|

ژاکت های بافت را چگونه ست کنیم؟

بافت های دوست داشتنی 2024 را بشناسید؛ پاییز از مانتو بافت گرفته تا پلیور ترندی بپوش

مانتو بافت

بافت های دوست داشتنی پاییز 2024 را بشناسید، جدیدترین مدل های مانتو بافت و پلیور دخترانه در شایانیوز، انواع مدل مانتو بافت جلو بسته و جلوباز…

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- آیا می دانید این روزها که هوا نه تابستانی است نه زمستانی چه لباسی می تواند برای استایل پاییزی شما مناسب باشد؟ در روزهای پاییزی ممکن است از یک روز گرم و آفتابی به یکباره به یک روز سرد و بارانی وارد شوید و در چنین شرایطی تنها یک مانتو بافت و یا یک پلیور زنانه است که می تواند شما را همراهی کند. البته این به این معنی نیست که لباس های دیگری مانند ترنچ کت را نمی توانید استفاده کنید، ولی قطعا حمل یک بافت ظریف کار راحت تری نسبت به حمل یک بارانی زنانه است. پس می توان گفت از بهترین گزینه‌ های لباس پاییزه بلوزهای بافت، مانتو و پلیورهای بافتنی می باشد؛ خوشبختانه دیزاینرهای مطرح دنیا ترندهای جذابی را برای انواع بافت طراحی کرده‌اند که ایده‌های جالبی برای انتخاب بافت در سال جدید به‌ ما می‌ دهند.

شاید به نظرتان کمی عجیب باشد ولی امسال جدا از پلیور و مانتو بافت نوعی پیراهن های بافت نیز ترند شده اند که به شما این امکان را می دهند تا در مراسم ها و مهمانی ها هم ترندی و جذاب لباس بپوشید. برای مثال شما می توانید د مهمانی های پاییزی و جذاب امسال به جای پیراهن های میدی و مجلسی از این پیراهن ها استفاده کنید و جدا از استایل جذاب متناسب با فصل و آب و هوا لباس بپوشید. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با چندتا از جدیدترین مدل های پلیور و یا مانتو بافت آشنا شوید.

مانتو بافت

مانتو بافت

مانتو بافت

مانتو بافت جلوباز جون میده برای این روزا

اگر به دنبال یک لباس رویه برای استایل پاییزه خود در این روزها هستید پیشنهاد ما برایتان انتخاب یک مانتو بافت جلوباز و یا یک رویه بافت و ظریف فانتزی است. البته برای ست کردن این مدل لباس ها شما به ناچار مجبور می شوید که از سبک لایه لایه برای لباس پوشیدن استفاده کنید که البته سبکی مناسب برای پاییز ولی در عین حال نامطلوب برای مینیمال پوش ها است. ولی اصلا جای نگرانی نیست زیرا اگر می خواهید از این روش لباس بپوشید ولی نمی خواید در عین حال الگانت و یا ماکسیمال دیده شوید، پیشنهاد ما برایتان انتخاب بافت های ناز و ساده با رنگ های نود است. در این حالت شما مینیمال و ساده دیده می شوید، البته به لباس های زیری هم دقت کنید تا از همین ترفند برای انتخابشان استفاده شده باشد.

مانتو بافت

مانتو بافت

پیراهن بافت برای مهمانی کریسمس یه چیز دیگه است

اگر می خواهید سال 2024 را جذاب و ترندی شروع کنید بهتر است برای جشن سال نو یک پیراهن بافت انتخاب نمایید، البته نه هر نوع پیراهنی بلکه پیراهن ترندی و جذاب سال را. در قسمت پایین به چند نمونه از این پیراهن ها برای نمونه با عکس اشاره شده است، البته این نکته را فراموش نکنید که در انتخاب این نوع پیراهن دقت بیشتری باید به خرج دهید. زیرا این مدل پیراهن باید با نوع و فرم اندام شما هماهنگ باشد پس به هماهنگی بین مدل پیراهن و استیل کلی و بدنی خود دقت کنید. یکی از جدیدترین مدل های این پیراهن ها را می توان نوع کمردار آن ها نام برد، حال چه دارای کمربند جداگانه و چرم باشد چه دارای کمربند کشبافت و متصل به خود پیراهن فرقی ندارد.

مانتو بافت

مانتو بافت

مانتو بافت جلوبسته یا همان پلیور کلاسیک دنیای مد

یکی دیگر از لباس های بافت رایج در پاییز و زمستان را می توان مانتو بافت جلوبسته و یا مان پلیور زنانه دانست. این لباس ها از ابتدای شروع فعالیت صنعت مد و فشن در این دنیا وجود داشته اند و می توان گفت تا به امروز هم به اندازه روز اول داری محبوبیت هستند. پس اگر می خواهید وقتی سال های بعد به عکس های خود نگاه می کنید همچنان ترندی و شیک دیده شوید بهتر است تا از این مدل بافت کمک بگیرید، زیرا این مدل لباس پاییزه هرگز نه از مد می افتاد و نه قدیمی می شود.

مانتو بافت

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها