|

شال خود را چگونه سر کنیم؟

آموزش بستن شال؛ از شال و روسری ساده نگذرید این اکسسوری ها تو استایل معجزه می کنند

بستن شال

آموزش بستن شال و روسری به شیوه‌ های جدید و به روز می‌تواند استایل شما را شیک و متفاوت کند. شما می‌توانید یک شال را به روش‌های مختلفی ببندید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- شال و روسری از اکسسوری هایی هستند که بیش از آنچه که تصور می کنید بر روی زیبایی و جذابیت استایل شما تاثیر می گذارند، در نتیجه بهتر است که دست از ساده سر کردن آن ها بردارید و به فکر معجزه در استایل با این آیتم های جذاب باشید. آموزش بستن شال و روسری به شیوه‌ های جدید و به روز می‌تواند استایل شما را شیک و متفاوت کند. شما می‌توانید یک شال یا روسری را به روش‌ های مختلفی روی سرتان قرار دهید و هر بار با یاد گرفتن مدل‌ های جدید بستن شال تغییراتی اساسی در استایل و ظاهرتان ایجاد کنید. برای مثال شما می توانید برای رفتن به مهمانی شال یا روسری خود را به شکل توربان ببندید و از ایجاد تمایز با سایرین بدرخشید. شاید به نظرتان این کار دشوار به نظر برسد تا حدی که از یاد گیری ان منصرف شوید و لی باید بگوییم که این یک تصور اشتباه است بلکه این سبک بستن شال یکی از روش‌ های فوق‌العاده کاربردی و به روز برای بستن شال است که شما می‌ توانید به سادگی با کمی تمرین و آموزش آن را انجام دهید.

پس فراموش نکنید که آشنایی با آموزش بستن شال و روسری شما می توانید شال خود را به زیباترین حالت ممکن بپوشید. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با انواع مدل های بستن شال به شکل های مختلف بیشتر آشنا شوید.

بستن شال

بستن شال

بستن شال به شکل توربان؛ بدون هزینه اضافی با شال های تو کمدت توربان بساز

توربان نوعی اکسسوری حجاب محسوب می شود که غالبا دارای تزئینات و طرح های فانتزی و خاص است. حال اگر می خواهید به مهمانی بروید و وقت رفتن به بازار و تهیه یکی از این اکسسوری ها را ندارید اصلا جای نگرانی نیست زیرا می توانید با یکی از شال های مجلسی داخل کمد خود توربان درست کنید. برای این کار فقط کافی است تا روسری را برعکس روی سر انداخته، به شیوه ای که برش مثلثی آن روی  صورت و بالای پیشانی بیفتد سپس دو لبه آن را از پشت سر و گردن گره می زنیم و مجدد بالای سر آورده و دوباره گره می زنیم. تلاش می کنیم باقی مانده  های لبه روسری را در بین گره ها پنهان کنیم. سپس لبه مثلثی که از ابتدا  روی پیشانی مانده بود را از بالای سر روی گره آورده و لبه آن را در پشت  گره فیکس می کنیم.

بستن شال

بستن شال

شال را شل ببندید؛ ساده، پوشیده و شیک شال سر کنید

این نوع بستن شال یکی از شیک ترین مدل های بستن شال است که می توان گفت نسبت به نوع های دیگر نسبتا راحتتر می باشد. برای این سبک بستن شال ساده با ظاهری شل، باید ابتدا شال را به ‌گونه‌ای روی سر قرار دهید که دو طرف شال شما کاملا برابر باشند. سپس سمت داخلی دو طرف انتهای شال را به پشت گردن ببرید و جلوی شال را مرتب کنید. این حالت از بستن شال می توانید در استایل های کژوال و یا نیمه رسمی استفاده کنید و زیبایی را همزمان با پوشش تجربه نمایید. فراموش نکنید که این مدل از شال بستن برای لباس هایی که یقه طرح دار دارند نیز روش مناسبی است زیرا تا حدودی کوتاه تر از نوع های دیگر می ایستد.

بستن شال

بستن شال

نترسید و اکسسوری ها را با یکدیگر ترکیب کنید

داشتن حجاب در برخی از مهمانی‌ ها باعث می‌ شود سبک لباس پوشیدن خانم‌ ها با تغییراتی همراه باشد. پوشیدن شال و روسری می‌ تواند تکمیل‌کننده استایل خانم‌ ها باشد؛ به‌شرط آنکه روسری و شال مناسبی را انتخاب کنند. البته طرز بستن آن هم بسیار حائز اهمیت است. حال اگر می خواهید در یک مهمانی متفاوت و زیبا به نظر برسید بهتر است که شجاع باشید و اکسسوری های را با هم ترکیب کنید. برای مثال شال خود را مدل دار ببندید و روی آن کلاه بگذارید تا در بین خانم های مجلس مانند الماس بدرخشید و نگاه ها را خیره کنید.

بستن شال

بستن شال

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی