|

برای تابستان و روزهای گرم چه مانتویی بپوشیم؟

هوا داره گرم میشه دیگه وقتشه با مانتو نخی تو کمدت آشتی کنی؛ معرفی مانتوهای تابستونی

مانتو نخی

مانتو یکی از پوشش‌ هایی است که برای خانم‌ها حرف اول را می‌زند و کاربرد فراوانی دارد. حال به نظرتان برای تابستان چه مانتویی مناسب است؟

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- همانطور که می‌دانید مانتو یکی از لباس هایی است که برای خانم‌ ها در ایران حرف اول را می‌ زند و می توان گفت مانتو است که سبک استایل و یا حتی آراستگی آن ها را تعیین می کند. در نتیجه فراموش نکنید که انتخاب مانتو مهم ترین انتخاب در استایل خواهد بود. جالب است که بدانید مدل و جنس دو فاکتور مهم در انتخاب مانتو هستند که براساس فصل و سلیقه فردی انتخاب می‌ گردند. با رسیدن فصل بهار و تابستان و گرم شدن هوا، مانتو نخی بسیار ترند شده و حرف اول را می زند، زیرا شما با پوشیدن این مانتو احساس راحتی خواهید کرد و گرمای تابستان را کمتر حس می کنید. جالب است که بدانید این مدل مانتو برای شما در روزهای گرم حکم فرشته نجات را نسبت به مانتو کتی و یا مانتو ژاکارد خواهد داشت. درست است که این مانتوها برای استفاده در مهمانی ها و مراسم های رسمی بسیار گزینه مناسبی هستند ولی برای رفتن به خیابان در یک روز گرم تابستانی اصلا مناسب نیستند.

از آنجایی که انواع مدل مانتو نخی در بازار وجود دارد و ممکن است انتخاب برای شما کمی سخت باشد پیشنهاد ما به شما این است که ابتدا با نوع های ترند و جذاب این مانتو را بشناسید تا بتوانید راحت تر انتخاب نمایید. در ادامه این مقاله همراه ما با شید تا با انواع استایل با مانتو نخی آشنا شوید.

مانتو نخی

مانتو نخی

کت لنین؛ این شما و این ترند جذاب تابستان 1402

یکی از ترندهای جذاب و نخی در سال ها اخیر کت های لنین هستند، این کت ها علاوه بر اینکه تن خور راحت و خنکی داردند استایل شما را شیک و مدرن می کنند. جالب است که بدانید پارچه لینن به خاطر شرایط خاصی که دارد، گرما را از خود خارج کرده و اجازه تنفس کشیدن به منافذ پوستی را می­ دهد. بافت این پارچه، دارای منفذهایی است که اجازه می دهد هوا به راحتی رد و بدل شده تا سطح پوست را خنک نگه دارد. به همین خاطر می­ توان گفت این پارچه برای ساعات گرم روز و همین طور استفاده در نواحی گرم، مورد مناسبی است. شما می توانید کت لنین را با شلوار لنین و یا شلوارهای جین یا پارچه ای تابستانی و کوتاه ست کنید.

مانتو نخی

مانتو نخی

شومیزهای پوپلین را فراموش نکنید؛ جذاب و خنک لباس بپوشید

پوپلین پارچه‌ ای ماندگار، نرم و لطیف است که بافتی یک‌ دست و ساده اصطلاحا تافته، دارد. در اصل پوپلین به پارچه‌ ای با بافت محکم و متراکم اشاره دارد. الیاف مورد استفاده در این نوع پارچه اکثرا پنبه هستند اما الیاف آن می‌تواند از ابریشم یا پشم هم باشد؛ البته برای مانتو شومیزی های تابستانی بهتر است از نوع های کاملا نخی یا پنبه ای استفاده شود. این پارچه برای دوخت شومیز و پیراهن بسیار محبوب و مناسب است. پس فراموش نکنید که شومیزهای پوپلین برای تابستان و روزهای گرم تابستان به همراه شلوارهای جین مام استایل یا مام فیت در استایل شما معجزه خواهند کرد.

مانتو نخی

مانتو نخی

مانتو نخی خامه دوزی؛ مد روز و راحت لباس بپوشید

مانتوهای خامه دوزی یکی از جذاب ترین مدل های مانتو در چند سال های اخیر هستند که به شدت در فصل تابستان مورد استفاده و استقبال قرار گرفته اند. این سوزن‌ دوزی‌ ها از جنس ابریشم مصنوعی یا طبیعی هستند و بسته به سفارش افراد دوخته می‌ شوند، جالب است که بدانید هنر خامه دوزی در فرهنگ‌ های تمام جهان رایج است و می‌ توان آن را به‌عنوان یکی از صنایع دستی جهانی و محبوب برشمرد. این مانتوها دارای تن خوری راحت و سبک هستند و برای استفاده روزمره و یا حتی مهمانی های دوستانه گزینه مناسبی به حساب می آیند.

مانتو نخی

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها