|

بررسی استایل مه لقا مینوش زاد

استایل آوانگارد مه لقا مینوش زاد در اکران آتابای؛ نیکان تلویزیون تو سینما چه جسور پوشه!

مه لقا مینوش زاد

مه لقا مینوش زاد بازیگر نقش نیکان در سریال نیکان است. این سریال به کارگردانی علی سراهنگ و تهیه‌ کنندگی کامران مجیدی تهیه و تولید شده است.

لینک کوتاه کپی شد
2

شایانیوز- مه لقا مینوش زاد متولد 23 اردیبهشت 1379 در تهران و بازیگر است. مدرک تحصیلی او لیسانس بازیگری از دانشگاه سوره است و می توان گفت وی به صورت جدی فعالیت خود را از سال 1393 وقتی 14 ساله بود با تئاتر چشم هایمان به تاریکی عادت کرده اند که در حوزه هنری اجرا شد روی صحنه رفت. مه لقا مینوش زاد در سریال حکایت های کمال در نقش ریحانه ایفای نقش کرده است ولی جالب است که بدانید او با بازی در فیلم آتابای و سریال نیکان شناخته شد و به اوج شهرت خود رسید. البته او سال ها قبل دوره های گریموری و چهره پردازی را گذراند اما ترجیح داد فعالیت هنری خود را در عرصه بازیگری ادامه دهد، او یک تجریه کارگردانی در تئاتر هم دارد. جالب است که بدانید جدا از حضور این بازیگر جوان در سریال نیکان و فیلم آتابای او بیشتر به خاطر استایل شخصی آوانگارد  و جسورانه اش مورد توجه قرار گرفته است. برای مثال استایل او در اکران آتابای با وست کوتاه و دامن کاپشنی را می توان یکی از این استایل ها دانست.

پس می توان گفت مه لقا مینوش زاد از جمله افرادی است که اگر چه سابقه خیلی بلند و بالایی در بازیگری ندارد ولی طی همین سابقه کوتاه مدت به اصل خوش پوشی و خوشتیپی پایبند بوده است. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با چندتا از جدیدترین استایل های مه لقا مینوش زاد آشنا شوید.

مه لقا مینوش زاد

مه لقا مینوش زاد

استایل آوانگارد مه لقا مینوش زاد با وست و دامن در اکران آتابای

جالب است که بدانید در صنعت جهانی مد و فشن آوانگارد نقش بسیار اساسی و مهمی را در پویایی و حرکت رو به جلوی این صنعت در جهان ایفا می‌ کند. لغت آوانگارد به معنای طلایه‌ دار یا پیشرو است به همین خاطر در دنیای امروز آوانگارد بودن به معنای شکستن کلیشه‌ ها و پا گذاشتن به دنیایی جدید و خلاقانه در زمینه‌ های مختلف هنری مانند ادبیات، سینما، فشن، میکاپ، دکوراسیون، نقاشی، معماری و حتی آشپزی است. حال با دانستن این ویژگی ها تشخیص اینکه استایل مه لقا مینوش زاد در اکران فیلم آتابای آوانگارد می باشد اصلا کار سختی نیست. زیرا همانطور که می بینید این بازیگر با انتخاب های جسورانه خود استایلی را به نمایش گذاشت است که از کلیشه ها در آن استفاده نشده است.

مه لقا مینوش زاد

مه لقا مینوش زاد

این بار مه لقا مینوش زاد با بارونی بلند و بوت چلسی در اکران آتابای

جالب است که بدانید در صنعت فشن هر چیزی که مرزهای نرمال بودن را کنار بزند و از جایگاه خود یک گام فراتر برود، لیبل آوانگارد به خود می‌ گیرد، پس می توان گفت بارانی تا این حد بلند هم می تواند یکی از المان های استایل آوانگارد را به خود بگیرد. مه لقا مینوش زاد برای اکران دیگر از فیلم آتابای با استایلی جذاب و همزمان خاص ظاهر گردید که باعث تعجب همگان و یا حتی درخشش خودش شد. هنرمندان آوانگارد پوش و یا طراحان آوانگارد، جسارت پیش رفتن برخلاف جریان‌ ها را دارند و ایده‌ های غیر معمول‌ شان را بدون هیچ ترسی بیان می‌ کنند.

مه لقا مینوش زاد

مه لقا مینوش زاد

در کمال تعجب مه لقا مینوش زاد با استایل کژوال در سی و هشتمین دوره از جشنواره فیلم فجر

بسیاری از اوقات این الزام به وجود می آید که برای شرکت در برخی از مهمانی ها و یا دورهمی ها از لباس های راحت استفاده کنید. به طور کلی در صنعت مدلینگ امروزی استایل ها و سبک های مختلفی وجود دارند که یکی از ساده ترین آن ها استایل کژوال است. استایل کژوال معمولا استایل انتخابی یک سلبریتی پر دل و جرات مانند مه لقا مینوش زاد نیست، ولی همانطور که در تصاویر پایین می بینید این بازیگر جوان گاها از این سبک هم برای تکمیل استایل خود کمک می گیرد.

مه لقا مینوش زاد

به نظر شما کاربران شایانیوز چه نکته های دیگه ای در تیپ و استایل مه لقا مینوش زاد قابل توجه است؟ نظرات و پیشنهاد های خودتون رو با ما به اشتراک بگذارید.

اگر دوست دارید مثل بازیگرا لباس بپوشید و خوشتیپ باشید صفحه استایل سلبریتی ما رو دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • داود طنوریان ارسالی در

    بازیگر وهنرمند تحصیلات بالا

  • ناشناس ارسالی در

    عجب

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها