|

استایل ویدا جوان رو بشناسیم

گری آکادمی استایل محبوب ویدا جوان؛ اینجوری خانم بین هنری پوشا یه سر و گردن جلو افتاده

Vida Javan shayanews

اگر اهل رنگی پوشی هستی و ذوق هنری هم داری باید ویدا جوان رو بگذاری جلوت تا ببینی خانوم چطور با این دو مولفه جذاب ترین لباس ها رو میپوشه.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- این روز ها دنبال کردن اخبار مرتبط به سلبریتی ها و بازیگر ها صرفا محض سر در آوردن از حواشی یا موارد این چنینی نمیشه و مدت هاست که توجه به استایل و اوت فیت های انتخابی اون ها اهمیت پیدا کرده و افراد سعی می کنند با الگوبرداری از افراد سرشناس که غالبا برای پوشش خودشون خیلی وقت می گذارند به زیبا تر کردن استایلشون کمک کنند، فقط کافیه اون سلبریتی یا هنرمندی رو که بیشتر از اوت فیت هاش خوشتون میاد زیر نظر بگیرید تا بتونید ویژگی های بارز پوششی او رو در بیارید.

ویدا جوان از بانو های جوان، قدر و هنرمند سینما و تئاتر است که مسلما به یادماندنی ترین کار ایشون هم سریال پژمان بوده و نحوه پژژژِی گفتنش هیچ وقت از یاد نمیره. حالا اگر از پوشش این خانوم بازیگر خوشتون میاد در ادامه با ما همراه باشید تا نگاهی بیاندازیم به استایل های متفاوت ایشون و ببینیم غالبا از چه ویژگی هایی در اوت فیت های خودش استفاده میکنه.

استایل های ویدا جوان

1.ویدا جوان کژوال پسند و راحت پوش

سبک کژوال به فرد حس آزادی عمل، رهایی و راحتی میده به همین خاطر هم خیلی از افراد طرفدار سبک کژوال هستند و بیشتر از هر نوع سبک دیگه ای به سراغ کژوال پوشی میرند، چه سلبریتی باشند چه افراد عادی ای که در خیابون و محل کار و غیره و غیره می بینیم. خانوم ویدا جوان هم مثل بسیاری دیگر از افراد که ذکر شد طرفدار سبک کژوال است و به وفور از این سبک پوششی استفاده میکنه البته باید بگیم که در همین کژوال پوشی هم تنوع خوبی به خرج میده و این که به اصل تناسب پایبنده یعنی حواسش هست که اگر هم می خواد کژوال بپوشه در یک مراسم رسمی چطور به آرومی اون رو به اسمارت کژوال تغییر بده.

ویدا جوان کژوال پسند و راحت پوش

2.ویدا جوان با روحیه هنریش استایل میزنه گری آکادمی

همون طور که می دونید نوع پوشش ما میتونه تا حد زیادی از روحیات ما خبر بده، به عبارت دیگه پوششی که ما برای خودمون انتخاب میکنیم نمایانگر روحیات و علایق ما هستند. ویدا جوان و همسرش آقای ایلا تهرانی هر دو از بازیگر های خوش سابقه تئاتر هستند و حسابی تو کار های هنری غرق شدن و شاید همین جمله کوتاه به خودی خود نشان دهنده این باشه که خانوم جوان روحیه هنری داره و این روحیه هنری در استایل های انتخابیش هم دیده میشه از پترن های رنگی رنگی گرفته تا سرهمی جین و کلی موارد دیگه که همگی نشان دهنده ذوق هنری ایشون هستند.

استایل هنری

 با این همه اگر بخوایم سبک شخصی خانوم جوان رو مشخص کنیم باید بگیم که ایشون سعی میکنه تا به سبک گری آکادمی لباس بپوشه که مه هنری است هم زیبا. در این سبک از تلفیق رنگ‌ های تیره و روشن که در طبیعت می‌ بینیم، الهام گرفته میشه و حالتی میانه دارد. در لایه‌ های عمیق‌ تری از این استایل که در آن از رنگ‌ های تیره استفاده شده به سبک گوتیک نزدیک است اما رنگ‌ های روشن آن ترکیب‌ لطیف و زیبایی را مانند استایل های ویدا جوان خلق می‌ کنند.

ویدا جوان با روحیه هنری که استایل میزنه گری آکادمیگری آکادمی

3.ویدا جوان و عشق رنگی پوشی

به گزارش شایانیوز، یکی از مواردی که معمولا هنری پسند ها ابایی ازش ندارند اینه که پالت رنگی گسترده ای رو برای اوت فیت های خودشون انتخاب کنند و می بینیم که ویدا جوان هم در رنگی پوشیدن جسارت خوبی داره و خودش رو به پالت خنثی یا رنگ های ویژه ای محدود نمیکنه.

ویدا جوان و عشق رنگی پوشی

4.ویداجوان و اکسسوری که خیلی طرفدارش نیست

استفاده از اکسسوری آیتمی است که باعث میشه ظاهر شما جذابیت بصری بیشتری پیدا کنه و میتونه یه استایل معمولی رو به یک استایل شیک و الگانت تبدیل کنه اما با این حال استفاده صحیح و به جا از اون ها خیلی مهمه به همین خاطر هم خیلی از سلبریتی ها به سراغ اکسسوری ها نمیرند و ریسکش رو نمی پذیرند. خانوم ویدا جوان اگرچه که روحیه هنری پسندی داره و خیلی از هنری پسند ها عاشق اکسسوری اند اما معمولا جایی برای زیور آلات یا اکسسوری های ویژه مثل شال گردن و کلاه در استایلش نیست و ترجیح میده فقط در بعضی موارد با یک یا دو آیتم ظریف به اون ها در استایلش خوشامد بگه. و باید این نکته رو هم بپذیریم که همیشه استفاده کردن از اکسسوری خوب نیست و بد هم نیست پس بهتره به سلیقه ایشون که خوب هم بلده استایل کنه احترام بگذاریم.

ویداجوان و اکسسوری که خیلی طرفدارش نیست

به نظر شما کاربران شایانیوز چه نکته های دیگه ای در تیپ و استایل ویدا جوان قابل توجه است؟ نظرات و پیشنهاد های خودتون رو با ما به اشتراک بگذارید.

اگر دوست دارید مثل بازیگرا لباس بپوشید و خوشتیپ باشید صفحه استایل سلبریتی ما رو دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • داود طنوریان ارسالی در

    بازیگروهنرمنداست مجرد است

  • داود طنوریان ارسالی در

    بازیگروهنرمند است باتحصیلات بالا شیک پوش وجذاب وخوش استایل مجرد است

  • داود طنوریان ارسالی در

    بازیگر وهنرمنداست باتحصیلات بالا جذاب شیک پوش خوش استایل مجرد است موفق باشد

  • داود طنوریان ارسالی در

    بازیگر وهنرمنداست تحصیلات بالا جذاب شیک پوش خوش استایل مجرد است

  • داود طنوریان ارسالی در

    بازیگر وهنرمنداست تحصیلات بالا مجرد است موفق باشد

  • داود طنوریان ارسالی در

    بازیگروهنرمنداست تحصیلات بالا مجرداست موفق باشد

  • داود طنوریان ارسالی در

    بازیگر وهنرمنداست باتحصیلات بالا شیکپوش جذاب خوش استایل مجرد است موفق باشد

  • داود طنوریان ارسالی در

    بازیگر وهنرمنداست تحصیلات بالا شیک پوش جذاب خوش استایل مجرد است

  • داود طنوریان ارسالی در

    بازیگروهنرمند است باتحصیلات بالا شیک پوش جذاب خوش استایل مجرد است موفق باشید

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها