|

با هر سبک مبل چه فرشی ست میشه؟ با اینا یه خونه بچین شاهانه ملکه ی انگلیس تو گور بلرزه

برای پاسخ به این سوال که با هر سبک مبل چه فرشی ست میشه این مقاله رو تدارک دیدیم که میتونه حسابی بهتون کمک کنه.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- مسلما هر کسی دوست داره که خونش در بهترین شکل و حالت دیزاین بشه و به چشم بیاد و هر کسی که پاش رو گذاشت توی خونش از سلیقه ی بسیار خوب اون تعریف کنه ولی از اینا مهم تر موضوع آرامش خودمون توی خونه هست بالاخره خونه جاییه که ما بعد از کارهای روزمره به اون پناه میبریم و اگر طبق اصول و درست چیدمان نشده بواشه خونمون ممکن هست که حس بدی بهمون دست بده و بعد از یه مدت به کلی دیگه از وسایل خونمون زده بشیم به همین دلیل ما برای جلوگیری از این اتفاق میخواهیم در مورد این که با هر سبک مبل چه فرشی ست میشه براتون صحبت کنیم که میتونه حسابی برای دکورتون مفید باشه.

خب مسلما میدونید که مبل و فرش دو تا از بزگترین آیتم ها در هر خونه ای هستن و بسیار تو ی چشم هستن بنابراین به وجود اومدن این سوال که با هر سبک مبل چه فرشی ست میشه کاملا عادیه چون هم مبلمان و هم فرش از تنوع بسیار بالایی برخوردار هستن که با توجه به مدل و طرحشون توی دسته های بزرگتر دسته بندی میشن مثل مبلمان کلاسیک و یا فرش کلاسیک و ما هم قصد داریم که در این بین در خصوص این که با هر مبلی اعم از کلاسیک و راحتی و چه طرح و سبک فرشی باید تهیه کنید بهتون راهنمایی بدیم پس دیگه وقت رو هدر ندیم و در ادامه بریم سراغ این که با هر سبک مبل چه فرشی ست میشه؟

با هر سبک مبل چه فرشی ست میشه

با مبل کلاسیک و استیل چه فرشی ست میشه

به طور کلی مبل ها رو از لحاظ انواع به راحتی، استیل و کلاسیک تقسیم بندی میکنن، اون دسته از افرادی که قصد دارن که توی دکوراسیون خونشون سبک سنتی رو در پیش بگیرن و سراغ مبلمان کلاسیک میرن و دوست دارن که فرش مناسب با این مبل رو انتخاب کنن باید بدونن که مبل های استیل و سلطنتی با فرش های سنتی ایرانی بسیار ترکیب زیبا و جذابی درست میکنن و میتونن یه هماهنگی بی نظیر با این فرش ها داشته باشن. البته که این نکته رو فراموش نکنید که فرش های سنتی رو میتونید در سبک های دیگه ی دکوراسیون علاوه بر دکوراسیون سنتی استفاده کنید.

با هر سبک مبل چه فرشی ست میشه

با مبل راحتی چه فرشی ست میشه

انواع مبل های راحتی ، مبل های ال شکل و کاناپه رو میشه به همراه فرش ها و موکت های مدرن و امروزی ست کنید که یکی از سبک های پر طرفدار در این سال های اخیر بوده. البته که تو یه روش دیگه شما میتونید این دو مدل رو با هم ترکیب کنید و یه ایده ی تازه به وجود بیارید که نه از سبک مدرن و نه از سبک سنتی پیروی نکنه البته باید این کار رو خیلی با دقت انجام بدید که یه موقع بی نظمی به وجود نیاره مثلا شما میتونید فرش های سنتی رو با مبل های مدرن و فرش های مدرن رو با مبل های سنتی ست کنید ولی باز هم تاکید میکنیم که با دقت و وسواس بالا دست به این کار بزنید.

با هر سبک مبل چه فرشی ست میشه

هماهنگی در شکل و طرح فرش و مبلمان

برای این که در شکل و طرح مبلمان و فرش یه هماهنگی ایجاد کنید باید نکات زیر رو در نظر بگیرید:

  • در وهله ی اول در صورتی که مبلمان مدنظر شما بافت و یا طرح خاص و معینی داست میتونید فرش و یا موکت رو با توجه به طرح های نزدیک از لحاظ هندسی به طرح مبلمان تهیه کنید.
  • در قدم بعدی شما میتونید در صورتی که خونتون کوچیکه برای جلوگیری کردن از به وجود اومدن شلوغی در صورتی که مبلمانتون بافت و طرح خاص داشت سراغ خرید فرش و یا موکت ساده برید.
  • در حالت بعدی ممکن هست که بخواهید توجه ها رو به کفپوش، موکت و یا فرش جلب کنید بیشتر از این که مبلمان مد نظر باشه پس در این حالت اون ها رو طرحدار و شلوغ انتخاب کنید.
  • در حالت بعدی هم برای این که به دکوراسیون خونه یه حالت مدرن بدید هم موکت و فرش و هم مبلمان رو ساده و از طیف رنگ های نزدیک بهم انتخاب کنید.

همچنین این نکته رو هم اضافه کنیم که طرح کوسن های انتخابی شما هم به شدت در به وجود اومدن هماهنگی بین اجزای دکوراسیون موثر هستن به همین دلیل میتونید فرش و موکت خودتون رو با در نظر گرفتن طرح و یا رنگ کوسن ها خریداری و ست کنید و یا در صورتی که فرش رو خریدید با توجه یه یک رنگ موجود در اون رنگ کوسن ها رو انتخاب کنید.

با هر سبک مبل چه فرشی ست میشه

اگر دوست دارید یاد بگیرید که چجوری خونه تون رو خوشگل بچینید صفحه چیدمان خونه ما رو دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها