|

آنا نعمتی پَتوشو کرد مانتو و پیچید دورش؛ لیف اَبروش خشن تر از اونیه که فکرشو کنید!

ana neamati shayanews

آنا نعمتی بازیگر مشهور و محبوب ایرانیه که این روزا کمرنگ شده تو کارش اما در فعالیت مجازیش حسابی پررنگه و البته مورد توجه!

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- آنا نعمتی از بازیگرای جذاب و دوست داشتنی در عرصه بازیگریه که این روزا کم کار شده اما همچنان محبوبیت خود را دارد. آنا نعمتی در اصل اسمش آناهیتا نعمتی بود اما خب چون زیادی با اون یکی خانوم بازیگر، یعنی آناهیتا همتی قاطی میشد و بسیاری از مخاطبین این دو هنرمند رو با هم اشتباه میگرفتن، در نتیجه آنا نعمتی رفت و اسمش رو قیچی زد و به نام زیبایی همچون آنا رسید.

آنا نعمتی از هنرمندان سن و سال دار و میانسالی هستش که چهره ای همچون دختر 18 ساله داره و طراوت و جذابیت خود را نگه داشته. البته که آنا بانو یه ورزشکار حرفه ای هستش و این موضوع نیز تو روند ظاهرش به شدت تاثیر گذاره و به مانند خیلی از خانوما فقط با میکاپ و بوتاکس و این حرفها به دنبال جَوونی نگشته!! آنا نعمتی این روزا گرچه تو کار و بارش کمرنگ شده اما در صفخه اینستاگرامش حسابی اکتیوه و تصاویر بسیاری منتشر نیکنه که از کوه نوردیاش کم نیستن! اما اگه بخوایم ابتدا از استایل این بانوی سینما شروع کنیم باید بگیم که آنا نعمتی از خوشتیپاس و میدونه کجا چی بپوشه. اما تصویری از وی در ادامه مشاهده می کنید که به نظر کاربران خانوم بازیگر خوشتیپه ها اما انگاری پتو پیچ شده که این یکم ظاهرش رو چالشی میکنه!

950221477

آنا نعمتی روندی جذاب پیش گرفته؛ کاملا متفاوت از بهاره رهنما!

آنا نعمتی مِن جمله هنرمندانی هستش که الا اهل حاشیه سازی نیست و تلاش داره تا در موراد مختلفی هچون حرف های بیهوده و یا ظواهر و استایل و فضاهای جنجالی دور باشه تا حرف و حدیثی هم براش ساخته نشه که خب تو این راهش موفق هم بده.

مثلا برخی از بازیگران هستند به مانند بهاره رهنما که یکسره تو جاده خاکی دیده میشن و دائما با آرایش یا لباس و یا صحبت و حرکاتشون میخوان که دیده بشن و برن تو چشم! البته که از این راه پولشونم در میارن و بیخودی نیست خودشون رو خار تو چشم میکنن و سودشون رو هم دارن، اما برخی هم مثل آنا خانوم هستند که ترجیحشون لایف استایلی آروم و به دور از رد شدن از خط قرمرای الکیه!

Ana-Nemati-2

آنا نعمتی مامانه یا خودش دختره؟!

آنا نعمتی روحیه ای تینیج طور داره که خب شاید خیلیا مسخرش کنن اما بهتره بدونیم خیلیم خوبه که یک خانوم در هر سن و سالی که هست به خودش برسه و شاد و خوشگل بمونه چرا که بیشتر مادران ایرانی تا به یه سنی میرسن دیگه بیخیال خودشون میشن که خب این موضوع به مرور زمان براشون آزار دهنده خواهد شد. مثلا در ادامه نمونه ای از تصاویر این بانوی سینما رو مشاهده می کنید که انگار یه دختر دهه هشتادیه اما خوبه که بدونیم آنا نعمتی از دهه پنجاهی هاست و در دهه پنجم زندگی خود به سر میبره!

unknown_259168790_180410084306517_6303322484485403674_n

جسارت عجیب آنا نعمتی در مورد تغییرات صورتش!

خب همونطور که در تصویر بالایی هم دیدین آنا بانو حالا جدا از پوستش که همچون آینه برق میزنه، ابروهایی بسیار پهن و لیفت شده داره که خب این هم از ترند های روز محسوب میشه که خانوم و دختر خانوما ازش استفاده می کنن اما خب میزان زیاد و کم بودنش هم به جسارت شخص مربوطه و هم به سلیقش! حالا چرا میگیم جسارت چون وقتی چنین حرکتی رو با این میزان میزنید چهره ای خاص پسند پیدا میکنید و ممکنه چهرتون خشن بنظر برسه. به همین علت چندان همه پسند نیست و شاید تنها افرادی مثل آنا نعمتی که میخوان دیگه زیادی خاص دیده بشن دست  به چنین مواردی با این حجم غلظت بزنن!

annanemati2

بیوگرافی آناهیتا نعمتی

آناهیتا نعمتی متولد 20 تیر 1356 در شاهرود سمنان ، بازیگر سینما و تلویزیون است. تا مقطع دیپلم علوم تجربی تحصیل کرد و با اینکه دانشگاه هنرهای دراماتیک نوشهر قبول شده بود بخاطر مسافت زیاد نرفت و حالا یک فرزند دختر دارد.

خانوم بازیگر وقتی قید درسو زد!

در سال 1375 وقتی 19 ساله بود قید تحصیل در دانشگاه را زد و به کلاس های بازیگری اساد حمید سمندریان رفت. در کنار یادگیری و کار تئاتر از همین کلاس بازیگری در سال 1376 بود که توسط رسول ملاقلی برای فیلم هیوا انتخاب شد و توانست نقش کوتاهی را ایفا کند.

پوشش-جالب-آنا-نعمتی-در-جشنواره-رم-ایتالیا

آنا+نعمتی

AnaNemati3-arse3-min-1024x1024

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی