|

استایل گلوریا هاردی رو بشناسیم

هنری پوشی به سبک گلوریا هاردی دختر فرانسوی سینمای ایران؛ عروس سهیلی ها چه خوش تریییپه!

Gloria Hardy paparazzi

گلوریا هاردی همسر ساعد سهیلی اگرچه که یه ایرانی نیست اما مدت هاست به خانواده ایرانی ها پیوسته با استایل های زیباش شده زبان زد.

لینک کوتاه کپی شد
4

شایانیوز- گلوریا هاردی از جمله بازیگر های خوش چهره و فوق العاده دوست داشتنی کشور ماست که متولد فرانسه و فارق التحصیل رشته موسیقی است اما بعد از داستان عاشقیش با بازیگر و ایرانی نهایتا ازدواج با این آقای خوشتیپ و هنرمند یعنی ساعد سهیلی به ایران مهاجرت کرد و سپس به عرصه بازیگری وارد شد. گلوریا هاردی به عنوان خانومی که با فرهنگ و نوع پوشش ایرانی چندان آشنایی نداره اما از همون ابتدای حضورش در ایران تونست با اوت فیت های مناسب و ظاهر زیباش خودش رو در مخاطبین و اهالی سینما جا کنه به همین خاطر هم در ادامه نگاهی می اندازیم به استایل های مختلف عروس خانواده سهیلی ها تا ببینیم چه ویژگی هایی در غالب پوشش های ایشون دیده میشه.

گلوریا هاردی

1.گلوریا هاردی کژوال پوش و هنری پسند

سبک کژوال که مطمئنا معرف حضور همه خواننده های گرامی هست و اما سبک هنری که خیلی هم به اسم خانوم هاردی میاد در صنعت مد به سبکی از لباس پوشیدن اطلاق می‌شه که در آن آیتم‌ ها، رنگ‌ ها و دیگر عناصر استایل متاثر از مبانی اصلی هنرهای تجسمی شکل گرفته باشند. به علاوه این که به‌کارگیری خلاقیت و نوآوری  همچنین، دوری جستن از ترندهای رایج از مهم‌ ترین پیش نیازهایی است که استایل هنری رو از دیگر سبک‌ ها متمایز می‌ کنه استفاده از کلاه، لباس هایی با طرح و برش خاص یا پترن دار و گلدوزی شده همگی نشونه هایی هستند برای تصدیق علاقه گلوریا هاردی به سبک هنری در پوشش.

هنری پوشیگلوریا هاردی و هنری پوشی

به گزارش شایانیوز، اما جدای از همه مواردی که ذکر شد همون طور که قبل تر هم اشاره کردیم همسر زیباروی ساعد سهیلی در واقع یک کژوال پوش است که در موقعیت های مختلف از آیتم های مناسب یک سبک کژوال برای اوت فیت خودش استفاده می کنه اما چون توانایی خوبی در انتخاب رنگ داره میتونه جذابیت و حتا گاها رسمیت استایلش رو با رنگ انتخابیش بالا ببره.

گلوریا هاردی و کژوال پوش

2.گلوریا هاردی تنوع طلب در انتخاب رنگ

با توجه به این که گفتیم گلوریا هاردی از طرفدار های سبک هنری در استایل به حساب میاد قطعا براتون قابل پیش بینی بود که ایشون در انتخاب پالت رنگی هم خوش ذوق  دست و دل باز عمل میکنه یعنی اگرچه که برای برخی از مراسم های رسمی تر مثل بیشتر سلبریتی ها رنگ مشکی رو انتخاب میکنه اما با انی حال با رنگ های متنوعی مثل آبی یا صورتی هم رابطه خوبی داره و محدودیتی برای خودش قائل نمیشه و در واقع اون چیزی رو میپوشه که باهاش احساس راحتی میکنه و این هم یکی از ویژگی ها رده بالا کژوال پوشی است.

گلوریا هاردی و تنوع طلب در انتخاب رنگگلوریا هاردی و رنگی پوش

3.گلوریا هاردی طرفدار ست کردن ملایم با ساعد سهیلی

برخی از زوج های هنری و سلبریتی مثل فرشته حسنی و نوید محمد زاده علاقه زیادی دارند که استایل هاشون رو با هم ست کنند و بارها و بارها هم این موضوع در پوشش های مختلف این زوج دوست داشتنی دیده شده اما خیلی های دیگه هم هستند مثل مهدی پاکدل و رعنا آزادی ور که اگر چه هر دو فوق العاده خوش تیپ و درجه یک هستند اما ست کردنشون نهایتا در حد پیروی از یک سبک ویژه در استایل کردن است نه چیز بیشتر. گلوریا هاردی و ساعد سهیلی هم از جمله زوج های هنری ای هستند که هر از گاهی بدشون نمیاد تا مثل نوید و فرشته با هم ست کنند و گاها با انتخاب رنگ های یکسان برای اوت فیت هاشون این موضوع رو نشون میدن که جالب توجه و زیباست اما در کل نمیشه گفت که یک امر ثابت است.

گلوریا هاردی و ست پوشی

به نظر شما کاربران شایانیوز چه نکته های دیگه ای در تیپ و استایل گلوریا هاردی قابل توجه است؟ نظرات و پیشنهاد های خودتون رو با ما به اشتراک بگذارید.

اگر دوست دارید مثل بازیگرا لباس بپوشید و خوشتیپ باشید صفحه استایل سلبریتی ما رو دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی