|

سبحام خاقانی پدیده جوان استقلال کیست؟+ بیوگرافی

سبحان خاقانی نامی است که استقلالی ها زیاد آن را نشنیده اند. در مصاف با شهر خودرو این فرصت را پیدا کرد تا برای اولین بار در ترکیب اصلی…

لینک کوتاه کپی شد

توپ ارسالی محمد نادری از جناح چپ با دفع ناقص مدافع شهرخودرو همراه شد تا توپ به چهره ای ناشناخته در محوطه جریمه برسد و او با چرخش زیبا و شوت زمینی دروازه شهرخودرو را باز کند.

سبحان خاقانی نامی است که استقلالی ها زیاد آن را نشنیده اند. خاقانی یک بار در بازی با پیکان از دقیقه 75 وارد زمین شد و این فرصت را پیدا کرد تا برای اولین بار در ترکیب اصلی استقلال به میدان برود اما وقتی ترکیب استقلال اعلام شد خیلی ها به حضور خاقانی خوشبین نبودند ولی پدیده خوش قد و قامت و بیست ساله استقلال امروز به خوبی توانست جواب اعتماد سرمربی این تیم را بدهد

خاقانی موفق شد گل اول استقلال مقابل شهرخودرو را به ثمر برساند و در پست وینگر راست عملکرد خوبی در اولین حضور فیکسش در استقلال داشته باشد.

اما سبحان خاقانی کیست؟

شاید کمتر کسی بداند اما این بازیکن مشهدی در سن 17 سالگی سابقه بازی در لیگ برتر را داشت، در دوران کوتاهی که رضا عنایتی سرمربی سیاه جامگان بود مجوز حضور این بازیکن در تیم بزرگسالان باشگاه را صادر کرد و او در 6 بازی هم برای این تیم به میدان رفت.

خاقانی در پایان لیگ هفدهم راهی تراکتور شد اما در 2 فصل حضور در این تیم پر ستاره تبریزی هرگز فرصت بازی کردن پیدا نکرد تا مورد توجه مسوولان استقلال قرار بگیرد. البته او همین که با اشکان دژآگه و ستاره های تراکتور تمرین می کرد، اعتماد به نفس بالایی به دست آورد و بدون بازی هم پخته شد.

گفته می شود محمود فکری از همان روزهای اول سرمربیگری خود در استقلال به این نتیجه رسید خاقانی توانایی بالایی دارد و از مسوولان باشگاه خواست زمینه حضور این بازیکن به همراه فردین رابط را در تمرینات بزرگسالان استقلال فراهم کنند.

خاقانی یک بار در بازی با پیکان از دقیقه 75 وارد زمین شد و در مصاف با شهر خودرو این فرصت را پیدا کرد تا برای اولین بار در ترکیب اصلی استقلال به میدان برود.

جالب است بدانید خاقانی پای ثابت اردوهای تیم جوانان ایران هم هست و طبیعی است اگر او از مسیر خود خارج نشود، می تواند مسیر ستاره شدن را در پیش بگیرد. فکری حالا می خواهد یک ستاره تازه به فوتبال ما معرفی کند. او در نساجی هم مشابه همین کار را انجام داده بود.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی