|

تابستان امسال چه شالی سر کنیم؟

شال های ترند 1402 را بشناسید؛ یادت نره اکسسوری باید مثل شال نخی جذاب و کاربردی باشه

شال نخی

انتخاب کردن لباس‌ هایی که باعث راحتی و زیباتر دیده شدن می‌ شوند، مانند شال نخی و یا پلیسه های سبک یکی از کارهای دوست‌ داشتنی و جذاب است.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- شال یکی از آیتم های مهم و تاثیرگذار در استایل زنانه است، زیرا این اکسسوری در کنار چهره‌ شما قرار می‌ گیرد و به همین واسطه می‌تواند تاثیر بسیاری بر جذابیت و زیبایی چهره‌ شما داشته باشد. پس سعی کنید شال و روسری ای را انتخاب کنید که علاوه بر راحتی و سبک بودن، زیبایی و جذابیت شما را دو چندان کند و احساس بهتری را برایتان به‌وجود بیاورد. البته فراموش نکنید که به ارمغان آوردن احساس خوشایند در تابستان به کمتر حس کردن گرما ارتباط دارد، پس سعی کنید برای این فصل از شال نخی و یا شال های ترند و سبک تابستانی انتخاب نمایید تا تابستانی راحت تر و جذاب تر داشته باشید. اگر تا به حال هیچ شال و روسری نخی‌ را تهیه نکرده‌ اید و تصور می کنید این نوع از شال ها جزو شال های لوکس و شیک محسوب نمی شوند، باید بگوییم که در تصور شما کاملا اشتباه است. زیرا در بعضی از موارد ترندهای جذاب و مجلسی سال از این دسته از شال ها انتخاب می شوند، پس ابتدا قبل از اینکه برای تابستان 1402 شالی را انتخاب کنید پیشنهاد می کنیم ترندهای نخی و جذاب سال را بشناسید و در ادامه با توجه به سبک استایل خود دست به انتخاب بزنید.

فراموش نکنید که انتخاب از ترندهای فصل به شما کمک می کند تا ظاهری ترندی و مدرن تر داشته باشید. پس در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با چندتا از جدیدترین استایل های تابستانی با شال نخی آشنا شوید.

شال نخی

شال نخی

نخ حریرهای مجلسی را فراموش نکنید؛ تابستان را لوکس و خنک بگذرانید

شاید برایتان جالب باشد که بدانید این مدل از شال ها نه تنها جزو شال های نخی و سبک محسوب می شوند، بلکه ظاهرهای لوکس و جذابی دارند. پس اگر برای رفتن به مهمانی آماده می شوید ولی می خواهید استایلی خنک و راحت را تجربه کنید و به صورت مداوم درگیر سر خوردن شال و گرفتن آن با دستتان نباشید پیشنهاد ما به شما شال های نخ حریر هستند.این نوع شال ها در اصل نوعی شال نخی هستند که ظاهری لوکس و حریر مانند دارند، این شال زیبا دقیقا بر خلاف شال های حریر به هیچ وجه سر نمی باشد و از روی سر سُر نمی خورد. پس اگر به دنبال شالی شیک و مجلسی ولی در عین حال سبک هستید، یک شال نخ حریر با حاشیه های کار شده و لوکس می تواند استایل شما را به کل تغییر دهد.

شال نخی

شال نخی

شال پلیسه نخی؛ ترند جذاب تابستانی که هرگز دمده نمی شود

پارچه‌ های نخی در واقع همان پارچه‌ های پنبه‌ای هستند که در گذشته به این عنوان مطرح بودند. از ویژگی‌ های این نوع پارچه‌ ها می‌ توان به گلوله نشدن، نرم بودن و انتقال دادن گرمای بدن به بیرون اشاره کرد. در تولید بسیاری از آیتم های استایل می‌توان از این نوع پارچه استفاده کرد؛ اما روسری‌ ها و شال‌ هایی که جنس نخی یا پنبه‌ای دارند، از سایر انواع لباس‌ ها مطرح‌ تر هستند. یکی از ترندهای جذاب نخی 1402 را می توان شال پلیسه دانست، این نوع شال ها معمولا ب صورت ساده و تک رنگ طراحی و تولید می شوند و به راحتی با هر سبک از استایل ست می شوند.

شال نخی

شال نخی

شال طرح دار یا فلورال؛ تابستون باید شاد و رنگارنگ باشه

فراموش نکنید که از شال و روسری بیشتر در فضاهای عمومی استفاده می‌ شود، بنابراین استفاده از یک جنس مناسب که راحتیِ استفاده‌ کنندگان را لحاظ کند بسیار مورد توجه است. شال‌ ها و روسری‌ های نخی یا همان پنبه‌ای، یکی از انواع مناسب پوشش برای فضاهای عمومی در فصل‌های گرم و سرد سال هستند. البته تفاوت آن ها در این دو فصل شامل تفاوت در رنگ بندی و نوع طراحی آن ها است، شال های تابستانی معمولا دارای طرح های شاد و رنگارنگ هستند در حالی که شال های پاییزه و زمستانی معمولا دارای رنگ های چرک و نود می باشند.

شال نخی

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی