|

استایل بهاره رنگی رنگی

کت و شلوار و که همه می پوشن؛ بهار امسال و با این چند مدل مانتو با خود به خانه ببرید

استایل بهاره کژوال

بهار فصل رنگ ها و شکوفه های زیبا است، پس سعی کنید کمی متفاوت تر از استایل های رسمی لباس بپوشید و زیبا و بهاری به استقبال بهار و عید بروید.

لینک کوتاه کپی شد
2

شایانیوز- وقتی صحبت از خرید مانتو برای عید نوروز می شود همه خانم ها اول از همه یاد خرید کت و شلوارهای کلاسیک یا مانتوهای کتی رسمی می افتند در حالی که شما در بهار هم می توانید به اندازه تابستان رنگی رنگی و راحت لباس بپوشید. عید نوروز به جز رفتن به عید دیدنی و یا مهمانی های خانوادگی شامل مسافرت و رفتن به دل طبیعت زیبا هم می شود. در نتیجه بهتر است مانتویی را بخرید که برای همه این مکان ها مناسب باشد و در عین حال به استایل شما حال و هوای شکوفه های بهاری را بدهد  تا بتوانید آن را در همه جا و به راحتی استفاده کنید. مانتو بهاره می تواند یک مانتو شومیزی شیک و زیبا، یک کت شانل ترک و یا یک مانتو ژاکارد لوکس و گران قیمت باشد. برای مثال مانتو ژاکارد از نوعی پارچه که دارای طرح های برجسته در بافت خود است تهیه می شود، این پارچه از ابتدا به صورت طرح دار بافته می شود و همچنین از کیفیت بالایی نیز برخوردار است. در نتیجه هر مدل از مانتو که با این پارچه تهیه شود ظاهری شیک و لوکس به خود می گیرد.

در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با چند مدل از جذاب ترین و جدیدترین مانتو های عید نوروز آشنا شوید.

مانتو عید

مانتو عید

پیراهن ژاکارد و رنگی بپوشید؛ استایلی به زیبایی شکوفه های بهاری

یکی از ترندهای جدید که تقریبا یک سالی است ما شاهد حضور آن بر فشن شوها هستیم پیراهن های بلند زنانه است که به جای مانتو در بهار یا فصل تابستان استفاده می شود. اگر می خواهید استایلی متفاوت از بقیه در دل بهارِ زیبا داشته باشید به جای مانتوهای کتی و رسمی پیراهن های بلند و پوشیده به تن کنید. البته دقت کنید که این پیراهن ها نوع های نخی و ساده هم دارند ولی برای عید و فصل بهار بهتر است از نوع های لوکس آنها که با پارچه ژاکارد یا ساتن براق تهیه شده اند استفاده کنید. برای تکمیل استایل خود هم می توانید از کتونی و یا ونس های سفید و کیف های دوشی کوچک کمک بگیرید.

مانتو عید

مانتو عید

مانتو فری سایز و بلند بپوشید؛ از ترکیب رنگی بهاری استفاده کنید

یکی دیگر از نوع های مانتو که جزو ترندهای جدید نیز محسوب می شود و در همه مکان ها و موقیت ها قابل استفاده است و شما با آن می توانید هم در مهمانی و هم در سفر حضور پیدا کنید مانتو اور سایز بلند است. جالب است که بدانید شما می توانید با تغییر کوچکی در آیتم های مکمل آن را کاملا کژوال یا کاملا رسمی بپوشید. در نتیجه اگر می خواهید یک مدل مانتو برای نوروز بخرید حتما یکی از این مانتوها را خریداری کنید تا بتوانید آن را به همراه کتونی، صندل یا حتی کفش پاشنه بلند بپوشید.

مانتو عید

مانتو عید

مانتو کتی بپوشید در هر قد و قواره ای؛ به سبک کژوال کتتان را ست کنید

مانتو کتی یکی از نوع های محبوب و پرکاربرد مانتو زنانه است، زیرا هم در استایل های کلاسیک بصورت ست و رسمی و هم در استایل های کژوال با شلوار های جین دوست داشتنی قابل استفاده است. پس خیال نکنید که هر موع کع مانتو کتی می پوشید حتما باید شلوار پارچه ای و کفش پاشنه بلند استفاده کنید؛ امسال مانتو کتی خود را با یک شلوار مام استایل جین و یک کتونی یا کفش کتونی سفید ست کنید و از استایل شیک و کژوال خود لذت ببرید. شما در این استایل هم می توانید از شال و هم از مینی اسکارف های کوچک برای سرپوش و به عنوان کیف هم می توانید کیف های کوچک و اسپرت استفاده نمایید .

مانتو عید

مانتو عید

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی