|

با هودی چه شلواری بپوشیم؟ اگه ست شلوارشو نخریدی نگران نباش اینا حسابی شیک نشونت میده

در پاسخ به این سوال که با هودی چه شلواری بپوشیم چند تا از بهترین مدل ها رو معرفی کردیم که امیدواریم براتون مفید باشه.

لینک کوتاه کپی شد

اینستا پر شده از این تکست هایی که میگه "پاییز رو به خاطر تیپ های پاییزه و هودی و نسکافه دوست دارم" خب فعلا که یه ماه از این پاییز گذشت و فعلا اونقدرا که باید و شاید خبری از سرما و تیپ های مخصوص این فصل نبوده و توی خیابون یه عده رو با تیشرت و تیپ های تابستونه میبینی و یه عده رو هم با هودی که خب این دوستان با هودی هاشون شهر رو بسیار زیباتر کردن چرا که به قدری این لباس خفنه که آدم دوست داشت کل سال پاییز بود و هودی میپوشید اما خب در برخی از مواقع برای افراد سوال پیش میاد که با هودی چه شلواری بپوشیم؟ که یه سوال بسیار خوبه چرا که شلواری که با این لباس ست میکنید بسیار مهمه.

البته که بیشتر اون دسته از افرادی که هودی رو دوست دارن ترجیح میدن که با این لباس یه تیپ آزاد و لش طوری داشته باشن ولی خب در این بین یه عده هم هستن که هودی دوست دارن ولی نمیخوان اونقدرا هم اسپرت دیده بشن که ما در این مقاله برای هر دو دسته در جواب این که با هودی چه شلواری بپوشیم، چند تا ترکیب طلایی و برنده معرفی میکنیم که آزمایش خودشون رو پس دادن و شما میتونید با خیال راحت به سراغشون برید و این شلوارها رو با هودی های دلبرتون ست کنید و توی بهترین حالت خودتون قرار بگیرید، پس حالا دیگه وقت رو هدر ندیم و بریم سراغ دونستن این که با هودی چه شلواری بپوشیم؟

با هودی چه شلواری بپوشیم

با هودی چه شلواری بپوشیم؟ شلوار بگ

این روزا خیلی از افراد علاقمندی خودشون رو به پوشیدن شلوار بگی نشون دادن و خیلی ها دوست دارن که توی استایلشون از این نوع شلوارها استفاده کنن اما اول یه توضیح راجبه این شلوارها بدیم؛ شلوارهای بگی به اون دسته شلوارا گفته میشه از قسمت بالا گشاد هستن و در برخی از مواقع توی قسمت کم و یا مچ کش دارن. این نوع شلوارها بین دخترا بسیار محبوب شدن و از بزرگ و کوچیک و تینیجر میتونن از این نوع شلوار توی استایل خودشون استفاده کنن. ترکیب هودی با شلوار بگ بی نهایت قشنگه و در صورتی که میخواستید اسپرت تر دیده بشید میتونید یه پیراهن چهارخونه هم از روی هودی بپوشید که با رنگش ست باشه.

با هودی چه شلواری بپوشیم

با هودی چه شلواری بپوشیم؟ شلوار جین مام استایل

برسیم به یکی دیگه از شلوارهایی که در کنار هودی میتونید با پوشیدن اون بی نهایت استایلتون رو زیبا کنید یعنی شلوارهای جین مام استایل که در سال های اخیر توجه خیلی از خانوم ها رو به خودشون جلب کردن و یکی از دلایل این موضوع هم میتونه این باشه که این شلوارها چه برای خانوم های لاغر و چه خانوم های پر مناسب هستن و تا حدود زیادی نقص های اندام رو کاور میکنن و مثلا ساق پاهای خیلی تپل و یا خیلی لاغر رو نشون نمیدن چرا که این شلوارها شکل مخروطی دارن و از بالا آزاد هستن و شاید در قسمت مچ یه مقدار تنگ بشن ولی نه اندازه ی مچ پاتون.

شما میتونید با پوشیدن هودی در کنار شلوار مام یه استایل مدرن و راحت که بی نهایت مناسب فصل سرما هست خلق کنید و یکی از خوبی هایی که این ست داره مناسب بودن اون برای خانم های باردار هستش. ترکیب هودی و شلوار جین مام استایل رو میشه از اون دسته از ست های اسپرت و کلاسیک به شمار آوورد که اون دسته از افرادی که به سراغش میرن از جسارت بسیار زیادی برخوردار هستن.

با هودی چه شلواری بپوشیم

با هودی چه شلواری بپوشیم؟ شلوار دمپا

بریم سراغ اون دسته از خانوم ها که میخوان یه استایل بی نهایت شیک خلق کنن اون هم با شلواری که شاید یه تایمی کمتر مورد توجه قرار بگیره ولی همیشه توی کمد لباس خانوم ها پیدا میشده یعنی شلوار دمپا؛ این نوع شلوار مدل های مختلفی داره و با توجه به طول فاق، گشادی پاچه ی شلوار، بلندی، جنس و... متغیره و شما باید با توجه به سبک استایلتون به سراغشون برید مثلا شلوار دمپا گشاد رو میشه یکی از انواع دمپا به شمار آوورد که شما هم در مواقع پیاده روی با یه پیراهن میتونید اون رو ست کنید و بپوشید و هم در مهمونی ها همراه با یه شومیز زیبا.

از خوبی های دیگه ی دمپا این هست که برای محیط های رسمی مثل دانشگاه و سره کار هم مناسب هست البته که توی محیط های کاری بهتره که در صورت پوشیدن دمپا گشاد به سراغ جنس کتان این نوع شلوارها برید. اما بریم سراغ ست کردن هودی با این نوع شلوار که میتونه یه استایل خارق العاده از شما رو به نمایش بذاره که احتمالا تا قبل از این کسی ازتون ندیده بود!

با هودی چه شلواری بپوشیم

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها