|

بهترین رنگ فرش چیست؟ / اینا همیشه مد هستن و قدیمی نمیشن اگه داریشون حسابی خونت لوکسه

یه سری ها میخوان بدونن که بهترین رنگ فرش چیست، که ما در این مقاله به اون دسته از رنگ هایی که همیشه مد هستن پرداختیم و اونا رو معرفی کردیم.

لینک کوتاه کپی شد
8

شایانیوز- دیزاین و دکور خونه میتونه یکی از مهم ترین مسائلی باشه که هر کسی به اون باید اهمیت ویژه بده و سعی کنه که خونش رو به بهترین شکل ممکن بچینه چون بالاخره خونه ی شما مهم ترین مکانی هست که شما با قرار گرفتن در اون باید احساس آرامش کنید که دکور و دیزاین مناسب یکی از راه های رسیدن به این موضوع هست حالا در این بین فرش رو میشه یکی از مهم ترین وسیله ها در خونه دونست که از قضا یه آیتم بسیار بزرگ هم هست که خیلی هم توی چشمه و به همین جهت خیلی ها براشون سواله که بهترین رنگ فرش چیست تا با انتخاب رنگ درست برای فرششون بتونن خونشون رو زیبا جلوه بدن.

البته که در خصوص این موضوع باید عوامل زیادی رو در نظر گرفت تا تونست به این سوال که بهترین رنگ فرش چیست جواب داد چرا که نمیشه برای همه یه نسخه پیچید و گفت که فلان رنگ فرش براشون مناسبه چون بالاخره باید با توجه به رنگ کلی و اصلی دکوراسیونشون و حتی با توجه به سبک اون بتونن بهترین رنگ فرش رو که مناسب خونشون هست انتخاب کنن و با اون به زیبایی هر چه بیشتر خونشون اضافه کنن حالا ما هم در این مقاله در پاسخ به این سوال که بهترین رنگ فرش چیست به بررسی فرش ها با رنگ های مختلف پرداختیم که شما میتونید از بین اون ها رنگ انتخاب کنید.

بهترین رنگ فرش چیست

بهترین رنگ فرش برای خونه ی شما میتونه قرمز باشه

شما میتونید از یه فرش به رنگ قرمز توی دکوراسیونی که خنثی هست بهره بگیرید و یه فضای سرشار از گرما و انرژی به وجود بیارید. با این حساب در صورتی که رنگ های غالب در دکوراسیون شما خنثی هستن با یه فرش به رنگ قرمز باعث به وجود اومدن یه نقطه ی کانونی در دیزاینتون میشید که برای ایجاد هارمونی میتونید یه سری از وسایل رو هم مثل گلدون قرمز رو باهاش ست کنید تا جنب و جوش بیشتری به محیط بدید. این رنگ فرش برای اتاق خواب ها و پذیرایی مناسبه و با رنگ هایی مثل آبی آسمونی، بژ، کرم و خاکستری توی پذیرایی و با رنگ های آبی، زرد و سبز توی اتاق خواب به خوبی ست میشه.

بهترین رنگ فرش چیست

بهترین رنگ فرش برای خونه ی شما میتونه سفید و کرم باشه

این دو رنگ در کنار هم میتونن بسیار کاربردی باشن و توی محیط های مختلف و با رنگ کلی در دکوراسیون ست بشن اما در صورتی که خونه ی شما و یا فضایی که میخواهید از این رنگ فرش براش استفاده کنید پر رفت و آمد هست توصیه میکنیم که دست نگه دارید چرا که این فرش به علت روشن بودن رنگش میتونه لکه ها رو خیلی واضع نشون بده که اینطوری نمای جالبی نخواهد داشت و شاید با خودتون بگید که اون رو میشورید ولی شستشوی زیاد باعث میشه که عمر و دووم فرش کم بشه.

بهترین رنگ فرش چیست

بهترین رنگ فرش برای خونه ی شما میتونه زمینه ی مشکی داشته باشه

برای خونه هایی با دکوراسیون کلاسیک استفاده از فرش با زمینه ی مشکی میتونه گزینه ی بسیار مناسبی باشه و به علت تیره بودنه زمینه ی فرش هم لکه ها روی اون انقدرا که باید و شاید دیده نمیشن. این رنگ فرش با رنگ های روشن و تیز نظیر زرد، خاکستری، سفید، گلبهی، سبز زمردی، کرم و صورتی گرم به نحو احسن ست میشه. در صورتی که این رنگ فرش رو دارید و یا علاقمند به خرید اون هستید توصیه میکنیم که برای این که فضا اونقدرا تیره نشه سعی کنید که آیتم های دیگه ی موجود توی خونه رو با رنگ های روشن انتخاب کنید و همچنین فضا باید نورپردازی خوبی داشته باشه و روی فرش حتما نور کافی بیفته.

بهترین رنگ فرش چیست

بهترین رنگ فرش برای خونه ی شما میتونه بژ باشه

این رنگ رو میشه از اون دسته از رنگا به شمار آوورد که میشه روش برای پوشش و فید کردن لکه ها حساب باز کرد و به علت این که از اون دسته از رنگ های خنثی به شمار میره دستتون توی ست کردن اون با رنگ های زیادی باز هست و میتونید خیلی راحت اون رو توی فضاهای مختلف و با رنگ هایی که بهش میان هماهنگ کنید. در بین رنگ های موجود که میشه با بژ اون ها رو ست کرد میشه به رنگ های تیز و روشن مثل گردویی، کرم و خاکستری اشاره کرد که بی نهایت به جذابیت دکورتون اضافه میکنه.

بهترین رنگ فرش چیست

اگر دوست دارید یاد بگیرید که چجوری خونه تون رو خوشگل بچینید صفحه چیدمان خونه ما رو دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • کارشناس طراحی ارسالی در

    رنگ فرش را باید با توجه بل دیگر اجسام و یا نور انتخاب کرد زیرا رنگ و طرح فرش میتواند تمام توجه ها رو جلب کند

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها