|

به هر فرشی چه رنگ موکتی میاد؟ / اگه غیر از این رنگا خریدی اصلا تو فکر پهن کردنش نباش

برای خیلی ها سواله که به هر فرشی چه رنگ موکتی میاد که در این مقاله رنگ فرش های پر طرفدار رو بررسی کردیم که پیشنهاد میکنیم حتما بخونید.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- این روزا همه دوست دارن که خونه های خودشون رو طبق آخرین قوانین دیزاین و دکور بچینن و اهمیت این موضوع بسیار زیاد شده چرا که شما میتونید یه خونه ی بسیار خوب در یه منطقه ی خوب داشته باشید ولی با رعایت نکردن این اصول و با هر دمبیلی چیدن خونه اون رو بی کلاس و زشت جلوه بدید حتی اگر با وسیله ها و آیتم های حسابی لوکس هم چیده باشینش بنابراین در این زمینه فقط به سلیقه ی خودتون اتکا نکنید و اطلاعات عمومیه خودتون رو در این زمینه بالا ببرید. ما هم در همین راستا سعی کردیم که در این مقاله یه راهنمایی بهتون کرده باشیم و در خصوص این که به هر فرشی چه رنگ موکتی میاد براتون صحبت کنیم.

این روزا خیلی ها کفپوش های دیگه رو به جای موکت ترجیح میدن ولی موضوعی که وجود داره این هست که هیچ کدوم شاید گرمی و نرمی موکت رو نده چرا که این موضوع بسیار لذت بخش هست که شما پاتون رو روی زمین گرم و راحت بذارید تا روی زمین سرد و سفت! پس با این حساب دونستن این موضوع که به هر فرشی چه رنگ موکتی میاد بسیار حائز اهمیت هست و ما باید قوانین و اصول ست شدن این دو آیتم رو باهم بدونیم چرا که در کف خونه پهن میشن و میتونن نظر و توجه هر کسی رو به خودشون جلب کنن و حتی نقطه ی کانونی در دکور ما بشمار برن. حالا در ادامه بریم سراغ جواب این سوال که به هر فرشی چه رنگ موکتی میاد؟

به هر فرشی چه رنگ موکتی میاد

به فرش طوسی چه رنگ موکتی میاد؟

فرشی که دارای زمینه ی طوسی رنگ هست ور میشه با یه سری از موکت ها که دارای رنگ روشن هستن ست کرد؛ طوسی جزء اون دسته از رنگ هایی هست که میشه اون رو خنثی به شمار آوورد و از این رو در کنار طیف رنگ های گرم و سرد مورد استفاده قرار میگیره که همین موضوع انتخاب موکت برای اون رو راحت تر میکنه. شما میتونید در کنار فرش به این رنگ از موکت هایی به رنگ زرد، بژ، سبز و... استفاده کنید و یه ترکیب رنگی خوب با طوسی خلق کنید. همچنین شما میتونید رنگ موکت رو با یکی از رنگ های بکار رفته در طراحی و نقش فرش هم ست کنید.

به هر فرشی چه رنگ موکتی میاد

به فرش فیلی چه رنگ موکتی میاد؟

برخی ها هستن که فیلی رو یکی از زیر شاخه های طوسی میدونن و به نظرشون باهم فرقی ندارن در حالی که بین تناژ رنگ خاکستری، فیلی، طوسی، موشی و... شباهت بسیاری وجود داره ولی باهم متفاوت هستن. فیلی رو هم میشه جزء اون دسته از رنگ های خنثی بشمار آوورد که از قضا بسیار هم در رنگ فرش طرفدار داره و در دکوراسیون های مدرن به کار گرفته میشه. شما میتونید برای رنگ موکت مورد نظر با فیلی به سراغ رنگ های قرمز، نارنجی، آبی، بنفش و... برید و با انتخاب رنگ های سرد و گرم در کنار یکدیگر به محیطتون احساس و انرژی اضافه کنید.

به هر فرشی چه رنگ موکتی میاد

به فرش کرم چه رنگ موکتی میاد؟ 

کرم رو میشه یکی از رنگ های مورد علاقه ی طراحان دکوراسیون به شمار آوورد چرا که این رنگ رو تقریبا میشه با همه ی رنگ ها هماهنگ کرد؛ کردم در اصل ترکیبی از سفید و زرد هست و تناژ این رنگ توی دسته ی رنگ های خنثی و گرم قرار میگیره و در صورتی که میزان و درصد زرد در این ترکیب بیشتر باشه این رنگ گرم تر محسوب خواهد شد. شما برای این که بتونید فرش کرم رو با رنگ موکت دلخواهتون ست کنید اونقدرا دچار دردسر نخواهید شد. میتونید برای این منظور به سراغ رنگ های تیره و روشن از تناژ کرم برید. به این صورت که اگر زمینه ی فرش کرم شما تیره هست موکت رو از کرم های روشن انتخاب کنید و بالعکس.

به هر فرشی چه رنگ موکتی میاد

به فرش آبی چه رنگ موکتی میاد؟

آبی رو میشه از دسته ی رنگ های سرد بشمار آوورد که حسابی هم آرامش بخشه و میتونه فضایی رو که شما اون رو توش پهن میکنید رو بزرگتر از چیزی که هست نشون بده و به همین دلیل در صورتی که میخواهید انرژی مثبت توی فضای شما موج بزنه بهترین انتخاب برای خونه ی شما میتونه فرش به رنگ آبی باشه و برای موکت ست با اون میتونید به سراغ رنگ های قهوه ای، خاکستری روشن و تیره برید. این موضوع رو هم در نظر داشته باشید برای موکت فرش آبی از رنگ آبی استفاده نکنید چون فضاتون خیلی سرد میشه.

به هر فرشی چه رنگ موکتی میاد

به فرش زرشکی چه رنگ موکتی میاد؟

زرشکی v, میشه ترکیب قرمز با سیاه و یا wورتی دونست که در بین ایرانی ها از پر طرفدارترین رنگ فرش ها بشمار میره و هیچ وقت هم از مد نیفتاده و نخواهد افتاد و این روزا به علت دکورهای بوهمین و سنتی پسند شدن قشری از جامعه حتی تولید اون بسیار بیشتر هم شده. اما در خصوص انتخاب رنگ موکت مناسب برای این فرش باید دقت کنید چرا که هر رنگی رو نمیتونید انتخاب کنید چون ممکن هست که محیط شما کوچک تر از اون چیزی که هست به نظر بیاد. با این حساب پیشنهاد ما برای این موضوع رفتن به سراغ رنگ های تناژ روشن و خنثی هست تا از قدرت زرشکی و قرمز کم کنن مثل طوسی، کرم، سبز روشن، فیل و آبی روشن.

به هر فرشی چه رنگ موکتی میاد

اگر دوست دارید یاد بگیرید که چجوری خونه تون رو خوشگل بچینید صفحه چیدمان خونه ما رو دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها