنید و همچنین از تیشرت سفید همراه با این کت غافل نشید.

لباس های ضروری برای خانم ها

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها