|

ترنچ کت را چگونه باید ست کرد؟

جذاب ترین لباس ترند پاییز از جنگ جهانی دوم تا امروز چگونه ست می شود؟

ترنچ کت

معرفی جدیدترین مدل های ترنچ کت و بارونی و انواع مانتو پاییزه زنانه در شایانیوز؛ لباس ترند پاییز از جنگ جهانی دوم تا امروز چگونه ست می شود؟

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- اگر بخواهیم یک آیتم ترندی پاییز را نام ببریم که از جنگ جهانی دوم تا امروز همیشه در تمام فشن شوها حضور داشته است و همیشه مورد استقبال قرار گرفته است، قطعا نام ترنچ کت به ذهنمان می رسد. این لباس جذاب امروزه فارغ از جنسیت برای همه افراد ترندی و شیک پوش استفاده می شود و به نوعی می توان گفت برای افراد کلاسیک پوش می تواند گزینه مناسبی باشد، البته این به این معنا نیست که در استایل های کژوال نمی توان از آن استفاده کرد. ترنچ کت که معمولا از جنس پارچه‌ های ضدآب مانند گاباردین، چرم، پشم، پوپلین، پنبه و کتان ضد آب دوخته می‌ شود و شاید برایتان جالب باشد که بدانید این لباس جذاب در ابتدا یک لباس برای افسران ارتش بوده است. یعنی در واقع روند طراحی و تولید آن به قبل از جنگ جهانی اول بر می‌گردد اما چون در طول جنگ زیاد مورداستفاده قرار می‌ گرفت به نام ترنچ کت مشهور شد؛ زیرا ترنچ در انگلیسی به معنای سنگر است.

حال اگر برایتان سوال است که این کت جذاب از کی وارد صنعت مد و فشن شد و استفاده از آن توسط خانم ها از چه زمانی رایج شد باید بگوییم که  این بارانی‌ ها اوایل فقط توسط آقایان پوشیده می‌ شدند و زنان، تازه بعد از جنگ جهانی دوم بود که به پوشیدن این مدل کت روی آوردند. مخصوصا بعد از محبوبیت ترنچ‌ کت میان ستاره‌های هالیوودی مثل مرلین مونرو، بریجیت باردوت و آدری هپبورن، دیگر زنان نیز به استفاده از این بارانی‌ ها علاقه‌ مند شدند. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با فرق ترنچ کت و بارانی آشنا شوید.

ست کردن ترنچ کت

ست کردن ترنچ کت

با ترنچ کت های جذاب و کوتاه 2024 آشنا شوید

اگر برایتان مهم است که در عین حال که شیک دیده می شوید ترندی و جذاب دیده شوید بهتر است ابتدا با آیتم های ترندی پاییز و زمستان سال جدید آشنا شوید برای مثال ترنچ کت و یا همان بارانی های معروف در سال جدید دارای طراحی و نوعی برش جدید هستند که می توان گفت تا حدودی آن ها را جذاب تر از نوع قبلی خود کرده است. ترنچ کتی که توسط صنعت مد و فشن برای سال جددید معرفی شده است دارای قد بسیار کوتاه است و برخلاف نوع اولیه این لباس که دارای برشی اندامی و کارگاه گجتی بود دارای برش اورسایز و آزاد است. پس اگر می خواهید پاییز امسال را جذاب را تجربه کنید بهتر از این بین نمونه های پایین یکی را برای استایل خود انتخاب نمایید.

ست کردن ترنچ کت

ست کردن ترنچ کت

رایج ترین نوع ترنچ کت با شلوار جین چه شود!

یکی از نوع های رایج و مورد علاقه خانم ها را می توان ترنچ کت متوسط با قدی تا میانه ران دانست که به سادگی در استایل های کژوال و نیمه رسمی قابل استفاده هستند. البته پیشنهاد ما برای داشتن استایلی جذاب با این ترنچ کت انتخاب یک شلوار جین آبی خواهد بود، شلوارهای جین به راحتی با این نوع ترنج کت ست می شوند، مخصوصا اگر از نوع مام استایل و مام فیت باشند. البته اگر قد نسبتا کوتاهی دارید می توانید به جای شلوار مام استایل از شلوار بوت کات و یا نیم بگ استفاده کنید تا قد بلند تر دیده شوید، زیرا شلوارهای مام استایل پاهای شما را کوتاه تر نشان خواهند داد. ولی اگر به شلواری بلند و دمپا هم علاقه ای ندارید انتخاب یک شلوار میانه مانند شلوار راسته و یا مام فیت می تواند برایتان مناسب باشد.

ست کردن ترنچ کت

ست کردن ترنچ کت

کلاسیک ترین نوع ترنچ کت را چگونه ست کنیم؟

شاید برایتان جالب باشد که بدانید کلاسیک ترین نوع ترنچ کت نوع بلند آن است که بسیار شبیه به نوع اولیه و نظامی این لباس در جنگ جهانی اول است. پس اگر می خواهید کلاسیک و شیک لباس بپوشید بهتر است به جای دو نمونه بالا یک ترنچ کت بلند را انتخاب کنید و کمربند آن را ببندید. البته برای ست کردن این مدل باید از شلوارهای اسکینی و جذب کمک بگیرید، پس پیشنهاد ما این است که اصلا به سراغ شلوار بگ برای این مدل نباشید.

ست کردن ترنچ کت

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها