|

لباس برای چمدان عروس / آپدیتش کردن یه عالمه وسیله جدید اضافه شده دوماد ورشکسته نشه!

در این مطلب در خصوص لباس برای چمدان عروسی صحبت کردیم و تمام وسایل لازم برای پر کردن چمدان رو براتون گفتیم.

لینک کوتاه کپی شد
8

شایانیوز- یه سری آداب و رسوم هستن در هر کشوری که مردم نسل ها و سال ها اونا رو به جا آووردن و رعایت کردن و بسیار بهشون پایبند بودن حالا ما هم در کشورمون که قومیت های فراوونی رو توی خودش جا داده یه سری رسم و رسوم های متنوع داریم که قوم به قوم متفاوته مثلا در خصوص برگزاریه مراسم ازدواج هر قومیت و حتی شهری رسم خودش رو داره ولی در این بین یه رسم هست که بسیار مشترکه و اون هم بردن لباس برای چمدان عروس هست یعنی خونواده ی آقا دوماد برای عروس خانوم یه چمدان خریداری میکنن که توی اون رو با وسایل لازم و ضروری عروس خانوم که در برخی مواقع به انتخاب خودش خریداری شده پر میکنن و این چمدون رو با وسیله هاش پیشکش عروس خانوم میکنن.

در خصوص وسایل و لباس برای چمدان عروس آقای دوماد میتونه در حد وسع و توان خودش اقدام به تهیه ی اون ها کنه ولی در بسیاری از موراد یه چک لیست برای این منظور وجود داره که خیلی ها طبق اون این خرید رو انجام میدن که حالا ما در این مقاله قصد داریم که راجبه این چک لیست براتون صحبت کنیم که پیشاپیش امیدواریم براتون مفید باشه و برای تمام تازه عروسا و تازه دومادها آرزوی خوشبختی داریم و آرزومندیم که همه جیبشون برای خریدهای اینجوری پرپول باشه و کسی بابت این موضوع حسرتی به دل نداشته باشه. دیگه وقت رو هدر ندیم و بریم سراغ چک لیست لباس برای چمدان عروس.

لباس برای چمدان عروس

وسایل و لباس برای چمدان عروس شامل چه چیزهایی میشه؟

هر آقا دومادی دوست داره که برای عروسش بهترین ها رو مهیا کنه که خب باید بهشون دست مریزاد گفت و ـآرزو کرد پولشون پر برکت باشه چون این روزا واقعا هزینه ها بالا رفته و ازدواج کردن و فراهم کردن اسباب اولیه ی اون واقعا سخت هست و امیدواریم کسی سره تهیه نشدن یه سری از وسایل اوقات تلخی ایجاد نکنه. ما هم برای این که کارتون برای خرید یه تکه از این اسباب برای چمدان عروس خانوم راحت بشه در چک لیست به شرح زیر وسایل لازم رو براتون نام بردیم:

لباس رسمی: لباس های رسمی اون دست از البسه ای هستن که عروس خانوم برای بیرون میپوشن که میتونن شامل شلوار، مانتو، شال یا روسری و کیف و کفش باشن که باید همه ی آیتم ها یک یه دونه تهیه و خریداری باشه.

لباس مجلسی: این لباس ها میتونن شامل شلوار، شومیز و کیف و کفش مجلسی باشن که باید همه شون تهیه بشن.

لباس راحتی: لباس راحتی که مشخصه لباس داخل خونه هست که شلوار و بلوز راحتیه و باید حداقل سه تا دست خریداری بشه.

لباس زیر: چندین مدل لباس زیر، لباس خواب و جوراب از دیگر مواردی هستن که باید برای پر کردن چمدان عروس خریداری بشن.

لباس برای چمدان عروس

لباس برای چمدان عروس

لوازم آرایشی: این لوازم خودشون باید دارای یه کیف جدا گونه باشن و یه پک کامل آرایشی باید تهیه بشه که میتونه شامل کرم پودر، پرایمر، کانسیلر، پودر فیکس، رژگونه، لاک، ریمل، خط چشم، پالت سایه ی چشم و... باشه که بهتره خود عروس خانوم انتخابشون کنن چون بالاخره رنگ پوستش در این مورد خیلی مهمه و خودش بهتر میدونه که چه رنگایی در این لوازم بیشتر بهش میاد.

لوازم آراستن مو: این لوازم گه مشخص هست چی هستن شامل ست برس مو، سشواز، بابلیس و یا دستگاه فر کننده ی مو، گیره و سنجاق هستن و یه عده هم در صورت علاقه اتو مو میخرن.

لوازم پیراستن صورت: برای پیراستن صورت میشه از اپلیدی و بندانداز برقی استفاده کرد.

لباس برای چمدان عروس

لباس برای چمدان عروس

ادکلن : یکی از خریدهای واجب برای چمدان عروس رو میشه ادکلن دونست چون رایحه ی اون سال ها در خاطر عروس خانوم میمونه و بنابراین بهتره که یه ادکلن با کیفیت و خوش عطر خریداری بشه.

ست خوش بو کننده بدن: این لوازم شامل لوسیون و خوش بو کننده ی بدن، اسپری ضد تعریق و مام میشن.

ست حمام عروس: این ست هم شامل حوله ی تن پوش حموم، تیغ و لیف و حوله ی صورت میشن.

سجاده و چادر نماز عرس خانوم که میتونین نسخه های ویژه ی عروس اون ها رو در بازار پیدا کنید.

کفش ورزشی و صندل

در انتها هعم باید چمدان عروس رو بخرید که با توجه به حجم وسایل باید اون رو انتخاب کنید البته بهتره که اندازه ی اون نه خیلی بزرگ باشه و نه خیلی کوچیک که بعد ها برای مسافرت اگر استفاده شد اذیت کننده نباشه. هر چند بعضی ها هم وسایل رو به شکل خنچه تزیین میکنن و تقدیم عروس میکنن.

لباس برای چمدان عروس

لباس برای چمدان عروس

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • رها ارسالی در

    اگر یک سوم هزینه تشریفات ازدواج در هر سطحی از اجتماع صرف تقویت مهارت های زندگی عروس و داماد میشد قطعا دادگاه های خانواده تعطیل میشد

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها