|

انواع استایل با مانتو ترند ۱۴۰۲

وقتشه به فکر یک مانتو خنک باشی؛ یادت نره همیشه تو هر کمد بهاری یک مانتو خامه دوزی هست!

مانتو خامه دوزی

پارچه های نخی محبوب ترین پارچه ها برای فصل گرم و دوختن لباس های خنک هستند. پارچه خامه دوزی نیز در این دسته از پارچه های نخی قرار می گیرد.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- حال که در شروع فصل بهار هستیم و هوا کم کم رو به گرمی می رود، بهتر است که بدانید در کمد بهار خود حتما باید یک مانتو نخی داشته باشید. پیشنهاد ما به شما برای سال 1402 خرید یک مانتو خامه دوزی است. زیرا این نوع مانتو به تازگی ترند شده است و علاوه بر اینکه خنک و سبک می باشد شما را شیک و بسیار زیبا نشان خواهد داد. پس خامه دوزی یا خام دوزی با نخ ابریشم خام (نتابیده) انجام می شود و به همین دلیل هم به این نام شهرت یافته صرف نظر از شیوه تولید، این هنر بی شباهت به سوزن دوزی بلوچ نیست. با این تفاوت که در آن فقط از نخ ابریشم یک رنگ که معمولا سفید است استفاده به عمل می آید ولی در سوزن دوزی های بلوچ از رنگ های مختلف استفاده می شود. فراموش نکنید کت سوزن دوزی هم به اندازه مانتو خامه دوزی در سال 1402 از ترندهای محبوب محسوب می شود که بسیار هم پرطرفدار بوده است. از هنر خامه دوزی برای تزیین لباس ها، رومیزی، روتختی، سفره، کوسن، یقه لباس ها، جلیقه ها، عرقچین ها و جانماز استفاده می شود.

شاید به نظرتان عجبی باشد که بدانید این هنر زیبا در طول زمان تغییرات زیادی کرده است و در حال حاضر در روستاهای زابل بسیار رواج دارد. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با انواع مانتو خامه دوزی آشنا شوید.

مانتو خامه دوزی

مانتو خامه دوزی

مانتو خامه دوزی ترند 1402 را بشناسید

خامه دوزی انواع مختلفی دارد و جالب است که بدانید قدمت خامه دوزی، همزمان با قدمت ابریشم دوزی می باشد و این دوخت در طول گذشت زمان تحولات شگرفی را پشت سر گذاشته است. مانتو خامه دوزی شده و ترند 1402 یکی از نوع های این هنر زیبا می باشد. مانتوهای خامه دوزی جدید معمولا دارای برش و طرح های عروسکی هستند. خوب است که بدانید در مانتوهای خامه دوزی معمولا از یک رنگ سفید استفاده می شود اما در کت های سوزن دوزی تنوع رنگ در نخ ها بسیار زیاد است. در نتیجه این دو ترند محبوب 1402 را می توان به دو سبک الگانت و مینیمال تقسیم بندی کرد.

مانتو خامه دوزی

مانتو خامه دوزی

مانتو خامه دوزی ساده را از یاد نبرید!

علتی که اسم این هنر را خامه دوزی گذاشته اند این بوده که در گذشته ها ابریشم بدون هیچ پرداختی انجام می شده و از نخ ابریشم به شکل خام و بدون هیچ گونه رنگی استفاده می کردند. به همین دلیل به آن خامه دوزی می گویند. حال اگر به دنبال مانتوهای ساده و خامه دوزی شده هستید پیشنهاد ما به شما مانتوهای کتی و یا راسته هستند. این مانتوها دارای مدل های عروسکی مانند مدل های بالا نیستند و برای استایل های کلاسیک و رسمی پیشنهاد می شوند. شما می توانید این مانتوها را با شلوار پارچه ای و یا کفش پاشنه بلند ست کنید و از استایل بهاری خود لذت ببرید.

مانتو خامه دوزی

مانتو خامه دوزی

برای تجربه بهاری خنک مانتو خامه دوزی جلوبسته بپوشید

یکی ا ز رازهای داشتن استایلی خنک برای فصل های گرمی مانند تابستان و بهار پرهیز از استایل های لایه لایه استو در نتیجه اگر می خواهید احساس گرما را از خود دور کنید و همچنان مدرن و ترند لباس بپوشید پیشنهاد ما به شما نتخاب یک مانتو کوتاه و جلو بسته خامه دوزی شده است. شما می توانید این مانتو را با شلوار کتان یا جین مام استایل ست کنید و برای رفتن به خیابان یا حتی پیاده روی آماده شوید. این مانتو ها را در فصل تابستان با صندل های بندی هم می توانید ست کنید تا استایل خود را تکمیل نمایید.

مانتو خامه دوزی

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی