|

تابستان ۱۴۰۲ چه مانتویی بپوشم؟

مانتو ترند تابستون 1402 باید یکی از اینا باشه؛ به نظرت کدومه کت کراپ و مانتو کفتان؟

کت کراپ

اگرچه انتخاب مانتو سلیقه ای است ولی خوب است که بدانید در تابستان نمی شود مانتو را مانند دیگر فصل ها انتخاب کنید، پس نیاز به دانش بیشتر داری…

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- انتخاب مانتو در تابستان یکی از سخت ترین و زمانبرترین قسمت های استایل زنانه است، پس برای اینکه راحت از این مرحله عبور کنید بهتر است که بدانید چه مانتویی در تابستان 1402 ترند شده است و یا آیا ترندهای فصل برای اندام و نوع استایل شما مناسب هستند یا خیر؟ اگرچه انتخاب مانتو سلیقه ای است ولی خوب است که بدانید رنگ های تیره اندام شما را جمع و جور می کند و در مقابل، رنگ های روشن باعث افزایش وضوح اندام شما می شود. پس درست است که همیشه می گوییم مانتوهای روشن به دلیل اینکه باعث می شوند گرما را کمتر حس کنید گزینه های مناسبی برای استایل تابستانی هستند، ولی به یاد داشته باشید که به همان اندازه که این قاعده درست است ممکن است مانتو سفید به شما نیاید. پیشنهاد ما برای تابستان امسال یک کت کراپ، مانتو کفتان و یا یک شومیز لینن است، این مانتوها همگی علاوه بر اینکه به شما ظاهری ترندی و جذاب می بخشند برای تابستانی خنک را آماده می کنند. پس می توان نتیجه گرفت علاوه بر ترندی و جذاب بودن جنس و نوع طراحی و اورسایز بودن لباس هم در تابستان بسیار حائز اهمیت است.

به این نکته توجه کنید که از گذشته تا به حال هیچوقت مانتوهای کوتاه اورسایز از دور خارج نشده‌اند، بلکه هر ساله جای خود را در طراحی های مد لباس محکم تر کرده و با استقبال خانم ها مواجه می شوند. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با چندتا از جدیدترین مدل های استایل تابستانی آشنا شوید.

مانتو تابستونی ترند

مانتو تابستونی ترند

کت کراپ؛ ترند جذاب 1402 را حتما امتحان کنید

یکی از ترندهای جذاب سال 1402 را کراپ ها می توان دانست، حال چه این کراپ ها را به صورت رویه و کژوال یا کتی و نیمه رسمی استفاده می کنید فرقی ندارد در نهایت باید ست کردن آن ها را در استایل یاد بگیرید. ست کردن کت کراپ کمی سخت تر از مانتو کتی های ساده و در عین حال رسمی است، پس بهتر است قبل از انتخاب آیتم های مکمل بدانید چه لباس های دیگری برای تکمیل استایل خود نیاز دارید. کت های کراپ معمولا از روی شومیز های نسبتا بلند و سفید پوشیده می شوند، پس اگر می خواهید استایلی نیمه رسمی و جذاب را تابستان امسال تجربه کنید بهتر است تا یک شومیز لینن نچرال یا یک شومیز سفید پوپلین را همیشه در کمد خود داشته باشید تا بتوانید برای زیر کت کراپ خود از آن ها استفاده کنید.

مانتو تابستونی ترند

مانتو تابستونی ترند

مانتو کفتان؛ تابستان را نه تنها ترندی بلکه راحت تجربه کنید

پوشیدن مانتوهایی با طراحی شیک و زیبا و در عین حال راحت انتخاب بسیاری از خانم ها محسوب می شود. پس اگر شما نیز جز افرادی هستید که تن پوش های آزاد و شیک را می پسندید، پیشنهاد ما برایتان انتخاب مانتوهای کفتان است. کفتان ها نوعی مانتو و یا رویه بلند هستند که با الگوبرداری از روی عبا ها برای استایل تابستانی طراحی و تولید می شوند. شما برای ست کردن کفتان ها نیازی به انتخاب شلوار ندارید و به سادگی می توانید فقط به سراغ انتخاب شال و کفش بروید. البته فراموش نکنید که بعضی کفتان ها دارای چاک های بلند در پهلو می باشند، که ست کردن این مدل از کفتان ها تا حدودی با نوع ساده و بدون چاک متفاوت است و شما باید به فکر شلوار برای استایل تابستانی خود باشید.

مانتو تابستونی ترند

مانتو تابستونی ترند

مانتو شومیزی لینن؛ به همین خنکی و زیبایی

همانطور که در قسمت های بالاتر اشار کردیم علاوه بر مدل انتخاب لباس هایی از جنس های نخی می تواند برای استایل تابستانی یک ویژگی مهم نیز محسسوب شود. پس اگر می خواید تابستانی زیبا و خنک ر تجربه کنید مانتو لینن و یا شویز نخی می تواند برایتان معجزه کند. یکی از ترندهای جذاب تابستان امسال را شومیز و شلوارهای وال بولدینگ می توان نام برد، این ترندهای جذاب همان ست مانتو شومیزی خودمان با شلوار هم جنس هستند که می توانند به شما استایلی خنک، راحت و در عین حال ترندی را هدیه دهند.

مانتو تابستونی ترند

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها