|

تیپ شنگول "هدی زین العابدین" کنار پژی؛ خشاب چشاش جوری پُره که همه رفتن زیر رگبار!

hoda zeinolabedin shayanews

هدی زین العابدین بازیگر زالاوا که این روزا با عکسای اروپاییش داره اینستا رو میترکونه جدیدا با چشاش بدجوری فیس و افاده اومده که بیا و ببین!

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- هدی زین العابدین از بازیگران خوش چهره و محبوب سینما و تلویزیونه که این روزا با بازی تو فیلمای خفن داره روز به روز بیش از پیش به سلبریتی شدن نزدیک میشه. هدی زین العابدین اولین بار همراه با خاطره اسدی وارد فضای حرفه ای تلویزیون شد و با نقش فوق العاده ای که تو سریال سقوط یک فرشته بازی کرد، تونست نظر بسیاری از اهالی سینما رو به سمت خودش جلب کنه. هدی زین العابدین این روزا داره تو اینستا هم واسه خودش میتازونه و با انتشار عکسای جینگول نشون میده یه ایطور چیزایی تو خودش داره!

هدی خانوم که این روزا رفته جزو کسایی که با سلطون بتازون سینمای ایران یعنی پژمان جمشیدی بازی میکنه، با یه استایل خفن و ژذاب تشریف آورد جلوی دوربین و واسه اکران فیلم زالاوا با ژستای خاص خودش یه جوری رفته بود رو اَبرا و از زمین کنده شده بود که اگه ببینینش میگین در کجا سیر میکنی بانو! حالا این وسط با وجود اینکه پژمان خان سعی داره خانومو بخندونه و یه جور رابطه توپش با بازیگرای خانومو به رخ بقیه بکشه، اما هدی زین العابدین با یه جدیتی زوم کرده رو فیگور گرفتن که نشون میده بدجور رفته تو در و دیوار و اصلا فازش با پژ فرق داره!

وقتی هدی زین العابدین بدجور شیفته فِیسشه!

از اونجایی که چند سالی میشه فضای مجازی واسه بازیگرا شده یه راه خفن واسه مایه داری زودرس، کم کم بازیگرا دارن هر چی تو چنته دارن رو میکنن تا مبادا از بقیه عقب بیفتن. هدی خانوم هم که دست کمی از این بازیگرای امروزی نداره، حالا ی فِنت جدید ساخته از فیگورای راه و بیراهش که شما اگه برین تو پیجش ببینین زاویه ای نیس که خانوم خانوما تو اون حال عکس نگرفته باشه.

نگاه های خش دار و تیز هدی زین العابدین هم که بذاریم کنار این همه ادا و فیس و افاده که دیگه میشه یه خوراک مناسب واسه اینستابازایی که شبانه روز دنبال سوژه هستن تا یه پول و پَله درست و حسابی واسه این بازیگرای به ظاهر سلبریتی درست کنن.

y

r

گنگ پر و پیمون هدی زین العابدین که مث اون هنوز نیومده!

شاید بر اساس فیلم اولی که از هدی زین العابدین دیدین تصورتون بر این باشه که ایشون خیلی ملیح و آروم هستن و با فازپرونیای امروزیا کلا غریبه اس در حالی که اصلا اینطور نیس. هدی خانوم با استایلای خفن و پر و پیمونی که تو اینستا واسه طرفداراش میزنه یه پا اروپایی شده واسه خودش و ژستای خفن خوفی که میگیره همچینی یه نمور خشی میکنه قلبُ!

البته این مدل فوتوهای رنگ و وارنگ با فیگورای هالیوودی نشون میده که بانو بدجور تو این کارا هست و باعث هم شده بدجور واسش فالوور جمع کنه و اگه یکم دیگه به این ادا اصولاش ادامه بده، قطعا اینستا با آدم عجایب الغریبی روبه رو میشه!

w

q

کمی بیشتر با هدی زین العابدین!

هدی زین العابدین متولد 23 خرداد 1368 در کرج ، بازیگر سینما و تلویزیون است. فارغ التحصیل لیسانس رشته گرافیک می باشد. هدی در یک خانواده 5 نفره بدنیا آمده و یک برادر و یک خواهر نیز دارد ، پدرش مغازه دار و شغل آزاد و مادرش خانه دار دار بود که مدت هاست فوت کرده است. هدی خانوم اولین بار با سریال "سقوط یک فرشته" به شهرت رسید و بعد از اون تونست با نقش آفرینی های بی نظیرش تبدیل به یه سلبریتی خفن بشه.

hg

hgd

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها