|

اصول ست کردن شال طرح دار

سِت کردن با شال و روسری رنگی و شاد برات مصیبته؟ با این ترفند ها مثل سلبریتی ها بدرخش

شال های طرح دار و پر از رنگ و نشاط توی هر استایلی می تونند نقطه عطف باشند چراکه رنگ، طرح و جذابیت بالایی رو به پوشش شما اضافه می کنند.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- شال و روسری یکی از آیتم های بسیار مهم توی پوشش و استایل ما هستند به خاطر اینکه به صورت خیلی نزدیکن و طرح و رنگشون حسابی باعث تغییر چهره ما میشه به همین خاطر هم خیلی باید در انتخاب شال و روسری دقت داشته باشیم. درسته که این روزها مینی اسکارف ها رو بورسند و ویترین مغازه ها رو پر کردند اما هر چیزی جای خودش رو داره و مینی اسکارف اصلا یک آیتم همه کاره به حساب نمیاد.

شال های طرح دار و رنگی توی هر استایلی می تونند نقطه عطف باشند چراکه رنگ، طرح و جذابیت بالایی رو به پوشش شما اضافه می کنه اما خب از طرف دیگه هم ست کردن با اون ها ممکنه کمی سخت و ریسکی باشه، فکرش رو بکنید که یک شال با طرح شلوغ و رنگ های شاد و متنوع چقدر ممکنه ست کردن باهاش کار سختی باشه!!! درسته کار آسونی نیست اما کار سختی هم نیست فقط کافیه که اصول و ترفندهای ست کردن با شال های طرح دار رو بدونید.

توجه داشته باشید که مهمترین اصل برای یک استایل خوب پرو کردن و حوصله به خرج دادنه از شال و روسری گرفته تا مانتو و کفش و هر چیز دیگه ای که فکرش رو بکنید، پس برای اینکه بتونید یک استایل خوب با شال های طرحدار بسازید همچنان باید به اصل پرو کردن پایبند باشید اما با این حال همون طور که گفتیم یک سری ترفند ها هستند که بهتون کمک میکنه تا راحت تر از این مرحله عبور کنید.

به گزارش شایانیوز، در ادامه پنج ترفند کاربردی ست کردنِ شال های طرح دار رو با شما به اشتراک می گذاریم و امیدواریم که حسابی به کارتون بیان و بتونید به کمک اون ها برای خودتون یک تیپ درجه یک و شیک بسازید.

1.ست کرن با رنگ مانتو

مانتو اصلی ترین و توی چشم ترین آیتم پوشش هر خانم ایرانی است به همین خاطر مسلما توجه به ترکیب رنگی مناسبِ شال با مانتو بسیار مهم و کاربردی خواهد بود. حالا اینکه مانتو شما چقدر رنگی است و چقدر طرح داره مشخص میکنه که دستتون برای انتخاب طرح شال و روسری چقدر بازه.

اصول ست کردن شال طرح دار

2.ست کردن با رنگ خنثی

طبیعتا راحت ترین و مطمئن ترین کاری که می تونید انجام بدید اینه که شال های طرح دارِ رنگیِ شلوغ رو با آیتم های خنثی ست کنید، این طوری هم جلوه ی نقش و نگار شالتون خیلی به چشم میاد و هم از لحاظ تناسب بسیار زیبا و شیک خواهد بود.

اصول ست کردن شال طرح دار

3.ست کردن با رنگ زیر مانتویی

از اونجایی که مدت هاست مانتوهای جلو باز مد شدند و بیشتر از بقیه انواع مانتو ها هم مورد استفاده قرار می گیرند دیگه خیلی مهمه که شما زیر مانتوتون چه لباسی رو با چه رنگی برای پوشیدن انتخاب می کنید چراکه در استایل کلیتون قطعا تاثیر گذار خواهد بود برای مثال همین حالا به راحتی شما می تونید رنگ شالتون رو با رنگ لباسی که زیر مانتوتون پوشیدید ست کنید.

اصول ست کردن شال طرح دار

4.ست کردن با رنگ شلوار

گزینه چهارم برای ست کردن رنگ شال اینه که اون رو با رنگ شلوارتون ست کنید، فاصله ای که بین شلوار و شال قرار داره باعث میشه در صورتی که شما شالتون رو هم رنگ شلوارتون انتخاب کردید یک تعادل و تناسب خاصی در استایلتون شکل بگیره.

اصول ست کردن شال طرح دار

5.ست کردن با اکسسوری ها

این گزینه شاید خیلی عام و همه گیر نباشه اما خوبه که همیشه اون رو تو ذهنتون داشته باشید تا وقتی که شرایطش هست ازش استفاده کنید. شما می تونید رنگ شالتون رو با عینک های رنگی، یا حتا زیورآلات رنگی ریز و درشت که به چشم میان ست کنید.

اصول ست کردن شال طرح دار

به نظر شما کاربران شایانیوز، شال های طرح دار و رنگی رو به چه روش های دیگه ای میشه ست کرد؟ نظرات و پیشنهاد های خودتون رو با ما به اشتراک بگذارید.

عکس ها از صفحات: naazaniin_life , _moora.gallery_

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.​

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها