|

استایل با کت جین توی پاییز 1402 چطوریه؟ کاش مد امسال تا قرن ها موندگار شه بس که قشنگه

برای داشتن یه استایل با کت جین چندین آیتم براتون معرفی کردیم که میتونید کتتون رو با اون ها ست کنید و حسابی شیک به نظر برسید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- این روزا خیلی ها هستن که براشون سواله که چطور میتونن خوشتیپ تر بشن و برای این منظور هم بسیار تلاش میکنن ولی برای این که به یه سری از خواسته ها برسیم باید تلاش کنیم یعنی در صورتی که شما علاقمند هستید که خوشتیپ به نظر برسید باید برای این موضوع تحقیق کنید و ببینید که چه آیتم هایی رو باید در کنار هم بپوشید و با هم ست کنید تا بلکه در حالت کلی تیپ و استایلی که زدید زیبا و شیک دیده بشه در همین راستا و برای ایده دادن به شما قصد داریم که در خصوص استایل با کت جین با شما صحبت کنیم که میتونه یکی از گزینه های خانوم ها در هر چهار فصل باشه.

در خصوص استایل با کت جین میشه اینطور گفت که این این لباس بیشتر به درد استایل های کژوال میخوره و در صورتی که علاقمند هستید که یه استایل غیر رسمی داشته باشید بهتره که به سراغ این لباس برید و توی تیپتون ازش بهره ببرید. جین رو میشه از همیشه ترندها دونست که هیچ وقت قدیمی نمیشه یعنی در صورتی که شما یه کت جین ساده داشته باشید که میتونید اون رو تا سال های سال بپوشید و از خوشتیپی خودتون لذت ببرید. کت های جین در سایز های مختلف از فیت تا اورسایز دوخته میشن که این به شما بستگی داره که کدوم انتخابتون باشه. در ادامه قصد داریم که در خصوص این که امسال چطور استایل با کت جین داشته باشیم براتون صحبت کنیم، پس با ما همراه باشید.

استایل با کت جین

استایل با کت جین رو با یه شلوار جذب تکمیل کنید

یکی از بهترین ترکیب هایی که میتونید با کت جین ایجاد کنید استفاده از یه شلوار جذب در کناره اون و ساختن یه استایل کژوال برای خودتون هست. شما میتونید به منظور داشتن یه همچین استایلی از شلوارهایی از جنس جین و یا کتان استفاده کنید. در صورتی که علاقمند باشید یه استایل کلاسیک داشته باشید میتونید سراغ یه شلوار کتان جذب به رنگ مشکی برید و در کنار اون کفش های اسپرت و کت جین بپوشید و در صورت علاقه و برای زدن مهر تکمیل شدن اون میتونید از کلاه هم استفاده کنید. در صورتی که نمیخواهید با شلوار جین و کت جین یکنواخت بشه استایلتون میتونید از دو رنگ تیره و روشن برای اون ها استفاده کنید. 

البته که در صورت علاقمندی به استایل مونوکروم یا تک رنگ هم میتونید سراغ اون دسته از کت و شلوارهای جین یک رنگ برید و در صورتی که میخواهید یه مقدار هم چاشنی رسمی بودن به اون اضافه کنید میتونید از یه کفش پاشنه دار و ساده هم کمک بگیرید.

استایل با کت جین

استایل با کت جین رو با یه پیراهن بلند و یا دامن ست کنید

در صورتی که کت جین یکی از لباس های داخل کمدتون به شمار میاد حتما بهتون توصیه میکنیم که برای یه بار هم که شده اون رو در کنار دامت تست کنید چرا که ترکیب و ست کردن کت جین به همراه دامن برای شما یه استایل دخترونه و فانتزی میسازه. شما میتونید توی فصل های گرم مثل بهار و تابستون کت جین رو با دامن های بلند گل دار و طرحدار ست کنید و حسابی به تیپ خودتون بنازید. شما میتونید از ترکیب کت جین و دامن برای مهمونی ها و دورهمی ها هم حتی استفاده کنید.

مثلا برای یه دورهمی که با خانوم های خوش سلیقه و شیک در پیش دارید میتونید کت جین خودتون رو با دامن های کوتاه چین دار و یا میدی بپوشید و شیک تر از هر کس به چشم بیایید. همچنین یکی دیگه از ست هایی که میشه با کت جین داشت پوشیدن پیراهن های گل دار و بلند از زیر اون هاست که به استایل شما یه ظاهر بهاری و دلنشین خواهد داد.

استایل با کت جین

شلوارهای گشاد و راسته از دیگر گزینه ها برای استایل با کت جین

گفتیم که شما میتونید در کنار کت جین از شلوار جذب استفاده کنیداما لازم به ذکره که بگیم این مدل کت ها با شلوارهای راسته و گشاد هم بی نهایت زیبا و جذاب دیده میشن و با ترکیب کردن این شلوارها با کت جین شما میتونید استایلتون رو از حالت کژوال به حالت نیمه رسمی ببرید. یکی از خوبی هایی که شلوار راسته داره این هست که برای اکثر افراد مناسبه و باعث خوش فرم تر به نظر اومدن میشه با این حساب شما قرار نیست که از ست کردن اون با کت جین به هیچ وجه احساس پشیمونی کنید.

استایل با کت جین

استایل با کت جین تو هوای سرد فقط با هودی

یکی از ترکیب های برنده با کت جین توی روزای سرد پوشیدن هودی از زیر اونه. شما حتی میتونید از این ترکیب توی اوایل بهار هم که هوا اونقدار قابل پیش بینی نیست استفاده کنید. شما با استفاده از یه هودی زیر کت جینتون میتونید یه استایل کاملا کژوال برای خودتون بسازید البته که بهتره هودیتون بلند تر از کتتون باشه و در کنار اون میتونید از کلاه هم استفاده کنید. بهترین رنگی هم که میتونید برای هودی در نظر بگیرید طوسیه که با کت جین آبی بی نظیر میشه و بعد با یه شلوار اسلش و کتونیه سفید کار رو تموم کنید.

استایل با کت جین

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها