|

خرید های مهم برای اجاره نشین ها

مستاجریُ اسباب کشی نصف وسایلت رو داغون کرده؟ اینجوری انتخابشون کن تا تو دردسر نیوفتی

اگه مستاجری و میخوای بری خرید مبلمان خونه با این نکته ها واسه خونه بعدی هم از خرید بی نیازی الکی خدادتومن خرج نکن که!!!

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- این روز ها به خاطر اوضاع و احوال اقتصادی خیلی از افراد مستاجر نشین شدند و مجبورند که هر چند وقت یک بار اسباب کشی کنند و به خونه ی جدید نقل مکان کنند. مسئله مهمی که این جا اتفاق میوفته اینه که خیلی وقت ها لوازم و مبلمانی که برای خونه فعلی خریداری میشه متناسب با محل خونه جدید نیستند و همین هم باعث میشه که غالبا با کمبود جا یا عدم تطبیق وسایل با فضای جدید مواجه میشیم و به این ترتیب نمی تونیم خونه ای شیک با دکوراسیونی زیبا داشته باشیم.  

خب مسلما همه خانوم ها و آقایون خوش سلیقه و خوش ذوق دوست دارند که محیط خونشون زیبا و چشم نواز باشه حتا اگر مستاجر نشین باشند و یا فضای خونشون خیلی هم کوچیک باشه. این جور وقت ها خرید کردن خیلی مهمه یعنی شما باید سعی کنید اسباب و اثاثیتون رو جوری خریداری کنید که به یک فضای خاص یا یک نوع چیدمان خاص تعلق نداشته باشه.

اگر شما هم مستاجر نشین هستید بهتون پیشنهاد می کنیم که در ادامه با ما همراه باشید تا چند تا نکته خوووب برای خرید کردن رو باهاتون به اشتراک بگذاریم که به کارتون خواهند اومد.

دکور اتاق نشیمن

1.حواست به ترکیب رنگی انتخابیت باشه

توی انتخاب مبلمان خونه بهتره که برید سراغ رنگ های روشن، خنثی و کم ریسک به دو دلیل خیلی مهم. یک این که می تونید با یک سری آیتم های جزئی تر و رنگی جلوه به خونتون بدید و حس و حال چیدمان رو به کل عوض کنید مثل کوسن های رنگی، و دو که خیلی هم مهم تره اینه که رنگ های روشن و خنثی باعث میشند فضای خونه روشن تر، بزرگ تر و دلباز تر به نظر بیان پس اگر خونه بعدی شما نور گیر نباشه یا کوچیک باشه از این بابت به مشکل بر نمی خورید.

خرید های مهم برای اجاره نشین ها

2.حواست به پاتختی انتخابیت باشه

به گزارش شایانیوز، پاتختی جزو آیتم هاییه که هم کار راه اندازه و هم جذابیت بصری ایجاد میکنه اما خوبه حواستون باشه که به جای پاتختی های دکوری از پاتختی های کشو دار استفاده کنید تا اگر با کمبود فضا مواجه شدید بتونید لوازم مورد نیاز و ضروریتون رو در اونجا قرار بدید. همین نکته در رابطه با پاف تختخواب هم صدق میکنه، یعنی بهتره که به جای پاف از اوتومان های تخت استفاده کنید که جا دار هستند.

خرید های مهم برای اجاره نشین ها

3.حواست به میز آرایش انتخابیت باشه

تقریبا همه خانوم ها به میز آرایش احتیاج دارند پس نمیشه این مورد رو از قلم انداخت اما کاری که میشه کرد اینه که به جای میز آرایش هایی که پایینشون کلی فضای خالی داره و صندلی میره زیرشون از میز های دراوری ای استفاده کنید که پایینشون کلی کشو داره و میتونه فضا ذخیره ای رو در اختیارتون قرار بده. اما حواستون باشه ارتفاع دراور نباید اون قدر بلند باشه که نشه روش آینه گذاشت یا این که نتونید خودتون رو توی آینه ببینید.

خرید های مهم برای اجاره نشین ها

4.حواست به تختخواب انتخابیت باشه

شاید فکر کنید که همه تخت های دو نفره عین هم دیگه هستند و تفاوتی بین اون ها نیست اما باید بدونید که تخت های دو نفره انواع و سایز بندی های متفاوتی دارند، برای مثال تخت های کینگ سایز بزرگ ترین نوع تخت های دو نفره هستند و سمی دابل هم کوچیک ترین نوع تخت های دو نفره اند شما می تونید از تخت های کویین سایز یا دابل استفاده کنید که نه خیلی کوچیک باشند و نه خیلی بزرگ. به علاوه این که انتخاب هوشمندانه دیگه ای که می تونید داشته باشید اینه که از تخت های تاشو یا تخت های جک دار استفاده کنید که از همه لحاظ فضای خیلی بیشتری رو در اختیار شما قرار میدند.

خرید های مهم برای اجاره نشین ها

5.حواست به پرده انتخابیت باشه

پرده آیتم مهمیه که نمیشه ازش غافل شد چون علی رغم این که خیلی مهم و تاثیر گذار به نظر نمیاد در زیبایی فضا خیلی تاثیر داره حالا می خواد اتاق خواب باشه یا سالن پذیرایی باشه یا هر جای دیگه ای، از طرف دیگه هر خونه ای پنجره های خودش رو داره یعنی ممکنه که اندازش با پنجره قبلی فرق کنه کاری که شما می تونید انجام بدید اینه که ار پرده های پانچی استفاده کنید که خیلی راحت میشه کوچیک یا بزرگشون کرد.

خرید های مهم برای اجاره نشین ها

به نظر شما کاربران شایانیوز چه نکته های دیگه ای رو بهتره که در خونه های اجاره ای رعایت کرد؟ نظرات و پیشنهاد های خودتون رو با ما به اشتراک بگذارید.

اگر دوست دارید یاد بگیرید که چجوری خونه تون رو خوشگل بچینید صفحه چیدمان خونه ما رو دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها