|

استایل اندیشه فولادوند رو بشناسیم

اصول سبک ماکسیمال به روش مالیفیسنت سینما اندیشه فولادوند؛ خانم تو دراماتیک بازی سلطانه!

اگر ساده پوش نیستی و دوست داری لایه لایه ست کنی با کلی زیور آلات تازه از آیتم های غیر معمولم خوشت میاد پس ماکسیمال پسندی مثل اندیشه فولادوند

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- در دنیای مد و فشن هیچ محدودیتی وجود ندارد و همین امر هم باعث می شود که روز به روز خلاقیت و هنرِ وابستگان این صنعت بیشتر می شود. در دنیای بازیگران و سلبریتی ها خیلی راحت می توان این تفاوت سلیقه و خلاقیت را مشاهده کرده برخی از سلبریتی ها مانند نوید محمد زاده و فرشته حسینی بسیار جسورانه سبک شخصی خودشان را خلق می کنند و اون چه را که بیشتر میتواند نمایانگر روحیاتشان باشد برای استایل کردن در نظر می گیرند و از طرف دیگه برخی از سلبریتی ها نیز نظیر هوتن شکیبا با سبک هایی بدون ریسک و ساده اما همچنان پایند به اصول پیش میروند تا ظاهری آراسته و بی نقص داشته باشند؛ در واقع باید بگوییم که دقیقا مهم ترین اصل برای داشتن یک ظاهر درجه یک و آراسته نیز همین است پیروی از اصول سبکی که می پسندید و علاقه دارید.

نوید محمد زاده و هوتن شکیبا

اندیشه فولادوند از بازیگر های دوست داشتنی و دراماتیک سینما و تلویزیون ماست که این حس دراماتیک بودن به همراه علاقه ایشون به هنر و ادبیات در استایل هایشان هم دیده میشه و ظاهر ایشون رو ماکسیمال و دراماتیک میکند.

استایل ماکسیمال چیست و چطور آن را تشخیص دهیم؟

تاریخچه این سبک مانند بسیاری دیگر از سبک ها به هنر بر می گردد و هنرمندانی که با یک تغییر و تحول در آثار خود باعث ایجاد تفاوت های چشمگیر در دنیای مد نیز شدند؛ استایل ماکسیمال نیز به قرن هجدهم بر می گردد، به عصر باروک و روکوکو که معتقد بودند برای غنی بودن هنر باید از بیشترین ترکیبات و جزئیات در آن استفاده شود. احتمالا همین تاریخچه کوتاه می تواند به خوبی مشخص کند که  در یک استایل ماکسیمال قرار است با چه جزئیات ظرف و متعددی رو به رو باشیم، جالب است بدانید که به همین دلیل هم استایل های ماکسیمال معمولا مورد استقبال افراد بسیار جسور و پیرو قرار می گیرد چرا که در بسیاری از مواقع اوت فیت های در این سبک مورد استقبال عموم قرار نمی گیرند.

استایل ماکسیمال و دراماتیک اندیشه فولادوند

استایل ماکسیمال با اندیشه فولادوند

استایل ماکسیمال و استفاده از اکسسوری های پر زرق و برق

در استایل ماکسیمال همون طور که از نامش هم مشخص است و می توان حدس زد زرق و برق و شلوغی زیاد مورد استفاده قرار می گیرد و شما می توانید به راحتی از انواع اکسسوری های حجیم، پر زرق و برق و سنگین در استایل خود استفاده کنید. دستکش های توری، کلاه و عینک های ویژه نیز همگی می توانند گزینه بسیار مناسبی برای افزایش جذابیت اون فیت شما باشند.

استایل ماکسیمال و استفاده از اکسسوری های پر زرق و برقاکسسوری پر زرق و برق

استایل ماکسیمال و طرح های شلوغ و طیف رنگی گسترده

با اولین نگاه به اوت فیت های اندیشه فولادوند به عنوان الگویی برای استایل های ماکسیمال متوجه خواهید شد که رنگ های متنوع و درخشان، طرح های شلوغ، برش های نا متعارف و حتا پارچه هایی با جنس غیره منتظره از المان هایی هستند که در اوت فیت های خانوم بازیگر دیده میشه به طور کلی باید گفت که انتزاعی بودن طراحی از ویژگی های بارز سبک ماکسیمال به حساب می رود.

استایل ماکسیمال و طرح های شلوغ و طیف رنگی گستردهطرح های شلوغ

استایل ماکسیمال و اور درس (Over Dress)  شدن

شاید بزرگ ترین ضعف یک استایل ماکسیمال را بتوانیم میزان بالای آن به اور درس شدن عنوان کنیم. اور درس شدن یعنی زمانی که شخص بیش تر از حد یک مراسم آماده می شود و پوشش او در حد و اندازه آن مراسم نیست و این ویژگی در تمام استایل های ماکسیمال وجود دارد. خانوم اندیشه فولادوند با توجه به این که شخصیتی دراماتیک و بسیار هنری دارد، غالبا هم از این سبک استفاده می کنه اما به همین میزان هم مستعد اور درس شدن قرار میگیره و گاه اوت فیت هایی رو انتخاب میکنه که باعث جنجال های فراوانی میشند، اما با این حال این انتخاب ها کاملا منطبق با روحیات ایشون هستند.

استایل ماکسیمال و اور درس (Over Dress)  شدن

به نظر شما کاربران شایانیوز چه نکته های دیگه ای در تیپ و استایل اندیشه فولادوند قابل توجه است؟ نظرات و پیشنهاد های خودتون رو با ما به اشتراک بگذارید.

اگر دوست دارید مثل بازیگرا لباس بپوشید و خوشتیپ باشید صفحه استایل سلبریتی ما رو دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • داود طنوریان ارسالی در

    بازیگر وهنرمند است مجرد است

  • داود طنوریان ارسالی در

    بازیگر وهنرمند است با تحصیلات بالا مجرد است

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی