|

برای استایل محجبه چه مانتویی بپوشیم؟

معرفی استایل تابستونی با مانتو کفتان، البته به سبک ترندی و محجبه

مانتو کفتان

معرفی استایل تابستونی با مانتو کفتان و چند مانتو تابستانی دیگر، البته به سبک ترندی و محجبه. جدیدترین روسری ها و مانتوهای استایل محجبه با عکس

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- همانطور که می دانید حجاب یکی از مسائل مهم در فرهنگ و سنت ایرانی است که به عنوان نشانه‌ تعلق به دین اسلام و احترام به ارزش‌های مذهبی و فرهنگی، توسط زنان ایرانی رعایت می‌ شود. در واقع در استایل ایرانی، حجاب به عنوان یکی از عناصر مهم در لباس پوشیدن خانم ها شناخته می‌ شود و می توان گفت انتخاب لباس های مناسبی مانند مانتو کفتان هم از اهمیت بالایی برخوردار است. یکی از تصورات غلط در بین بانوان سرزمین ما این است که با استایل محجبه نمی توان ترندی و مد روز بود و یا در استایل حجاب نمی توان خیلی دست باز لباس ها را انتخاب کرد. در حالی که این کاملا اشتباه است شما می توانید با استایل محجبه هم ترندی و جذاب باشید و یا حتی از آیتم های مد روز و رنگی استفاده کنید. فقط کافی است ترندهای سال را بشناسید و با اصول و قواعد ست کردن آن ها آشنا باشید.

برای مثال یکی از مانتوهای جذاب سال مانتو کفتان است که به خوبی با استایل محجبه ست می شود و می توان گفت برایتان استایلی ترندی را به ارمغان می آورد. البته فراموش نکنید که ست کردن مانتو کفتان کمی سخت تر از یک مانتو تابستانی و معمولی است به همین خاطر بهتر است قبل از انتخاب آیتم های مکمل، آیتم های مناسب استایل خود و مانتو کفتان را بشناسید. برای مثال شما نمی توانید از شلوار جین بوت کات برای زیر کفتان استفاد نمایید، در حالی که لگ های ترندی و جذاب سال جان می دهند برای تکمیل استایل شما با مانتو کفتان. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با چندتا از استایل های محجبه 1402 با مانتو کفتان آشنا شوید.

مانتو کفتان

مانتو کفتان

مانتو کفتان چیست؟

این روزها، اغلب خانم‌ ها دوست دارند لباس‌ ها و مانتو هایی بپوشند که علاوه بر طراحی زیبا از راحتی قابل توجهی برخوردار باشند، دقیقا مانند مانتو کفتان که یکی از ترندهای جذاب تابستان 1402 هم نیز محسوب می شود. برای درک بهتر این ترند تابستانی و محبوب در استایل محجبه خوب است که بدانید کفتان نوعی پیراهن سنتی آستین بلند و آزاد است که قد آن معمولا تا مچ پا می‌ رسد. این تن‌ پوش درست شبیه یک تونیک بلند است که در زمان‌های بسیار قدیم عمدتا توسط آقایان مورد استفاده قرار می‌ گرفت. برخی از انواع کفتان ها دارای کمربندهای بسیار زیبایی هستند که جلوه این تن‌پوش را دو چندان می‌ کنند. مدل‌ های ابتدایی انواع مانتو کفتان به‌صورت دکمه‌ دار، از جنس ابریشم یا پنبه و به شکلی کاملا لوکس ارائه می‌ شدند.

مانتو کفتان

مانتو کفتان

مانتو کفتان مناسب برای استایل محجبه چگونه است؟

همانطور که همیشه ترند ها در انواع استایل با تغییر سال یا فصل می‌ کنند، استایل حجاب هم دستخوش تغییرات می‌ شود. البته تعریف کلی آن تغییر نمی کند و تعریف حجاب همیشه به یک صورت است؛ پوشیده بودن مو و اندام زن مسلمان. اما با همین تعریف هم زنان مسلمان و معتقد به حجاب می‌ توانند استایل زیبایی داشته باشند و خود را با ترندها هماهنگ کنند. بای مثال شما می توانید برای استایل محجبه تابستانی خود از مانتو کفتان بلند با رنگ های تابستانی و شاد استفاده کنید و برای تکمیل استایل خود اکسسوری های دیگر فصل کمک بگیرید.

فراموش نکنید که مانتو کفتانی که برای استایل محجبه انتخاب می نمایید باید دارای قد بلندی تا حدود مچ پا داشته باشد به طوری که اگر آن را با کفش پاشنه بلند پوشیدید نیمی از کفش شما را بپوشاند. در استایل حجاب از انتخاب کفتان های اسپرت و کوتاه خودداری کنید.

مانتو کفتان

مانتو کفتان

در استایل محجبه به جز مانتو کفتان چه اکسسوری هایی نیاز است؟

درست است که مانتو کفتان یکی از آیتم های اصلی استایل محجبه و تابستانی 1402 است ولی فراموش نکنید که هیچ استایلی نمی تواند بدون اکسسوری استایلی کاملی و جذاب باشد. پس اگر می خواهید تابستان امسال را به سبکی ترندی و جذاب تجربه نمایید و در عین حال پوشیده باشید بهتر است تا از روسری های ابریشمی و جذاب رنگی رنگی برای تکمیل استایل خود استفاده کنید. البته استفاده از کیف های دستی کوچک و در عین حال زیورآلات های پر زرق و برق و یا عینک آفتابی مناسب با سبک استایل هم می تواند استایل شما را جذاب تر از قبل کند.

مانتو کفتان

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها