|

بررسی استایل هدی زین العابدین

آموزش استایل بوهو و کلاسیک با هدی زین العابدین؛ خانم دکتر زالاوا چه شیک رفته لندن!

استایل هدی زین العابدین

هدی زین العابدین، یکی از بازیگران جوان و با استعداد است که در سی و ششمین جشنواره فیلم فجر کاندید بهترین نقش مکمل زن برای فیلم عرق سرد شد.

لینک کوتاه کپی شد
3

شایانیوز- هدی زین العابدین متولد 11 تیر 1368 در کرج و بازیگر جوان و با استعداد سینما و تلویزیون ایران است. او در سی و ششمین جشنواره فیلم فجر کاندید بهترین نقش مکمل زن برای فیلم عرق سرد شد و این اتفاق باعث بیشتر شناخته شدن او شد. جالب است که بدانید هدی زین العابدین نیز همچون برخی از هنرمندان معروف دیگر مانند مهدی پاکدل از راه تبلیغات و مدلینگ به عرصه بازیگری وارد شد؛ و می توان گفت این امر هم در انتخاب لباس و استایل های زیبایش بی تاثیر نبوده است. با نگاهی کلی به استایل و سبک های پوشش این بازیگر جوان می توان دریافت که او یکی از طرفداران سبک کلاسیک، مونوکروم و بوهمین است و گاهی از ترکیب دوتا از این استایل ها برای انتخاب لباس های خود استفاده می کند. هدی زین العابدین به اندازه بازیگری بر روی انتخاب استایل و لباس هایش تسلط دارد و همین امر یکی از دلایل محبوبیت و شناخته شدن بیشتر این بازیگر خانم است.

هدی زین العابدین یکی از سلبریتی هایی است که ما همیشه او را با استایل های متفاوت و خاصش در جشنواره های گوناگون می بینیم. شاید برایتان جالب باشد که بدانید این بازیگر جوان برای طراحی و انتخاب استایل های خود از طراح معروف ایرانی خانم المیرا نوری کمک می گیرد.

هدی زین العابدین

هدی زین العابدین

استایل زمستانی هدی زین العابدین در اکران فیلم آتابای

همانطور که در قسمت بالا اشاره کردیم هدی زسن العابدین به سبک های کلاسیک و ترندهای روز دنیا علاقه مند است، به همین خاطر این بازیگر شیک پوش در مراسم اکران فیلم آتابای با یکی از ترندهای زمستانی حاظر شد و می توان گفت با ظاهر شیک خود مثل همیشه درخشید. هدی زین العابدین در این مراسم یک پالتو بلند و کلاسیک شتری به تن کرده بود که ترکیب آن با بوت های بلند و چرم شتری بسیار زیبا و شیک شده بود. این خانم بازیگر آیتم های مکمل خود را جین انتخاب کرده بود و جالب است که بدانید که شومیز و شلوار جین آبی ای که به تن داشت استایل او را بسیار زیبا و متفاوت کرده بودند.

هدی زین العابدین

هدی زین العابدین

استایل سرمه ای و مونوکروم هدی زین العابدین در جشنواره لندن

هدی زین العابدین یکی از شیک پوش ترین بازیگران ایرانی است که همیشه با استایل های منحصربفرد و زیباییش در جشنواره های خارجی باعث خیره ماندن نگاه ها می شود. این خانم بازیگر برای شرکت در جشنواره فیلم لندن با یک کت و شلوار سرمه ای و مخمل حضور پیدا کرد که این کت و شلوار ظاهری لوکس و بسیار پر زرق و برق داشت. انتخاب کفش های سرمه ای و توربان طوسی در این استایل باعث شده که سبک انتخابی کمی به سمت مونوکروم سوق پیدا کند، ولی میبینیم که هدی با انتخاب آگاهانه یک کیف دستی آینه ای و براق به استایل ساده مونوکروم خود جذابیت بخشیده است.

هدی زین العابدین

هدی زین العابدین

استایل سیاه و کلاسیک هدی زین العابدین در اکران فیلم زالاوا

هدی زین العابدین در همه اکران های فیلم جدید خود یعنی فیلم زالاوا مانند همیشه با استایل هایی زیبا و دوست داشتنی ظاهر شده است. جالب است که بدانید در دوتا از آنها کاملا استایل سیاه و مونوکروم داشت و در یکی دیگر نیز از استایل روشن کرم و آبی استفاده کرده بود. هدی زین العابدین در مراسم فرش قرمز فیلم زالاوا در فستیوال دهوک یک کت کلاسیک و مخمل مشکی به تن داشت و تنها آیتم رنگی استایل او یک گوشواره پر قرمز بود که به نوعی می توان گفت این گوشواره نماد استایل بوهمین نیز است. در مراسم اکران مردمی فیلم زالاوا هم استایل سیاه و سفید این خانم بازیگر بسیار سر و صدا به پا کرد و در این استایل هم تنها آیتم غیر مشکی شومیز سفید زیر کت بود.

هدی زین العابدین

هدی زین العابدین

هدی زین العابدین

اگر دوست دارید مثل بازیگرا لباس بپوشید و خوشتیپ باشید صفحه استایل سلبریتی ما رو حتماً دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها