|

رنگ فرش مناسب برای سرامیک سفید / با این رنگا یه تابلوی شیک کف خونت میسازی با قاب سفید

انتخاب رنگ فرش مناسب برای سرامیک سفید میتونه توی زیبایی هر چه بیشتر و بهتر دکوراسیون شما موثر باشه و کلاس خونتون رو افزایش بده.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- مسلما الان که در حال خوندن این مطلب هستید میشه شما رو جزء اون دسته از افرادی بشمار آوورد حسابی به دکور و دیزاین خونه و زیبا دیده شدن اون توجه دارید و برای این موضوع حتی مطالعه هم انجام میدید تا هر روز بهتر از دیروز باشه خونتون که خب باید گفت کاره خوبی میکنید چون این کار علاوه بر این که روی روحیه ی شما میتونه یه عالمه تاثیر بذاره از طرف دیگه هم میتونه باعث بشه که برکت به خونتون بیاد چون بالاخره خونه حریم امن شماست و هر چقدر که بهش برسید انرژی مثبت بیشتری دریافت خواهید کرد و حالا ما هم برای این که به شما کمکی کرده باشیم در این راستا میخواهیم درباره ی فرش مناسب برای سرامیک سفید صحبت کنیم.

این روزا خیلی ها درگیر این هستن که چه کفپوشی برای خونه شون مناسب هست که در این بین یکی از این کفپوش ها سرامیک سفید هست که زیبایی بینظیری به خونتون میبخشه، اما در خصوص فرش مناسب برای سرامیک سفید بذارید ابتدا یه سر به روانشناسی این رنگ بزنیم؛ سفید رو میشه نماد خلوص، کمال، پاکیزگی، بی گناهی، سادگی، برابری و صلح دونست که میتونه یه عالمه احساس مثبت رو درون ما زنده کنه و بیخود نیست که از قدیم الایام لباس عروس به رنگ سفید انتخاب شده چون شما خواه ناخواه با دیدن این رنگ احساس آرامش بهتون دست میده. حالا در ادامه بریم برای دونستن این که فرش مناسب برای سرامیک سفید چطور باید باشه؟

رنگ فرش مناسب برای سرامیک سفید

رنگ فرش مناسب برای سرامیک سفید

یکی از چیزهایی که شما باید در مورد فرش مناسب برای سرامیک سفید به اون توجه کنید انتخاب رنگ درست و مناسب برای فرش هست که میتونه تاثیر بسزایی در جفت و جور شدن دکوراسیون شما داشته باشه که در ادامه مخواهیم بهش بپردازیم.

وجود رنگ سفید در کفپوش های مختلف از جمله سرامیک میتونه یه زیبایی چشمگیری در دکوراسیون شما به وجود بیاره و از طرف دیگه ست کردن فرش با رنگ های مختلف در این نوع کفپوش ها میتونه بسیار راحت تر از رنگ های دیگه باشه چون سفید یه رنگ خنثی بشمار میاد. بنابراین شما میتونید در کنار این رنگ سرامیک از فرش هایی که دارای رنگ روشن هستن استفاده کنید و خونتون رو بزرگتر از حالت عادی که داره نشون بدید چون سفید در کنار یه رنگ روشن میتونه برای فضای شما اگر کوچیکه بسیار مناسب باشه و اون رو نورانی تر و دلباز تر نشون بده.

رنگ فرش مناسب برای سرامیک سفید

البته که شما میتونید از رنگ های تیره هم استفاده کنید مثلا در صورتی که فضای شما خیلی بزرگه برای این که یه حالت بی در پیکر بودن به اون ندید بهتره از فرش هایی به رنگ تیره استفاده کنید تا یه نقطه ی کانونی ایجاد کنید که با قاب سفید احاطه شده برای این منظور میتونید سراغ فرش هایی به رنگ ذغالی، خاکستری، بادمجونی و... برید و حتما به این نکته توجه کنید که بین رنگ فرشتون با سایر آیتم های موجود توی خونتون مثل مبلمان ست باشه و هارمونی داشته باشه چرا که وقتی شما دارید یه فرش تیره رنگ استفاده میکنید دستتون توی انتخاب رنگ های دیگه و مچ با اون ها یه مقدار بسته خواهد بود و باید با دقت و وسواس انتخاب کنید تا یه موقع باعث ایجاد آشفتگی در خونه نشید و اون رو شلوغ به نظر نرسونید.

رنگ فرش مناسب برای سرامیک سفید

زرد، رنگ فرش مناسب برای سرامیک

یه پیشنهاد جالب برای رنگ فرش مناسب برای سرامیک سفید استفاده از رنگ لیمویی و یا زرد هست که جزء اون دسته از رنگ های گرمی محسوب میشه که با استفاده ی اون در هر فضا و محیطی میتونیم احساس دوستانه و صمیمی منتقل کنیم ولی باید دقت کنید که برای رنگ سایر آیتم های خونه به سراغ اون رنگ هایی برید که دارای ارتباط قوی با زرد هستن مثل سبز و یا نارنجی. البته که این نکته رو هم ذکر کنیم که در صورتی که از رنگ های روشن بیش از حد استفاده کنید ممکن هست که چشم افراد و خودتون تحریک بشه و در نهایت عصبانی و مضطرب بشید ولی در کل محدودیتی توی استفاده از رنگ ها برای فرش در کنار سرامیک سفید وجود نداره.

رنگ فرش مناسب برای سرامیک سفید

ویژگی های فرش مناسب برای سرامیک سفید

بهتره که در کنار سرامیک به سراغ فرش هایی با جنس مرغوب برید که کمتر روی سرامیک سر میخورن. اون دسته از فرش هایی که دارای بافت ضخیم هستن برای کاربری روی سرامیک مناسب تر هستن. برای این که فرشتون روی سرامیک ثابت بمونه از ترمز فرش استفاده کنید و همچنین استفاده از موکت هم میتونه موثر باشه ولی خب زیبایی سرامیک ها رو میپوشونه بنابراین موکت رو اندازه ی فرش در نظر بگیرید و تنها زیر فرش قرارش بدید. همچنین یکی از موردهایی که باید به اون دقت کنید این هست که پایه های جلویی مبلتون باید روی فرش قرار بگیره بنابراین به اندازه و ابعاد فرش دقت کنید همچنین این موضوع نمیذاره که فرش شما تکون بخوره.

رنگ فرش مناسب برای سرامیک سفید

اگر دوست دارید یاد بگیرید که چجوری خونه تون رو خوشگل بچینید صفحه چیدمان خونه ما رو دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها