|

سبز نعنایی چه رنگی است و چگونه ست می شود؟

یه سری از ترندها مثل رنگ سبز نعنایی خیلی با کلاس و شیکن جوری که هر کسی نمیشناستشون

سبز نعنایی

معرفی جدیدترین مدل های مانتو سبز نعنایی و دیگر مانتوهای پاییزه 1402؛ بهترین مجله مد و فشن به همراه توضیحات، سبک شناسی و عکس در شایانیوز

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- رنگ های ترند در هه فصل ها می توانند برایتان استایلی جذاب و در عین حال متفاوت را بسازند، فقط کافی است تا آن ها بشناسید و از ترفندهای استفاده و ست کردن آن ها در استایل خبردار باشید. رنگ سبز نعنایی سایه‌ای ملایم‌ تر از ترکیب فیروزه‌ای و سبز است که خود دارای طیف های مختلفی می باشد. این رنگ جسورانه و جدید انتخاب مناسبی برای فصل تابستان و پاییز محسوب می‌ شود. ست کردن رنگ سبز نعنایی کار مشکلی نیست زیرا ردپای این رنگ را می‌ توانید در هر وسیله و لباسی از اکسسوری‌ ها گرفته تا لباس و لاک ناخن ببینید. این رنگ جذاب تقریبا به هر رنگ پوستی می‌ آید و می‌ توان به راحتی آن را با هر رنگ دیگری ست کرد. پس اگر می خواهید روزهای پایانی تابستان را و یا پاییز 1402 را متفاوت و لوکس بگذرانید بهتر است یک مانتو سبز نعنایی یا یک شلوار سبز نعنایی را انتخاب نمایید و با اکسسوری و دیگر آیتم های استایل خود ست کنید.

پس اگر به دنبال لباسی هستید که با پوشیدن آن سرها به سمت شما چرخانده شود، لباسی به رنگ سبز نعنایی، گزینه‌ بسیار خوبی خواهد بود.برای ست کردن سبز نعنایی تنها کاری که شما باید انجام دهید این است که سایه ای از آن را انتخاب کنید و با دیگر سایه هایش ست کنید دقیقا مثل کاری که در استایل مونوکروم انجام می دهیم. لباس نعناعی بدون توجه به مناسبت ها و فصل برایتان یک ظاهر جذاب به ارمغان خواهد آورد؛ در واقع می توان گفت این رنگ ظاهری خیره کننده برای شما ایجاد خواهد کرد. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با چندتا از جدیدترین استایل های زنانه با رنگ سبز نعنایی آشنا شوید.

مانتو سبز نعنایی

ترکیب سبز نعنایی با کرم یا سفید؛ با تابستان متفاوت خداحافظی کنید

اگر به دنبال یک استایل خاص برای این روزهای پایانی سال هستید می توانید یک مانتو سبز نعنایی را انتخاب کنید و به صورت مونوکروم ست کنید. البته اگر می خواهید استایل متفاوت تری را تجربه نمایید بهتر است تا این رنگ را با رنگ های کرم و سفید ست نمایید تا استایل جذاب تری را تجربه کنید. البته دقت کنید سایه‌ای را انتخاب کنید که به رنگ پوست شما بیاید و با آن احساس خوبی داشته باشید زیرا رنگ سبز نعنایی طیف های مختلفی دارد و ممکن است همه طیف های آن به شما نیاید. قابل توجه عروس خانم های عزیز، رنگ نعنایی انتخاب مناسبی برای ساقدوش‌ ها در شب عروسی هم می تواند باشد پس این رنگ زیبا را در مهم ترین شب زندگی خود فراموش نکنید.

مانتو سبز نعنایی

مانتو سبز نعنایی

معجزه رنگ سبز نعنایی در استایل پاییزه

یکی  از رنگ های پیشنهادی برای استایل پاییزه 1402 رنگ سبز نعنایی است، پس اگر می‌خواهید ظاهری ظریف و در عین حال شیک داشته باشید، لباس سبز نعنایی خود را با لباس‌ های سفید یا مشکی ست کنید. اما اگر به دنبال استایلی جسورانه‌تر هستید، می‌ توانید رنگ‌ های پاستلی مانند هلویی، آبی پاستلی و زرد لیمویی که هم‌خوانی کاملی با سبز نعنایی دارند را امتحان کنید. پس انتخاب رنگ مکمل برای استایل پاییزی کاملا به سلیقه و یا سبک استایل شخصی شما بستگی دارد. اگر از طرفداران استایل مینیمال هستید می توانید برای استایل پاییزی خود با رنگ سبز نعنایی یک کفش سفید یا مشکی یا هر رنگ دیگری که با سبز نعنایی به خوبی ترکیب می‌ شود را انتخاب کنید. البته بهتر است که استایل مینیمالیستی‌تان را حفظ کنید و هنگام انتخاب مدل بوت یا کفش به سبک استایل خود دقت نمایید.

مانتو سبز نعنایی

مانتو سبز نعنایی

ترکیب سبز نعنایی با نارنجی و آبی چه شود!

 اگر به جای مینیمال به استایل های ویبرانت و یا ماکسیمال علاقه دارید و از اینکه در مرکز توجه قرار گیرید ترسی ندارید بهتر است به جای سفید و یا کرم از رنگ نارنجی و یا آبی برای ست کردن سبز نعنایی استفاده کنید. زیرا در این حالت استایل جذاب تر و شاداب تری خواهید داشت فقط ممکن است کمی ست کردن بقیه آیتم ها برایتان دشوار باشد که آن هم جای نگرانی نیست. پس فقط کافی است اکسسوری ها و آیتم های مکمل ریز استایل خود را از طیف های دیگر سبز نعنایی انتخاب کنید و بگذارید آیتم رنگ متفاوت در استایل شما بدرخشد.

مانتو سبز نعنایی

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها