|

بررسی استایل آناهیتا نعمتی

استایل مینیمال و شیک آناهیتا نعمتی؛ ماحی لوکس و پر زرق و برق چه ساده پوش شده!

استایل آنا نعمتی

آناهیتا نعمتی یکی از بازیگران خوش پوش سینمای ایران است که با رنگ های تابستانی روشن و خاص در استایلش حس جوانی و تازگی را به خود می بخشد.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- آناهیتا نعمتی متولد 20 تیر 1356 در شاهرود است، او تئاتر را در سال 1372 و با بازی در تنبورنوازان (هادی مرزبان) آغاز کرد و با بازی در مجموعه تلویزیونی دبیرستان خضراء (اکبر خواجویی) در سال 1374 به دنیای بازیگری معرفی شد. آناهیتا نعمتی همسر سابق ابوالفضل پورعرب است و حاصل این ازدواج فرزندی به نام رایکا پورعرب می باشد. شتید برایتان جالب باشد که بدانید اولین فیلمی که از او بر پرده سینماها به نمایش درآمد در سال 1378 و با نام عشق کافی نیست (مهدی صباغزاده) بود ولی آناهیتا با بازی در مجموعه تلویزیونی پرطرفدار مسافر بود که به شهرت رسید. آنا نعمتی یکی از بازیگران با استعدادی است که مخصوصا در سال های بعد از طلاقش چه در نقش آفرینی در فیلم ها چه در فرش های قرمز بسیار خوش درخشیده است. اگر بخواهیم در یک کلمه و بصورت کلی استایل و سبک مورد علاقه او را نام ببریم باید بگوییم که آناهیتا نعمتی به سبک مینیمال و کژوال علاقه ای زیادی دارد و در بیشتر استایل هایش سادگی و راحتی را در الویت قرار می دهد.

هنگامی که صحبت از استایل مینیمال در مد و فشن می شود، اولین رنگ هایی که به ذهن می آیند سیاه و سفید هستند، و جالب است که بدانید در استایل های این بازیگر خانم هم نیز این رنگ ها به دفعات دیده شده است. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با چندتا از شیک ترین استایل های آناهیتا نعمتی بیشتر آشنا شوید.

آنا نعمتی

آنا نعمتی

 آنا نعمتی سفید پوش در اکران پرسه در حوالی من

همانطور که در قسمت بالا اشاره کردیم آنا نعمتی یکی از طرفدارن استایل مینیمال است و همانطور که می دانید هنگامی که صحبت از استایل مینیمال در مد و فشن می شود، اولین رنگ هایی که به ذهن می آیند سیاه و سفید هستند. آناهیتا نعمتی برای شرکت در این مراسم اکران یک مانتو سفید و کرم به تن داشت و برای تکمیل استایل ساده خود از آیتم های سفید و شیک کمک گرفته بود. همانطور که در تصاویر پایین مشاده می کنید این استایل تا حدودی رنگ و بوی استایل کژوال را نیز در خود جای داده است که البته همین سادگی باعث خاص نشان دادن او در این مراسم شد بود.

آنا نعمتی

آنا نعمتی

باز هم آناهیتا نعمتی سفید پوش در تمام شب های جشن حافظ

خب با یک نگاه کلی هم می توان حدس زد که آناهیتا نعمتی به رنگ سفید علاقه زیادی دارد. او در بیشتر استایل های خود در جشن حافظ هم مانند همیشه از لباس های سفید و سبک مینیمال استفاده کرده بود. آنا نعمتی برای اینکه کمی در استایل هایش تمایز ایجاد کند در یکی از شب های این مراسم مانتو کتی و رسمی به تن کرد و استایل کلاسیک خود را به نمایش گذاشته بود؛ و در شب های دیگر ما شاهد استایل های کژوال تر و راحت تر از این بازیگر با استعداد بودیم. یکی از ویژگی های استایل های آنا نعمتی این است که سبک ها را با یکدیگر ترکیب نمی کند وقتی کلاسیک و مجلسی می پوشد تماما حتی اکسسوری هایش را از این سبک انتخاب می کند.

آنا نعمتی

آنا نعمتی

آنا نعمتی مینیمال در سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر

در استایل های مینیمال زنانه، هیچ اشکالی ندارد که گاهی از رنگ های پر رنگ نیز استفاده شود. درواقع هنر استفاده از این رنگ ها است که می تواند یک استایل مینیمال زنانه یا دخترانه بسیار زیبا سازد. البته یکی از ویژگی های افرادی که مینیمال می پوشند این است که در استایل خود از دو الی سه رنگ بیشتر استفاده نمی کنند؛ جالب است که بدانید این ویژگی به راحتی در تمام استایل های آنا نعمتی دیده می شود. یکی از شیک ترین استایل های این بازیگر استایل مشکی و ساده او در سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر بود که در کنار زیبایی جذابیت او را چندین برابر کرده بود.

آنا نعمتی

آنا نعمتی

اگر دوست دارید مثل بازیگرا لباس بپوشید و خوشتیپ باشید صفحه استایل سلبریتی ما رو دنبال کنید.​

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها