|

برای استایل عید چه شالی سر کنیم؟

معرفی انواع شال مجلسی برای استایل عید؛ با انتخاب درست اکسسوری مثل الماس بدرخشید

شال مجلسی

هنگام ست کردن روسری یا شال در استایل های رسمی باید به این نکته توجه داشته باشید که یک شال زیبا تاثیر زیادی روی اثرگذاری استایل شما دارد.

لینک کوتاه کپی شد
3

شایانیوز- یکی از آیتم های تاثیرگذار در استایل اکسسوری است، پس فرقی نمی کند که به چه سبکی لباس می پوشید در هر حال باید از اکسسوری در استایل خود استفاده کنید تا استایلی جذاب داشته باشید. هنگام ست کردن روسری یا شال در استایل های رسمی باید به این نکته توجه داشته باشید که یک  شال زیبا تاثیر زیادی روی اثرگذاری استایل شما دارد. علاوه بر این یک انتخاب مناسب نه تنها زیبایی لباس شما را تضمین می‌ کند؛ بلکه رنگ و طرح آن می‌ تواند روی چهره شما هم تاثیر می‌ گذارد. رعایت برخی نکات ریز و کلیدی که معمولا مورد توجه استایلیست های حرفه ای است مانند توجه به استایل ترند شده هر فصل به شما کمک می‌ کند تا زیباترین انتخاب را داشته باشید. پس اگر عید امسال هم می خواهید مانند ملکه ها بدرخشید در اتخاب اکسسوری های استایلتان به خصوص شال خود حساسیت بیشتر به خرج دهید. شال ها در طرح ها و رنگ های متفاوت در بازار یافت می شوند و نحوه ست کردن شال با مانتو یا شلوار و یا سایر اکسسوری ها نکته ای است که حائز اهمیت بوده و شما باید به آن توجه لازم را داشته باشید.

پس به طور کلی می توان گفت اگر در ست کردن شال با سایر اعضای استایل خود دقت کنید همیشه آراسته و شیک بنظر خواهید رسید. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با انواع شال های مجلسی برای استایل های عید نوروز آشنا شوید.

شال مجلسی

شال مجلسی

شال بهاری سر کنید؛ برای انتخاب از شکوفه ها الهام بگیرید

بهار فصل رنگ ها و شکوفه های زیبا است و یکی از استایل هایی که در این فصل به شدت توصیه می شود استایلی است که در آن از رنگ های شاد و بهاری استفاده شده باشد. این روزها شال های ساده بسیار ترند شده اند ولی اگر قصد دارید از شال های طرح دار استفاده کنید باید به این نکته توجه داشته باشید که مانتویی که می پوشید نباید طرح دار باشد و پارچه آن ترجیحا ساده باشد. پس اگر برای عید امسال یک مانتو کتی ساده را انتخاب کرده اید و می خواهید استایلی شیک ولی در عین حال پر انرژی داشته باشید بهتر است که یک شال طرح دار و رنگی انتخاب کنید، شال پیشنهادی ما شال هایی هستند که طرح های گل گلی و یا آبرنگی دارند.

شال مجلسی

شال مجلسی

برای مانتوهای مجلسی، شال مشکی کار شده انتخاب کنید

انتخاب درست شال و روسری نقشی بسیار مهمی در تکمیل استایل نهایی بانوان دارد. خانم‌ ها به فراخور سن ‌و سال، موقعیت اجتماعی، نوع فضا و مکان، سبک لباس پوشیدن و… استایل خاص خودشان را دارند و در هر حالتی رسیدن به این استایل را جدی می‌ گیرند. پس اگر برای استایل شخصی خود در عید نوروز یک مانتو کارشده و مجلسی را انتخاب کرده اید بهتر است برای سرپوش یک شال مجلسی مشکی و نگین کاری شده را سر کنید. البته این در حالتی است که مانتو شما مشکی رنگ نباشد زیرا اگر مانتو شما مشکی باشد ظاهرتان شبیه به افرادی می شود که به مراسم عزاداری می روند نه به عید دیدنی.

شال مجلسی

شال مجلسی

شال توری سر کنید؛ انگار که برای قدم زدن روی فرش قرمز آماده می شوید

اگر اهل ترندهای دنیای مد و فشن باشید حتما شال و مینی اسکارف های توری را که در سال های اخیر جزو محبوب ترین ترندهای اکسسوری بوده اند را می شناسید. برای استایلی مدرن و دخترانه پیشنهاد ما به شما استفاده از این ترندهای دوست داشتنی و زیبا است. اگر هم که جزو افرادی هستید که به حجاب و نوع پوششی شال خود حساس هستید می توانید از نوع هایی استفاده کنید که در حاشیه برای تزئین تور دارند.

شال مجلسی

شال مجلسی

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها