|

استایل دارک تو زمستون خوراکه اصن برفا سفید و تو سیاه مثل صفحه ی شطرنج / اینجوری ست کن

در این مقاله به معرفی استایل دارک پرداختیم و گفتیم که چطور میشه به زیبایی هر چه تمام تر این استایل رو داشت.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- احتمالا تا به حال براتون پیش اومده باشه که یه اصطلاح بشنوید و بعد براتون معنیه اون سوال باشه خصوصا در دنیای مد که اصطلاح های زیادی وجود داره و در صورتی که دنبال کننده ی مد و فشن باشید و یه سری از اون ها رو که بسیار پر تکرار هستن رو میشناسید مثل سبک های استایل که متنوع هستن و بعد از این که آدم ازشون آگاهی پیدا میکنه میتونه اونا رو توی پوشش خودش پیاده سازی کنه البته گاهی از اوقات پیش میاد که شما ناخودآگاه یه سبک استایل رو دنبال میکنید ولی اسم اون رو بلد نیستید مثل استایل دارک که مسلما خیلی هامون حتی شده برای یک بار این استایل رو تست کردیم ولی خب اسمش رو شاید نمیدونستیم.

استایل دارک یا همون استایل تیره یه سبک پوشش هست که با توجه به اون افراد بر پایه ی رنگ های سایه دار و یا تیره لباس هاشون رو انتخاب میکنن و در بیشتر اوقات رنگ هایی مثل مشکی، بورگوندی، خاکستری تیره و... در این استایل ها مورد استفاده قرار میگیره با این حساب خیلی هامون توی مراسم های ختم استایل دارک داریم که با رنگ مشکی بسیار جذابه و بیخود نبوده که گفتن مشکی رنگه عشقه. بنابراین بسیار مرسوم تر هست که این استایل با رنگ مشکی باشه و در کنار اون تمام اکسسوری ها هم به همین رنگ استفاده بشه و حتی برخی ها میکاپ رو هم به کلی مشکی و دودی انجام میدن، حالا در ادامه بیشتر راجبه استایل دارک براتون میگیم.

استایل دارک

مزایایی که استایل دارک داره

  • راحتی: استایل دارک خیلی ساده هست و شما برای داشتن اون کافیه که اکسسوری ها لباس های خودتون رو به رنگ مشکی انتخاب کنید و نهایتا برای این که یه سری تنوع ایجاد کنید به سراغ سایه روشن های این رنگ برید.
  • مناسب بیشتر موقعیت ها: موقعیت های مختلف لبای های مختلف میخوان ولی استایل دارک یکی از ویژگی هاش اینه که تقریبا برای هر موقعیتی مناسبه و میشه با اون یه استایل رسمی و یا کژوال داشت و در هر محیطی ظاهر شد.
  • تنوع داشتن در عین این که یک رنگه: خیلی از افراد فکر میکنن که به علت استفاده از یه رنگ توی این مدل پوشش احتمال ایجاد یکنواختی در استایل ما وجود خواهد داشت در حالی که شما میتونید به جای این که توی رنگ لباس دنبال تنوع باشید توی جنس و بافت اون این تنوع رو ایجاد کنید مثلا شما میتونید یه پیراهن نخی مشکی رو با یه کت چرم مشکی بوشید و یا شلوارهایی از این جنس رو انتخاب کنید.
  • لاغر نشون دادن شما: یکی دیگه از ویژگی های منحصر بخه فرد استایل دارک لاغر نشون داده شماست چرا که علاوه بر این که شما تک رنگ میپوشید که خودش لاغر نشون میده بلکه مشکی هم میپوشید که از رنگ هاییه که افراد رو لاغر نشون میده بنابراین این استایل برای افرادی که یه مقدار پر هستن و علاقمند هستن که لاغرتر دیده بشن بسیار مناسبه.

استایل دارک

استایل دارک

چطور استایل دارک داشته باشیم؟

درسته که تا اینجای کار گفتیم که داشتن یه استایل دارک راحته ولی موضوعی که این وسط وجود داره این هست که وقتی حرف از پوشیدن لباس های تماما مشکی میاد وسط باید به طور ویژه ای به انتخاب پارچه ی مناسب برای استایلمون توجه کنیم چرا که بهره گرفتن از پارچه هایی با جنس های مختلف در سبک دارک پوشی میتونه بسیار استایلتون رو جذاب و شیک کنه و از یکنواختی هم جلوگیری کنه و برای داشتن یه استایل دارک میتونید با رعایت کردن همین یه نکته موفق بشید.

پس قانون اول تنوع در جنس و مدل لباسه مثلا شما میتونید به عنوان یه خانوم برید سراغ یه پالتوی فوتر مشکی و در کنار اون یه لگ چرم بپوشید و یا به عنوان یه آقا میتونید یه کت چرم مشکی داشته داشته باشید که از زیر اون یه پیراهن کلاسیک مردانه بپوشید و با یه شلوار جین هم استایل دارکتون رو تکمیل کنید. البته که خانوم ها میتونن در این بین سراغ لباس های توری و حریر مشکی هم برن که به علت طراحی و پارچه ی جذابی که دارن میتونن یه تحول بزرگ توی استایلشون به وجود بیاره.

در کنار این موضوعات به هیچ وجه نباید از اکسسوری ها غافل بشید از دستبندها و گردنبندهای مشکی، عینک های دودی مشکی، کلاه هایی به این رنگ و کیف و کفش های جذاب و مشکی رنگ که میتونن باعث تاکید بیشتری روی استایلتون بشن.

استایل دارک

استایل دارک

چه فصل هایی استایل دارک داشته باشیم؟

مشکی رو میشه از اون دسته از رنگ های جذابی به شمار آوورد که شما میتونید با تست کردن اون در هر فصلی زیبا به نظر برسید البته که با وجود این که این استایل رو میشه چهار فصل دونست بهتره که توی فصل تابستون از پوشیدن اون خودداری کنید چون احتمالا بدونید که لباس های مشکی در فصل های گرم از سال گرمای بیشتری رو جذب میکنن و به همین علت باعث اذیت شدن شما میشن بنابراین بهتره در روزهای تابستونی و آفتابی رنگ های روشن تری بپوشیم ولی مابقی فصل ها رو میتونید با زیبایی این رنگ و استایل که دست شما رو برای هر سبکی از کژوال تا رسمی باز گذاشته سپری کنید.

استایل دارک

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها