|

مانتو بلند را کجا و چگونه بپوشیم؟

معرفی جدیدترین مانتوهای 1402؛ یادت نره مانتو بلند همیشه ازت یه خانوم تمام عیار میسازه

مانتو بلند

در ست کردن مانتو بلند به انتخاب شلوار و کفش دقت کنید زیرا اگر بهترین مانتو را هم بپوشید ولی به اصول ست کردن دقت نکنید، ظاهرتان خوب نمی شود.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- مانتوها همانطور که می دانید دنیای وسیع و بسیار متنوعی دارند و این تنوع ممکن است گاها باعث سردرگمی و انتخاب اشتباه شما شود. در نتیجه اگر تصمیم دارید یک مانتو بلند بخرید در انتخاب خود مانتو و در ست کردن آن به انتخاب شلوار و کفش دقت کنید زیرا اگر بهترین مانتو را هم بپوشید ولی به اصول ست کردن دقت نکنید، ظاهرتان خوب نمی شود. حال اگر این سوال ذهن شما را درگیر کرده است که آیا مانتو بلند برای هر نوع فرم اندام و قد مناسب است یا نه؟ باید بگوییم  که مانتو های بلند در کل قد شما را کشیده تر و بلند تر خواهند کرد، پس اگر کمی پر هستید می توانید با ترفند مانتوی بلند لاغر تر نشان داده شوید. برای افراد قد بلند پیشنهاد ما این است که این مانتو را با صندل تخت بندی و یا کتونی بپوشند تا پیش از اندازه قد بلند دیده نشوند. فراموش نکنید که کفش یکی از مهم ترین موارد در ست کردن مانتو می باشد، پس اگر شما هم جزو افرادی هستید که به استایل خود اهمیت می دهید، به این بخش توجه بسیاری کنید.

کفش پاشنه دار یکی از بهترین انتخاب ها برای مانتو بلند است. شما می توانید در هر موقعیتی از کفش پاشنه بلند استفاده نمایید، هم برای روزمره و هم برای رفتن به مهمانی. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با انواع استایل با مانتو بلند اشنا شوید.

مانتو بلند

مانتو بلند

مانتو بلند مجلسی؛ برای استایل شیک و خانومانه ژاکارد بلند بپوشید

ژاکارد نوعی پارچه لوکس و گران قیمت است که برای استایل های رسمی و بسیار شیک استفاده می شود. شما برای استایلی زیبا و شیک می توانید یک مانتو ژاکارد بلند را انتخاب کنید و آن را با شلوارهای پارچه ای و رسمی ست نمایید. اگر به شلوار پارچه ای علاقه ای ندارید می توانید از شلوارهای اسکینی هم استفاده کنید، جین اسکینی از پر طرفدار ترین شلوار ها می باشد که با مرور زمان مد آن از بین نرفته است. و همیشه می توانید از ان استفاده کنید. این شلوار ها به پای شما چسبیده و اندام شما را به خوبی نمایش خواهند داد. قطعا هر خانم  شیک پوشی در کمد لباسی خود جین اسکینی را دارد؛ پس اگر می خواهید یک استایل شیک و مناسب مهمانی داشته باشید و در عین حال از شلوار جین استفاده کنید اسکینی بهترین انتخاب است.

مانتو بلند

مانتو بلند

مانتو بلند دانشجویی یا اداری؛ میشه هم پوشیده بود و هم شیک!

یکی از مواقعی که خانم ها از مانتو بلند استفاده می کنند؛ زمانی است که می خواهند برای کارهای اداری به اداره ای مراجعه کنند یا به دانشگاه یا سرکار بروند. حال اگر می خواهید به هر کدام از این مکان ها بروید و در عین حال که پوشیده هستید شیک به نظر برسید بهتر است که از مانتوهای بلند دکمه دار با رنگ های اداری استفاده کنید. فراموش نکنید که نوع های جلو باز با مدل های فانتزی برای رفتن به این مکان ها مناسب نیستند، در نتیجه به جنس مانتوی انتخابی هم دقت نمایید.

مانتو بلند

مانتو بلند

مانتو بلند تابستانی و کژوال؛ رراحت و رنگی رنگی بپوشید

مانتوهای بلند و کژوال معمولا از جنس های نخی و سبک تهیه می شوند و برای استفاده روزمره در استایل های کژوال و ساده گزینه مناسبی می باشند. فراموش نکنید که اگر نتوانید کفش مناسب با مانتوی بلند خود ست نمایید، نقص بزرگی در استایل شما دیده خواهد شد. مانتوهای بلند جز مواردی هستند که می توان با هر نوع کفشی آنها را ست نمود. انتخاب یک کفش مناسب برای مانتو بلند، بستگی به موقعیت و مکانی دارد که قصد استفاده از آن را دارید. کفش های کتانی، اسپرت، کالج، پاشنه بلند، لژدار، تخت و بوت های بلند و کوتاه همگی مواردی هستند.

مانتو بلند

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی