|

بهترین روش ست کردن پارکت و فرش / این دو تا رو که خوب مچ کنی دیگه بقیش مثه آب خوردنه

در این مقاله در خصوص بهترین روش ست کردن پارکت و فرش براتون صحبت کردیم که پیشنهاد میکنیم بخونیدش و پیشاپیش امیدواریم براتون مفید باشه.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- ما ایرانی ها به طور کلی دوست داریم که خونمون رو با فرش مزین کنیم و به نظرمون تا موقعی که میشه پامون رو روی فرش نرم و گرم بذاریم چرا روی زمین خالی راه بریم و به همین دلیل قدیما در جاهایی که فرش هم کفاف نمیداد و نمیشد فرش گذاشت موکت میذاشتن ولی خب این روزا سلیقه ها تغییر کرده و افراد دوست دارن که از کفپوش های جذابی که وجود داره استفاده کنن و خب مسلما این کفپوش ها به قدری زیبا هستن که کسی اون ها رو زیر فرش و موکت قایم نکنه که یکی از این کفپوش ها پارکت هست و به همین دلیل خیلی ها براشون سواله که بهترین روش ست کردن پارکت و فرش چیه؟

به طوره کلی پارکت بسیار برای افراد جذابه چون ناخودآگاه حس بودن توی طبیعت رو برای آدم تداعی میکنه و جالبه که در رنگ های مختلف هم موجوده و میشه برای دکوراسیون های مختلف اون رو استفاده کرد و به همین دلیل خیلی ها دغدغه شون اینه که بهترین روش ست کردن پارکت و فرش چیه؟ چرا که بالاخره پارکت و فرش هر دو در کف خونه بسیار خودنمایی میکنن و به چشم میان و مهمه که با هم ست باشن و یه هارمونی زیبا توی خونه ایجاد کنن. بنابراین ما هم در راستای راهنمایی شما قصد داریم که در ادامه ی این مقاله در خصوص بهترین روش ست کردن پارکت و فرش براتون بگیم، پس با ما همراه باشید.

بهترین روش ست کردن پارکت و فرش

چه فرشی با پارکت قهوه ای ست میشه؟

در حالت کلی رنگ های طبیعی مثل سبز و قهوه ای وقتی با رنگ های تیره ست میشن باعث ایجاد حس و حال خوبی میشن و از اونجایی که قهوه ای رنگ طبیعیه چوب هست به شما یه حس و حال بینظیر از دل طبیعت رو منتقل میکنه و به همین دلیل شما میتونید برای تکمیل کردن این حس از فرش هایی به رنگ های قرمز، سبز، کرمی و آبی استفاده کنید و فرش های سنتی ایرانی رو میشه بهترین گزینه برای این منظور دونست چرا که ترکیبی از این رنگ ها رو دارن که روی پارکت قهوه ای به زیبایی هر چه تمام تر میدرخشن. 

در صورتی هم که از اون دسته از افرادی هستید که علاقمند به رنگ طوسی هستید میتونید فرش هایی که دارای این رنگ هستن رو روی پارکت قهوه ای تون پهن کنید چرا که این رنگ خنثی هست و میتونه با همه ی رنگ ها ست بشه و تنها نکته ای که باید در این خصوص به اون توجه کنید میزان روشنی و تیرگیه فرش و پارکت باهم هست که یه موقع حالت خفگی در دکور ایجاد نکنه.

 بهترین روش ست کردن پارکت و فرش

چه فرشی با پارکت تیره رنگ ست میشه؟

توی خونه هایی که دارای پارکت تیره هستن بهتره که باعث روشنایی خونه بشید اون هم با استفاده از کابینت های رنگ روشن، فرش هایی با رنگ روشن و طرح دار، دیوارهایی به رنگ سفید و... . اون دسته از پارکت هایی که چوبی و تیره رنگ هستن فضای خونه ی شما رو گرم میکنن بنابراین بهتره که کنار اون ها از فرش هایی که رنگشون روشن تره استفاده کنید به عنوان مثال فرش به رنگ دودی، سفید، قرمز، آبی آسمونی، بژ، خاکستری کم رنگ و... که همه و همه با هم از تیره شدن فضای شما جلوگیری میکنن. این نکته رو هم اضافه کنیم که بهتره توی پارکت هایی به رنگ تیره یه کنتراست زیبا و چشمگیر بین پارکت و فرشتون ایجاد کنید.

 بهترین روش ست کردن پارکت و فرش

چه فرشی با پارکت روشن ست میشه؟

اون دسته از کفپوش هایی که چوبی هستن و به رنگ روشن میتونن محیط شما رو شاداب تر، جادار تر و خوشایند تر نشون بدن و به همین علت پیشنهاد میشه که برای فرش مناسب برای این پارکت ها به سراغ سایه هایی به رنگ قهوه ای تیره، سفید، آبی کمرنگ، نارنجی روشن، قرمز، دودی و... برید. همچنین برای ایجاد کنتراست هم میتونید سراغ پارکت هایی برید که توی خودشون رنگ های صامتی مثل شنی و سیاه و خاکستری دارن تا با ترکیب این فرش ها کنارشون بتونید زیبایی بینظیری به محیطتون اضافه کنید و فضاتون رو حسابی جلا بدید.

 بهترین روش ست کردن پارکت و فرش

پارکت مناسب برای دکوراسیون مدرن

توی خونه هایی که سبک دکوراسیون اون ها مدرن هست برای پارکت از رنگ های روشنی مثل طوسی و یا سفید بیشتر استفاده میکنن و همچنین فرش هایی که تک رنگ هستن و نقش و نگار های مدرن و ساده دارن در این نوع دکوراسیون بیشتر طرفدار داره. در صورتی که پارکت شما رنگش روشنه میتونید در کنار اون از فرش هایی که دارای الگو و طرح های شلوغ تر هستن استفاده کنید که به رنگ های شرابی، بنفش تیره و... هستن.

 بهترین روش ست کردن پارکت و فرش

اگر دوست دارید یاد بگیرید که چجوری خونه تون رو خوشگل بچینید صفحه چیدمان خونه ما رو دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها