|

پاییز ۱۴۰۲ چه اکسسوری هایی را استفاده کنیم؟

مگه از دستکش چرم لوکس ترم داریم! پاییز امسال این اکسسوری ها میترکونن میگی نه نگاه کن

دستکش چرم

معرفی جدیدترین مدل های اکسسوری زنانه و انواع اکسسوری ترند پاییز 1402 در شایانیوز، بهترین مدل های دستکش چرم، کلاه بیسبالی و دستکش بافت

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- همانطور که می دانید همه ما خانم ها با اکسسوری ها استایل خود را تزئین می کنیم، زیرا به طور کلی می توان گفت استایلی جذاب است که دارای اکسسوری های شیک و لوکس البته متناسب با فصل و سبک استایل شخصی باشد. پس در هر فصل و زمانی از سال که هستید استفاده از اکسسوری های متناسب با فصل را فراموش نکنید. دنیای اکسسوری ها مخصوصا از نوع زنانه می تواند بسیار گسترده و وسیع باشد ولی اکنون که در فصل پاییز به سر می بریم بهتر است اکسسوری های مناسب و ترند این فصل را بیشتر بشناسید تا انتخاب بهتر و درستی داشته باشید. برای راهنمای بیشتر در این زمینه می توان به دستکش چرم اشاره کرد، دستکش چرم زنانه یکی از اکسسوری ها ترند و دوست داشتنی پاییز است که می توان به جرات گفت به صورت هر ساله در بین ترندهای این فصل می درخشد.

 البته همانطور که در قسمت بالاتر هم اشاره کردیم شما همیشه باید به این نکته توجه داشته باشید که اکسسوری انتخابی یا ترند سال با سبک استایل و بقیه آیتم های استایل شما هم همخوانی دارد و یا نه ممکن است باعث بر هم ریختن استایل شما شوید. پس به همان اندازه که انتخاب درست اکسسوری می تواند بر روی نتیجه استایل شما تاثیر مثبت داشته باشد انتخاب اشتباه هم می تواند تاثیر منفی داشته باشد. برای مثل دستکش چرم مناسب استایل کلاسیک است نه استایل اسپرت و کژوال. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با چندتا از جدیدترین مدل های اکسسوری پاییزی آشنا شوید.

دستکش چرم و کلاه بیسبالی

دستکش چرم و کلاه بیسبالی

ترکیب دستکش چرم و چتر؛ پاییز را لوکس کنید

اگر دارای استایل کلاسیک و یا الگانت هستید و از آیتم های لوکس برای استایل پاییزی خود استقبال می کنید، بهتر است دستکش چرم زنانه را به همراه یک چتر فانتزی در روزهای بارانی انتخاب نمایید. شاید کمی به نظرتان این مدل از استایل شبیه به استایل های وینتیج شود که باید بگوییم تا حدودی درست است زیرا چتر یکی از اکسسوری های فانتزی برای استایل وینتیج است. شما در هر فصلی حتی فصل تابستان می توانید به همراه پیراهن های وینتیج از چترهای فانتزی و یا توری استفاده کنید تا جذابیت استایل خود را چندین برابر کرده باشید. البته این نکته را فراموش نکنید که این سبک از استایل ها برای روزمره و دوره حال نیستند و شما فقط در مواقع و مراسمات خاص می توانید از آن ها استفاده نمایید.

دستکش چرم و کلاه بیسبالی

دستکش چرم و کلاه بیسبالی

بوت رزمی یا بایکر؛ کفش های ترندی را فراموش نکنید

شاید برایتان کمی عجی باشد ولی کفش ها هم مانند لبس ها با تغییر فصل تغییر ترند و سبک می دهند، اگر بخواهیم ترند امسال را در این زمینه معرفی کنیم باید بگوییم که بوت یا نیم بوت رزمی یا بایکر دو مدل از کفش های ترد و مد روز هستند که می توانند استایل شما را دگرگون کنند. درست است که اکسسوری و یا کیف و کفش ها جزو آیتم های اصلی استایل محسوب نمی شوند ولی شما برای داشتن استایلی کامل و بی نقص به آن ا نیاز پیدا خواهید کرد و این یک اتفاق جذاب در دنیای مد خواد بود. پس نه تنها از دستکش چرم می توانید برای پاییز امسال استفاده کنید بلکه از بوت های چرم هم می توانید برای تکمیل استایل خود کمک بگیرید.

دستکش چرم و کلاه بیسبالی

دستکش چرم و کلاه بیسبالی

کلاه بیسبال، شال و روسریُ که همه سر می کنن!

قسمت پوشش سر در استایل خانم های ایرانی یکی از قسمت های مهم و جذاب محسوب می شود که در بیشتر برای این قسمت از اکسسوری هایی مانند شال و روسری یا نهایتا مینی اسکارف و باندانا کمک گرفته می شود. ولی ما برای پاییز امسال یک پیشنهاد ترندی و جذاب تر برایتان خواهیم داشت که آن هم کلاه بیسبالی است. همه‌ ما کمابیش از این کلاه استفاده کرده‌ایم، کلاه بیسبال یکی از انواع کلاه زنانه است که استفاده از آن هم در روزهای تابستانی و هم در روزهای پاییزی دیده می‌ شود. البته اگر استایلی رسمی و کلاسیک دارید این مدل کلاه مناسب شما نیست و شما بهتر است تا از کلاه برت استفاده کنید.

دستکش چرم و کلاه بیسبالی

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها